منو
X

تصویر
دکتر هادی مختاری
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر هادی مختاری متخصص متخصص دندانپزشکی جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست) و دارای بورد تخصصی می باشم. بنده تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اتمام رسانیدم. بنده عضو هیئت علمی دانشگاه می باشم و در کنار امر طبابت به کار اموزش و پژوهش در دانشگاه و تعلیم و تربیت دانشجویان آینده رشته دندانپزشکی می پردازم.
اندودنتیست یا متخصص ریشه درمان دندان پزشکی است که کلیه مشکلات و بیماری های مرتبط با ریشه دندان را درمان می کند. با این که توانایی درمان ریشه و عصب کشی توسط دندان پزشکان عمومی نیز قابل انجام است اما یک متخصص درمان ریشه دندان درمان ریشه و بیماری های آن و نیز عصب کشی های پیچیده را بهتر و دقیق تر می توانند انجام دهند. یکی از درمان هایی که دندانپزشک متخصص ریشه دندان انجام می دهد عصب کشی هایی است که قبلا انجام شده است اما با موفقیت روبرو نبوده و این دوباره یابی کار این متخصصان می باشد. از دیگر عملکرد های مرتبط با این تخصص جراحی ریشه دندان ها، ایمپلنت های دندانی، درد های پیچیده و سخت در ناحیه فک و صورت که منشا آن ها دندانی باشد، است. شخصی که علاقمند به تحصیلات در حوزه تخصص ریشه دندان است ابتدا می بایست دوره شش ساله دندان پزشکی عمومی را پست سر بگذارد و سپس وارد دوره تخصص این رشته شود که خود حدود ۳ الی ۴ سال دوره تخصصی رزیدنتی اندودنتیست طول می کشد. چنان چه اهمال کاری در درمان ریشه دندان خود انجام دهید در دراز مدت سبب آبسه دندان و التهاب و عفونت در ریشه دندان هایتان می شود و در نهایت منجر به از دست دادن دندان خود می شوید.
متخصص اندودنتیست در اول کار هدف خود را بر حفظ دندان در نظر می گیرد به جای آن که آن دندان را بکشد. اولین کاری که دندان پزشک متخصص انجام می دهد درمان کانال ریشه دندان را صورت می دهد. در معنایی دیگر یعنی دندان را خالی می کند و کلیه عفونت ها را از ریشه دندان می زداید و عصب ها پاک سازی می شوند. دندان هایی که به صورت کلی آسیب دیده اند دیگر نیازی به ریشه دندان ندارند در نهایت در این مواقع حفره دندان با ماده ای پلاستیکی مانندی پر خواهد شد. پس از درمان تمام ریشه دندان روکش دندان قرار داده می شود تا عمر دندان باقی بماند و زیاد شود.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی و درمان ریشه
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر هادی مختاری متخصص متخصص دندانپزشکی جراحی و درمان ریشه دندان (اندودنتیست) (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی و درمان ریشه.  
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 20
تصویر
دکتر هادی مختاری
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر