منو
X

تصویر
دکتر کاووس قاجا
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر کاووس قاجار متخصص اندودنتیکست متولد سال ۱۳۶۱ هجری شمسی و ساکن شهر تهران هستم متخصص درمان ریشه دندان (عصب کشی) در تهران و مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشم. بنده تحصیلات دندانپزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال ۱۳۹۲ به اتمام رساندم و هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش اندودانتیکس در حال تدریس می باشم. من متخصص و جراح درمان ریشه دندان دارای بورد تخصصی اندودانتیکس می باشم. همچنین من به برگزاری کارگاه های مختلف منجمله کارگاه میکروسکوپ در دندانپزشکی می پردازم و در سال ۱۳۹۶موفق به اخذ مدرک MBA Dental شدم. بنده هم چون سایر همکاارانم در حوزه داندانپزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم و بالاخص در حوزه درمان ریشه دندان (اندودنتیست) دارای تخصص می باشم. عصب کِشی دندان یا عصب کُشی دندان (Endodontic therapy) یا درمان کانال ریشه، واژه عامیانه‌ای که برای ترجمه (Root canal therapy) معالجه مجرای ریشه دندان (پالپ) استفاده می‌شود. در اصل بافت همبند داخل دندان که شامل اعصاب هم می باشد هم خارج می‌شود و هم کشته می‌شود. ولی ترجمه درست و علمی این واژه (Root Canal Therapy) “درمان ریشه” است.
بخشی از فعالیت های من در این حوزه را می توانم این گونه شرح دهم:

تخصص من به عنوان یک اندودونتیست (متخصص درمان ریشه) که برای مراجعینم صورت می گیرد:
-عصب کشى (عصب کشى یا روت کانال تراپى یا درمان ریشه)
درمان مجدد (درمان مجدد ریشه دندان)
جراحى ریشه (جراحى انتهاى ریشه دندان)
درمان آبسه(باز کردن آبسه هاى دندانى)
تشخیص درد (تشخیص دردهاى غیر ادنتوژنیک (غیر دندانى) از درد هاى ادنتوژنیک (دندانى))
دندان‌های ضربه خورده (درمان دندان‌هاى ضربه خورده و آسیب دیده قدامى)
ترمیم دندان (ترمیم تاجى دندان هاى تخریب شده بدون روکش)

در مطب خو یکی از اولین مراکز تخصصی مجهز به دستگاه میکروسکوپ در تهران را دایر نموده که جهت انجام دقیق و ظریف درمان ریشه ، جراحی، و تشخیص بموقع و دقیق آسیب های دندانی بکار می رود. بدون شک دستگاه میکروسکوپ مجهز به بزرگنمایی ۸ مرحله ای ، امکان دید بهتر را برای دندانپزشک فراهم مینماید که همراه با مشاهده پیچیدگی های درمانی ریشه دندان در نهایت نتیجه درمان را به نفع بیمار سوق دهد. همچنین این مرکز مجهز به دستگاه های الکترونیکی دقیق همچون دستگاه های تعیین حیات دندان (وایتالیتی) ، دستگاه های تععین طول ریشه دندان،دستگاه های رادیوگرافی دیجیتال میباشد که دوز اشعه بسیار کمتری نسبت به دستگاه های معمولی رادیوگرافی دارند.
کلیه درمانهای انجام شده بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روز دنیا انجام میشود. با توجه به پیشرفتهای روز علم دندانپزشکی و ظهورمواد و وسایل و نظریه های جدید، این مرکز همگام با این پیشرفتها همواره در حال بروزرسانی میباشد. آموزش دانشجویان دندانپزشکی در دانشگاه و انجام امور پژوهشی و شرکت در کنگره های تخصصی از جمله وجوهات تمایز مرکز تخصصی دکتر کاووس قاجار می باشد.
این مرکز این تعهد را برای خود مهم ارزیابی می کند که انجام بهترین درمان را ممکن سازد. ارائه طرح درمان مناسبی که به نفع بیمار بوده و بتواند انتظارات او را براورده سازد و تشریح وضعیت موجود دندانها و راه حل های درمانی ممکن بصورت صادقانه بیان میشوند. بیمار میتواند آگاهانه در خصوص انتخاب طرح درمان مشارکت داشته و در خصوص میزان موفقیت درمان و مزایا و معایب آن اطلاعات کسب نماید. همچنین تعامل حرفه ای و اخلاقی با همکاران محترم دنداپزشک در خصوص ادامه درمان بیماران و انجام مشاوره های مورد نیاز از جمله نقاط قوت این مرکز محسوب می شود.
متخصص درمان ریشه فردی است که می تواند برای شما درمان ریشه دندان که در اصطلاح عام “عصب کشی” نامیده می شود انجام دهد. عصب کشی توسط ما تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد و پروسه ای بدون درد یا با حداقل اذیت است. به شما توصیه می کنیم نگرانی ها، ترس ها، شنیده ها و بدگمانی های خود را در مورد درمان دندانپزشکی با ما در میان بگذارید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی)
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استادیار دانشگاه
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر کاووس قاجار ، دندانپزشک، دکتر کاووس قاجار متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر س کاووس قاجار هیل آذرخش استاد دانشگاه، دکتر کاووس قاجار هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر کاووس قاجار متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
تصویر
دکتر کاووس قاجا
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر