منو
X

تصویر
دکتر پیوند معینی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر پیوند معینی متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی مشغول به امر تدریس و پژوهش شدم تا در کنار کار حرفه ای درمان خود به صورت موازی به اشتغال در فضای آکادمیک نیز ادامه دهم. در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با فلوراید تراپی به والدین گرامی ارائه دهم.
بیهوشی عمومی: بیهوشی عمونی آخرین راهکار درمانی برای کودکان غیر همکار می باشد. در این روش درمانی کودک به علت بیهدشی کانل کاملا در اختیار دندان مزشک می باشد و دندان پزشک از این ردش برای درمان هایی که به زمان زیادی برای درمان احتیاج دارد استفاده می کند. در خلال این بیهوشی کودک کاملا سطح اوشیاری اش پایین می آید و بیهدش می گردد و اتفاقات در حین عمل درمانی را به هیچ وجه به یاد نمی آورد و کاملا بی دردی برای درمان وی ایجاد می شود و هیچ نوع عکس العملی را برای کودک در پی ندارد. در این شرایط درمانگر با آرامش خاطر بسیار و با دقت می تواند کار درمانی را انجام دهد.
در ببهوشی عمومی باید این نکات را قبل از آن ملاحظه کرد: کودک در شب قبل از بیهدشی به اندازه کافی و لازم استراحت کند، نظر به میزان سن و بنا به نظر دندان پزشک متخصص حدود شش الی هشت ساعت پیش از انجام بیهوشی کودک می بایست چیزی ننوشد و نخورد. نظر به احتنال وجود خطراتی برای کودک اگر این نکته رعایت نگردد عمل بیهوشی کنسل خواهد شد، باید دندان پزشک و متخصص بیهوشی از داروهایی که کودک با توجه به وضعیت خود بنا به استفاده از آن ها می باشد در اطلاع قرار دهید، آزمایشات قبل از بیهوشی را حتما انجام دهید، اگر بیماری های عمومی در کودک شنا وجود دارد حتما آن را در جریان دندان پزشک قرار دهید، برای این که استرس را در کودکتان کم کتید از یک ساعت قبل از عمل در اتاق عمل حاضر شوید.
مراقبت های پس از درمان بیهدشی شامل: از یک تا دو ساعت بعد از بیهدشی کودک می تواند خوردن را البته با شروع از مایعات آن هم با حجم کم شروع کند، از غذا های زیاد و سنگین نیز اجتناب ورزید، درمان پدسیدگی دندان فقط برای حذف پوسیدگی است در صورتی که هیچ رعایت بهداشتی دهان و دندان انجام نشود دوباره این پوسیدگی ها آغاز خواهد شد، برای اجتناب از پوسیدگی در دندان ها ابتدا می بایست عادت های غذایی در خانواده و کودک را اصلاح نمود زیرا علت اصلی پوسیدگی دندان استفاده کردن از مواد قندی می باشد، طوری برنامه ریزی نمایید تا مصرف مواد قندی در سبد غذاییتان به یکبار تا دو بار در روز محدود شود، رعایت بهداشت دهان و دندان برای کودک خود دا جدی بگیرید و می بایست مسواک زدن به صورت منظم را هر شب در برنامه روزانه خود قرار دهید و والدین برای کودک خود نیز نخ دندان بکشند، از چکاپ به شکل دوره ای و درمان هایی که از پوسیدگی دندان پیشگیری می نمایند مانند فلوراید تراپی که از مهم ترین این درمان ها می باشد استفاده شود.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر پیوند معینی متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر پیوند معینی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر