منو
X

تصویر
دکتر کسری طبری
دندانپزشک
(1)
No comments found.
آمار این متخصص
(1) رای
80%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر کسری طبری متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من دکترای عمومی خود را با کسب رتبه اول از گروه خود در سال ۱۳۷۷ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کسب کردم و مره تمام پایان نامه خود را نیز در این دوره بدست آوردم. سپس با توجه له علاقه خود به حوزه تخصص ترمیمی و زیبایی توانستم رتبه اول در آزمون ورودی تخصصی دندان پزشکی در رشته ترمیمی و زیبایی را بدست بیاورم و در سال ۱۳۸۲ دوره بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کردم و موفق به کسب رتبه دوم در آزمون بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی شدم. سپس بلافاصله به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال تحصیلی ۱۳۸۳ و ۱۳۸۴ مشغول به تدریس شدم و توانستم رتبه اول در دانشکده دندان پزشکی علوم پزشکی کرمان را به عنوان استاد برگزیده هم بدست بیاورم. همچنین در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به تدریس مشغول گشتم. من علاوه بر کار حرفه ای درمانی به تدریس و پزوهش علاقه ی وافری دارم و بدین جهت در تلاش هستم که هیچ گاه از فضای آکادمیک دور نشوم. بنده همچنین فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی را از دانشگاه جنوا (ایتالیا) در سال ۲۰۱۳ اخذ نمودم. بنده در حال حاضر عضو آکادمی دندان پزشکان ترمیمی و زیبایی آمریکا و عضو انجمن دندان پزشکان متخصص ترمیمی و زیبایی در ایران نیز می باشم. از دیگر فعالیت های بنده عضویت اصلی در شورای تحریریه مجله پیام دندان پزشکان جوان از سال ۱۳۸۶ می باشد و مشاور علمی و فنی شرکت GC آلمان در سال ۲۰۱۶ و کسب رتبه دوم به عنوان استاد نمونه دانشکده دندانپزشکی در بخش ترمیمی در اردیبهشت ماه بخشی از رزومه موفق بنده در طی سال ها فعالیت خود در حوزه دندان پزشکی می باشد. همچنین بنده مقالات متعدد در مجلات معتبر ارائه نموده ام و نیز صاحب تالیف و ترجمه کتب نیز می باشم. امید دارم با برداشتن قدم هایی هر چند کوچک بتوانم در هموار کردن مسیر علم دندان پزشکی در ایران مثمر ثمر باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با درمان زیبایی لمینیت دندان توضیحاتی ارائه دهم.
لمینیت: لمینیت دندان در واقع یک لایه همرنگ دندان در راستای اصلاح فرم دندانی، اصلاح طرح لبخند و بهبود وضعیت سلامت دندان ها می باشد و به عنوان روشی بسیار رایج در درمان های زیبایی دندان پزشکی در حال حاضر متقاضیان بسیاری را دارد. انواع لمینیت دندان: به طور کلی لمینیت دندان شامل دو نوع سرامیکی و کامپوزیتی است. لمینیت دندان سرامیکی موسوم به پرسلن ونیر، از جنس سرامیک یا چینی می باشد که علاوه بر این که دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد در قیاس با لمینیت دندان کامپوزیتی از مقاومت و استحکام بالایی نیز برخوردار است. لمینیت دندان سرامیکی پس از قالب گیری در لابراتور بوسیله دندان پزشک متخصص ساخته می شود. ساختار لمینیت دندان سرامیکی بدین صورت می باشد که از یک پوسته نازک سرامیکی تشکیل شده است که قطر آن نیم میلی متر است و بوسیله باند های رزینی به دندان های فرد چسبانیده می شود و هدف از به کار گیری این روش از میان برداشتن لکه ‌ها، تغییر رنگ دندان، اصلاح انحراف تاج دندان و حذف فواصل میان دندان ها و مرتب سازی و هم ردیف کردن دندان ها و همچنین ترمیم لب پریدگی دندان ها نیز می باشد. نحوه انجام دادن لمینیت سرامیکی دندان بدین شکل است که در ابتدا مینای دندان را مقداری تراش می دهند و سپس با قالب گیری از دندانی که تراش خورده است روی دندان یک ترمیم موقت جای گزاری می شود و قالب تهیه شده برای ساخت به لابراتوار فرستاده می شود. بر اساس تجویز دندان پزشک متخصص و با توجه به رنگ مورد نظر انتخاب شده از طرف فرد، فرم لازم بوسیله لابراتور تهیه می شود و در جلسات درمانی بعدی لمینیت دندان آماده شده بر روی دندان‌ های فرد چسبانیده و قرار داده می ‌شود. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی کسری طبری متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.  
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر کسری طبری
دندانپزشک
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر