منو
X

تصویر
دکتر پارسیه فقیه
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر پارسیه فقیه متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با درمان عصب کشی دندان کودکان به والدین گرامی ارائه دهم.
عصب کشی از درمان های بسیار شایع دندان پزشکی کودکان است و این به دلیل شکل پیازی شکل تاج دندان های شیری و ضخامت کم در مینای دندان و عصب گسترده اب که در دندان های شیری وجود دارد اتفاق می افتد. برای انجام درمان هصب کشی دندان از بی حسی موضعی استفاده می شود که با تزریق ماده بی حسی صورت می کیرد البته در مواردی تیز از ژل های موضعی برای بی حسی نخاط لثه ها استفاده می کنند. سعی کنید در مقابل کودکان خود واژه تزریق و آمپول را بکار نبرید تا ترس و ووهمه در دل کودکتان بوجود نیاید و عدم همکاری رد نیز در ادامه در پی نیاورد. کادر درمانی ما در این موارد بهترین آمادگی را برای کودک شما ایجاد می کند. و لا آموزش های لازمی که دیده اند سرنگ ترریق را از چشمان کودک دور می کنند. بعد از این که ماده بی حسی تزریق شد کودک حس مبهمی را در بخشی که دهانش بی حس شده دارد و امکان دارد لب ها و یا زبان خود را گاز بگیرد. سعی کنید کودک را پس از تزریق ماده بیهوشی تحت نظر خود قرار دهید. پس از این که کار درمان به پایان رسید دندان پزشک با قرار دادن دو عدد پنبه در محل بی حسی سعی می کند از گاز زدن مخاط لثه توسط کودک اجتناب کند حتما این پنبه ها را تا یک ساعت در محب باقی بگذارید. اگر کودک مخاط لب خود را گاز بگیرد، زخم بزرگی در محل بوحود می آید که تا یک هفته امکان دارد بهبود نیابد. برای بهبود زخم بهتر است قسمت مورد نظر را ۴ تا ۵ بار در روز با آب نمک رقیق شده بشویید و اگر این زخم با درد همراه باشد از مسکن استفاده شود. اگر درمان عصب دندانی برای کودک صورت گرفته است می توان از مسکن های ساده البته با نظر پزشک در دو یا سه روز استفاده کرد.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر پارسیه فقیه متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان.
تخصص ها
تصویر
دکتر پارسیه فقیه
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر