منو
X

تصویر
دکتر هومن رفیعی نیشابوری
ارتودنسی
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر دکتر هومن رفیعی نیشابوری استادیار دانشکده دندانپزشکی در استان کرمان می باشم و فعالیت های دندانپزشکی خود را از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع نمودم. در طی خدمات طبابت خود به مراجعین گرانقدرم حدود ۸۰۰۰ بیمار را با موفقیت در طی ۲۰سال خدمت خود درمان نمودم. بنده به عنوان مدیر و عضو هیئت موسس کلینیک دندانپزشکی روشان و کلینیک ارتودنسی دکتر رفیعی نیشابوری و همکاری با مرکز خیریه «آشیانه علی» و حامی تیم فوتبال نوجوانان در استان کرمان فعالیت های خود را در زمینه های دیگر نیز ادامه می دهم و امید دارم تا قدمی مفید برای هم میهنان عزیزم بردارم.
کلینیک ارتودنسی بنده حدود به ۳۶ نفر پرسنل و کادر مجرب دارد که متشکل از متخصصین، دندانپزشکان و دستیاران متعهد و مجرب می باشد. بنده در کلینیک دندانپزشکی خود بنا بر فعالیت های علمی که دارم سعی بر درمان بیماران بر اساس اخرین روش های روز دنیا را دارم و در تلاش هستم که این به روز بودن و رو به جلو قدم گذاشتن را در تمامی مراحل درمانی خود سرلوحه کار قرار دهم. در نتیجه هر چه از روش های مدرن تر بهره گرفته شود آسان بودن و امکان نتیجه بخش بودن درمان بیشتر می شود و این رمز موفقیت ما در کلینیک درمانی ماست. پس از انجام کار ارتودنسی برای بیماران این کلینیک تا بیش از ۱۰ سال پس از اتمام درمان ارتودنسی، امکان برخورداری از مراقبت های پس از درمان نیز وجود دارد. ما در تلاش هستیم علاوه بر عمل درمانی که در کار ارتودنسی وجود دارد سلامتی و زیبایی دهان و دندان را برای بیماران خود به ارمغان آوریم تا احساس رضایت مندی و اعتماد به نفس را به مراجعین محترم خود بیش از پیش بازگردانیم. هدف ما نیز در کلینیک رضایتمندی بیماران از کار درمانی است که در کلینیک انجام می دهیم. همان گونه که گفته شد مراقبت پس از درمان ارتودنسی در کلینیک ما موجود است و بیماران تا ده سال پس از رضایت از نتیجه کار ارتودنسی خود می توانند مشکلات مربوط به ارتودنسی خود را با مادر میان بگذارند. تیم کلینیک بنده شامل ۳۶ نفر از پزشکان متخصص ارتودنسی، دندانپزشکان و دستیاران آن ها می باشد که تمامی این عزیزان در تلاش هستند تا با انجام هر چه بهتر و عالی تر خدمات درمانی ارتودنسی لبخند زیباتر و دلنشین تری را برای بیماران به ارمغان آورند.
از موضوعات بسیار مورد جستجو در میان مردم یافتن ارتودنتیست ماهر جهت انجام کار ارتودنسی است. اما قبل از انتخاب دکتر ارتودنتیست خود ابتدا شما باید از متخصص بودن دندانپزشک خود اطمینان حاصل کنید و سپس با مراجعه و ویزیت شما ویژگی های اصلی یک متخصص ارتودنسی خوب مشخص می شود. یک دندانپزشک ارتودنسی خوب باید در جلسه معاینه در ابتدا به قدر لازم و با دقت نظر بیمار را معاینه کرده و با بررسی دقیق عکس ها و قالب های تشخیصی و دیگر اطلاعات بدست آمده از معاینه مشکل ارتودنسی شما را تشخیص داده و مشخص نماید و در این باره توضیحات لازم و کافی را بدهد. امکان دارد معاینه در دو جلسه صورت گیرد و در جلسه اول دکتر ارتودنسی شما با تهیه قالب و عکس های لازم اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کرده و در جلسه دوم نتیجه حاصل از انجام معاینات در جلسه اول رابه شما اعلام نماید. دکتر ارتودنسی خوب باید بعد از معاینه کردن بیمار و تشخیص مشکل ان ها ، متد های درمانی گوناگون، مزایا و معایب در ارتباط با هر کدام از متد ها و نیز برآوردی از هزینه درمانی را به صورت واضح و مشخص توصیف نماید. ممکن است به طور تقریبی و نزدیک نحوه پرداخت هزینه ها و مقدار آن ها توسط دستیاران توضیح داده شود اما نظر نهایی را ارتودنتیست متخصص ارائه می دهد. علاوه بر این دکتر ارتودنسی باید در ارتباط با نتایج احتمالی عدم درمان نیز بیمار را آماده کند و توضیحات ازم را بدهد. باید به این نکته توجه داشت که طرح اولیه درمان امکان دارد در حین درمان بر اساس نتایج و پاسخ سیستم دندانی شما به درمان تغییراتی داشته باشد که در این موارد دکتر ارتودنسی باید با توصیفات کامل و لازم و کسب رضایت بیمار تغییر را انجام دهد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر هومن رفیعی نیشابوری ، دندانپزشک، دکتر هومن رفیعی نیشابوری متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، جراحی دندان های نهفته، دندان عقل، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر هومن رفیعی نیشابوری استاد دانشگاه، دکتر هومن رفیعی نیشابوری هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر هومن رفیعی نیشابوری متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر هومن رفیعی نیشابوری
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر