منو
X

تصویر
مهدیه دهقانی تفتی
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(3)
No comments found.
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر مهدیه دهقانی تفتی هستم، استادیار سابق دانشگاه و دارای بورد تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت به شماره نظام پزشکی ۱۰۱۱۲۷٫ هم چنین بنیان گذار و مدیر یک مرکز تخصصی رادیولوژی به نام “مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مهرداد” نیز می باشم. از سوابق تحصیلی خود می توانم به گذراندن دوره ی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اخذ دکترا تخصصی تصویربرداری دهان و فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۸۹ اشاره کنم.
بعد از فارغ التحصیلی و دریافت بورد تخصصی خود، مدتی را به عنوان هیأت علمی در دانشگاه به تدریس مشغول بوده و در زمینه های مختلفی از جمله آموزشی، تحقیقاتی، اجرایی، علمی و پژوهشی، … فعالیت داشتم، از میان فعالیت های علمی- پژوهشی خود می توانم به نگارش مقاله ای تحت عنوان “بررسی همبستگی نتایج رادیوگرافی پانورامیک و CBCT در تعیین ارتباط کف سینوس ماگزیلاری با ریشه دندان‌های خلفی فک بالا” منتشر شده در ماهنامه علمی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۴ اشاره کنم.
و اما به عنوان یک رادیولوژیست تا کنون خدمات تشخیصی بسیاری را ارائه کرده ام. من به همراه کادر مجرب مرکز رادیولوژی مهرداد هم اکنون در خدمت شما همطونان گرامی می باشم و خدمات متعددی را در این حیطه به شما عزیزان ارائه می کنم، خدماتی از قبیل: بایت وینگ/ BW و رادیوگرافی اکلوزال/ Occlusal به عنوان تصویربرداری های گروهی از دندان ها، رادیوگرافی پری اپیکال/ PA به عنوان تصویربرداری تکی دندان، رادیوگرافی پانورامیک و رادیوگرافی سفالومتری (لترال، انتریور- پوستریور) به عنوان تصویربرداری های دندانی و فکی، رادیوگرافی واترز در رده ی تصویربرداری های اختصاصی از صورت و غدد بزاقی، اسکن سه بعدی از دهان و فک و صورت، و فتوگرافی های خارج و داخل دهانی.
شما می توانید با مراجعه به مرکز رادیولوژی مهرداد، در محیطی آرام، زیر نظر کارشناسانی با تجربه با استفاده از مجهزترین دستگاه های تصویربرداری دندانپزشکی از بهترین خدمات رادیوگرافی و فتوگرافی همانند آنچه نام برده شد، بهره مند شوید. قبل توجه هموطنان محترم برنامه ی کاری مرکز شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸:۳۰ صبح الی ۸:۳۰ شب و روزهای پنجشنبه بین ساعات ۸:۳۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر می شود.
شماره تلفن های مرکز در این صفحه ثبت شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره ها تماس حاصل فرمایید، هم چنین می توانید از طریق آدرس ایمیل درج شده با من در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت زن
  • وابسته به کلینیک مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مهرداد
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • رشته تحصیلی تصویربرداری دهان، فک و صورت
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی مدیر و مؤسس مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت مهرداد
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر مهدیه دهقانی تفتی دندانپزشک، دکتر مهدیه دهقانی تفتی فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر مهدیه دهقانی تفتی جراح دهان و فک و صورت، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص کاشت دندان، دکتر مهدیه دهقانی تفتی متخصص ارتودنسی
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • متخصص بهداشت دندان
  • تکنسین دندان‌پزشکی
تصویر
مهدیه دهقانی تفتی
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر