منو
X

تصویر
علی باقرپور
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(3)
آمار این متخصص
(3) رای
0%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر علی باقرپور هستم، متخصص پرتونگاری دهان و فک و صورت به شماره نظام پزشکی ۹۰۵۷۸٫ عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (دانشکده دندانپزشکی، گروه رادیولوژی دهان و فک و صورت). در این قسمت می توانید بیوگرافی کامل تری را از بنده بخوانید:
بنده متولد سال ۱۳۵۶ هستم، بعد از گذراندن دوران دبیرستان، و شرکت در آزمون سراسری موفق به قبولی در رشته ی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۳۷۵ شدم. و در سال ۱۳۸۱ دوره دندانپزشکی عمومی را به اتمام رساندم. بعد در همان سال موفق به کسب رتبه اول کشوری در آزمون دستیاری رادیولوژی فک و صورت دانشگاه شهید بهشتی تهران شدم، البته ادامه دوره دستیاری خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذراندم و در سال ۱۳۸۴ فارغ التحصیل شدم. بعد از فارغ التحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (دانشکده دندانپزشکی) به عنوان هیأت علمی استخدام شدم و موفق به کسب عنوان دانشیاری در سال ۱۳۹۲ شدم. در طی این سال ها در کنار تدریس در دانشگاه، فعالیت های تحقیقاتی بسیاری داشته و موفق به چاپ تعداد زیادی از از مقالات خود در ژورنال های معتبر علمی شده ام. قابل ذکر می باشد که در سال ۱۳۹۵ تصمیم به راه اندازی یک مرکز تخصصی رادیولوژی دهان و فک و صورت گرفته و بعد از اخذ تأییدیه ها و مجوزهای لازم، مرکزی تحت عنوان “مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور” را در شهر مشهد راه اندازی کردم. این مرکز در ابتدا ارائه ی دهنده ی خدمات رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی بود، اما با تهیه تجهیزات پیشرفته تر و مدرن تر، اخیرا سی تی اسکن سه بعدی فک و صورت (CBCT) نیز به مجموعه خدمات این مرکز اضافه شده است. از این پس شما می توانید از خدمات زیر بهره مند شوید:
– تصویربرداری های داخل دهانی: گرافی پری اپیکال (تشخیص ضایعات پری اپیکال، پوسیدگی های دندان، ایمپلنت کردن، …)، گرافی بایت وینگ (تشخیص پوسیدگی و آسیب دیدگی دندان ها، بیماری های لثه، تغییر استخوان های دهان، …)، گرافی اکلوزال (بررسی روند رشد دندان های کودکان، تشخیص دندان های نهفته، سنگ غدد بزاقی، …)
– تصویربرداری های خارج دهانی: گرافی پانورامیک (تشخیص دندان عقل نهفته، بررسی علت دردهای دندانی، ارائه طرح درمانی ایمپلنت، بررسی ارتودنسی، تشخیص سرطان فک، عارضه های مفصل TMJ، سنگ غدد بزاقی، …)، سفالوگرام (بررسی بافت نرم و استخوان جمجمه و صورت و ارتباط آنها با یکدیگر، بررسی درمان های ارتودنسی، …)، اسکن سه بعدی (ارزیابی ارتودنسی، تشخیص دندان های نهفته، مشکلات فکی، بررسی لازم جهت کاشت ایمپلنت، …)
متدهای نام برده هر یک کاربرد خاص خود را دارند، و با بهره گیری از آنها می توان به بررسی دقیق بافت های داخل دهان و خارج از آن (دندان ها، لثه، سینوس ها، غدد بزاقی، استخوان های صورت، مندبیل، ماگزیلا، مفصل فکی- گیجگاهی، …) پرداخت، و چنانچه آسیب دیدگی، بیماری و ضایعه ای وجود دارند بدون کوچکترین خطایی آن را تشخیص داده و جهت درمان اقدام کرد.
افرادی که براساس تشخیص دندانپزشک و جراح خود نیاز به انجام این متدها دارند می توانند با خیالی آسوده به مرکز رادیولوژی بنده مراجعه داشته باشند. من به همراه دیگر پرسنل مرکز همه روزه (غیر از جمعه ها و تعطیلات رسمی) در خدمت شما شهروندان گرامی هستم.
برنامه کاری مرکز شامل روزهای شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۳:۳۰ بعد از ظهر الی ۹ شب، و روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب می شود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام فرمایید. وبسایت مرکز، آدرس ایمیل و شماره تلفن ها در قسمت مربوط به اطلاعات تماس ثبت شده است.

مشخصات
  • جنسیت مرد
  • وابسته به کلینیک مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • رشته تحصیلی تصویربرداری دهان، فک و صورت
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی مؤسس و مدیر مرکز رادیولوژی دهان و فک و صورت دکتر باقرپور
  • مقطع تحصیلی دکترا تخصصی
  • کلمات کلیدی دکتر علی باقرپور دندانپزشک، دکتر علی باقرپور فوق تخصص دندانپزشکی، دکتر علی باقرپور متخصص بهداشت عمومی دهان و دندان، دکتر علی باقرپور متخصص ریشه‌ درمانی، دکتر علی باقرپور متخصص دندانپزشکی سالمندان، دکتر علی باقرپور متخصص آسیب‌ شناسی دهان و فک و صورت، دکتر علی باقرپور متخصص رادیولوژی دهان و فک و صورت، دکتر علی باقرپور جراح دهان و فک و صورت، دکتر علی باقرپور متخصص کاشت دندان، دکتر علی باقرپور متخصص ارتودنسی
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • متخصص بهداشت دندان
  • تکنسین دندان‌پزشکی
تصویر
علی باقرپور
رادیولوژی دهان، فک و صورت
(3)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر