منو
X

تصویر
دکتر هادی هاشم زهی
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر هادی هاشم زهی متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود پس از وقفه ای چند ساله در رشته تخصص جراحی فک و صورت و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به کار شدم و در حال حاضر در سمت دانشیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. من همیشه به فعالیت کردن در فضای آکادمیک علاقه داشتم و از این رو تلاش کردم که در کنار کار تخصصی و حرفه ای خود از فضا و جو اکادمیک دانشگاه دور نشوم. از همین رو در زمان درمان بیماران به این نتیجه رسیدم که کار پژوهش و تدریس در دانشگاه به عنوان مسیری موازی و هم راستا با کار درمانی من دانش مرا به پیش خواهد برد و این دو در تضاد با یگدیگر قرار نمی گیرند. در دانشگاه پروژه های تحقیقاتی بسیاری را به ثمر رسانیده ام و آزمایشات و تحقیقات بسیاری را نیز چه به صورت انفرادی و چه به صورت همکار با دیگر همکاران پژوهشگر خود انجام داده ام و از این مسیر توانسته ام مقالات علمی بسیاری در مجلات معتبر داخلی و خارجی ارائه دهم و در کنفرانس ها و سمینار های علمی بسیاری نیز شرکت نموده ام. حاصل کلیه این تلاش ها رسیدن به دانش نوین و یافتن راهکار های بهتر جهت درمان بیماری های دهان و دندان است و از این مهم توانسته ام به آن دست یابم. البته پر واضح است که کار درمان در دندان پزشکی تنها به دانش نیازمند نیست بلکه یک دندان پزشک خوب در کنار دانش حرفه ای خود می بایست از ابزار و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند تا بتواند خدمات بهتر و دقیق تری را به بیماران خود ارائه دهد. شرکت در کنفرانس ها و مجمع های علمی بنده را با این تکنولوژی ها آشنا می کند و از این رهگذر در تلاش جهت دستیابی به درمان دقیق بیماران خود می باشم. من در کلینیک خود در تلاش هستم تا بیمارانی که به کلینیک من مراجعه می کنند همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده برای خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با طول مدت درمان ایمپلنت برای شما بزرگواران ارائه دهم.
طول مدت درمان ایمپلنت به چندین عامل بستگی دارد. در صورتی که حجم و میزان استخوانی که کار ایمپلنت قرار است در آن انجام شود به اندازه کافی از ارتفاع و قطر مناسبی برخوردار نباشد در این حالت دندان پزشک جهت مرتفع نمودن این مشکل از درمان پیوند استخوان بهره می گیرد تا کمبود استخوان واقع شده در ایمپلنت رفع گردد. پروسه ایمپلنت چه مدت به طول می انجامد؟ با این حال، بسیار دارای اهمیت می باشد که این موضوع را بدانید که در طول پروسه کاشت ایمپلنت شما می بایست مدت زمان طولانی را جهت انجام این درمان سپری نمایید که این پروسه می تواند از ۴ هفته تا چند ماه نیز به طول بیانجامد و این بستگی به شرایط و وضعیت فرد دارد. آیا به پیوند استخوان احتیاج است؟ به جهت موفقیت در این پروسه درمانی، شما می بایست تراکم استخوان به نسبت زیادی جهت جایگذاری ایمپلنت دندانی دارا باشید. در برخی از موارد امکان دارد ساختار استخوانی متناسب جهت کاشت ایمپلنت دندانی را دارا نباشید و این اتفاق به دلایل بسیار زیادی اتفاق می افتد: چنان چه بیماری لثه شما در سطح زیادی باشد قادر خواهید بود قسمت زیادی از استخوان‌ های اطراف دندان ‌هایتان را از میان بردارید. در صورتی که زمان زیادی از کشیده شدن دندان گذشته شود امکان دارد ساختار استخوان در زیر بخش دندانی که از دست رفته یا کشیده شده به فرسایش مبتلا شده باشد. پیوند استخوان امکان دارد به همراه فرآیند درمان ایمپلنت دندان انجام شود و یا پیش از آغاز درمان کاشت ایمپلنت به تامین نمودن حجم لازم استخوان حول دندان احتیاج داشته باشیم. چنان چه که پیش از آغاز پروسه کاشت ایمپلنت دندان به پیوند استخوان احتیاج داشته باشیم، زمان زیادی در حدود شش الی نه ماه زمان ملزوم است تا بستر استخوان جهت پذیرش ایمپلنت دندانی آمادگی لازم را دشاته باشد. در صورتی که به طور هم زمان با کاشت ایمپلنت دندانی پیوند استخوان هم صورت بگیرد، از هنگام آغاز کاشت ایمپلنت دندانی مدت زمانی در حدود ۴ الی ۹ ماه زمان احتیاج می باشد تا این فرآیند صورت بگیرد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) اقدام کنید.
آدرس مطب:
تلفن تماس:
وابستگی به کلینیک: خصوصی
رشته تحصیلی: دکترای تخصصی دندان پزشکی جراحی فک و صورت
مقطع تحصیلی : متخصص دندان پزشکی جراحی فک و صورت ، دکتری دارای بورد تخصصی.
کلمات کلیدی: دکتر هادی هاشم زهی متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسی بزرگسالان، ارتودنسی شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی فک و صورت.

مشخصات
  • جنسیت
  • وابسته به کلینیک
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی
  • کلمات کلیدی
تخصص ها
تصویر
دکتر هادی هاشم زهی
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر