منو
X

تصویر
دکتر هادی درویش پور
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر هادی درویش پور دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشم. این افتخار را داشته ام که در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد رتبه اول بورد تخصصی را کسب نمایم و مورد تقدیر توسط وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گیرم. امیدوارم با همکاری سایر کارکنان کلینیک بتوانیم خدمات ارتودنسی شایسته و لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان بیاوریم. در مطب دندانپزشکی اینجانب با تخصص دندانپزشکی ارتودنسی به افراد برای انتخاب بهترین روش ‌های درمان جهت دست یابی به دندان هایی ایده‌آل و دندان های زیبا کمک می‌شود. بنده با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. در واقع در مطب بنده ضمن ارایه به روز ترین روش های ارتودنسی هدف ما کمک به شما در به دست آوردن لبخند زیبا و دندان های مرتبی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. ارتودنسی درمانی نیست که تنها به دوران نوجوانی اختصاص یابد بلکه حتی بسیاری از بزرگسالان نیز در سنین بالا می توانند توسط متخصص ارتودنسی از این درمان بهره مند شوند.
سه انواع ارتودنسی وجود دارد: ۱-ارتودنسی ثابت ۲-ارتودنسی متحرک ۳-ارتودنسی نامرئی ۴-ارتودنسی دیمون ۵- ارتودنسی لینگوال ۶- ارتودنسی فانکشال
۱- ارتودنسی ثابت: در این نوع ارتودنسی براکت های مورد استفاده از جنس سرامیک یا فلزی هستند. هر عدد از این براکت ها به دندان ها می چسبند و همگی آن ها با سیمی به هم متصل هستند و توسط یک حلقه از جنس کش در جای خود نگاه داشته می شوند و ثابات و بدون حرکت باقی می مانند. این سیم ها با گذشت زماندر راستای صاف کردن دندان و نیز اصلاح موقعیت قرار گیری فک تنظیم می شوند. تمامی بخش های تشکیل یافته در این نوع ارتودنسی ثابت هستند و اصلا حرکت نمی کنند و بیمار نمی تواند به اختیار خود آن را از دهان خارج یا متصل کند. اصلاحات دندان و فک با سهولت هر چه تمام تر توسط ارتودنسی ثابت انجام پذیر است. نیز یکی از مزایای ارتودنسی ثابت این است که در سقف دهان صفحه ی گلاستیکی تعبیه نمی شود و این امر اختلالی در غذا خوردن و حرف زدن ایجاد نمی کند و قبول کردن بخشی اضافی به دندان را توسط بیمار راحت تر کرده است.
۲- ارتودنسی متحرک: در این روش ارتودنسی بیمار می تواند به راحتی سیم ارتودنسی را از دندان های خود جدا و از دهان خارج نماید و دوباره به آن متصل نماید. در نتیجه این نوع ارتودنسی زمانی موثر واقع می شود که بیمار در همکاری کامل با روش درمانی خود باشد. این دستگاه عموما در جهت اصلاح فک و اصلاح جزیی دندان مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ارتودنسی متحرک همچنین این ویژگی را دارد که می تواند تنها برای فک بالا ساخته و تعبیه شود و یا برای هر دو فک باشد. دستگاه ارتودنسی متحرک شامل یک صفحه ی پلاستکی همراه با سیم است که دندان را با فشار کم و تدریجی و به مرور به حرکت در می آورد .
۳-ارتودنسی نامرئی: ارتودنسی نامرئی یک نوع دیگر از ارتودنسی است که به طور موثر تعدادی از مشکلات مختلف ارتودنسی دندان را اصلاح می کند و روشی محبوب در میان درمان های ارتودنسی محسوب می شود. این ارتودنسی نیز می تواند دندان هایی منظم و هم ردیف وایده آل و زیبا را به شما هدیه دهد.
اصلاح دندان با این روش راحت و بدون درد بوده و در مقابل ارتودنسی های سنتی تقریبا نامرئی می باشد
۴- ارتودنسی دیمون: در ارتودنسی دیمون از براکت های دیمون استفاده می شود. براکت های دیمون ابزارهایی هستند که قابلیت باز و بسته شدن به صورت مکانیکی و خودکار را دارند محل نصب این براکت ها همان مکانی است که براکت های سنتیدر آن ها نصب می شوند. اما تفاوت آن در میزان سفتی است که در براکت های سنتی وجود دارد و به ان شدت و حدت نیست. براکت های دیمون از یک مکانیزم کشویی استفاده می کنند که در آن سیم به براکت متصل می شود و به همان صورت دندان ها در حال تراز شدن می شوند. حرکت این براکت ها به شکل طبیعی است. همین قابلیت ان ها است که ظاهر بهتر و توانایی ایجاد نتیجه های بهتر و با کیفیت در کمترین زمان را داده است. بریس دیمون از روش های متنوعی برای حرکت دادن دندان ها به محل صحیحشان استفاده می کنند. این براکت ها بوسیله سیم حافظه داری که در داخل براکت ها واقع می شود، کار خود را انجام می دهند. از این روی است که فشار کمی به دندان ها وارد می کند. همین فشار کم است که بیمار در د کمتری احساس می کند و از این بابت خرسند تر است. پس از نصب، این براکت ها تنظیم می شوند تا دندان های شما را به مرور و در طی زمان حرکت دهند. این فرآیند از نیروی کمتری نسبت به بریس سنتی استفاده می کند. همچنین به صورت معمول این روش از درمان نیاز به درمان های مکمل از طریق کشیدن دندان و بسط دادن کام را رفع می سازد.
۵- ارتودنسی لینگوال: ارتودنسی لینگوال به نوعی از ارتودنسی گفته می شود که محل براکت ها در قسمت پشت دندان یعنی رو به قسمت زبان واقع می شوند. به علت موقعیت قرار گرفتن آن ها رو به داخل دندان به آن براکت داخلی نیز می گویند. این نوع ارتودنسی شباهت بسیار از منظر ساختاری و اصول فنی ارتودنسی با ارتودنسی ثابت دارند حتی با وجود موقعیت مکانی برعکسی که نسبت به هم دارند.

۶- ارتودنسی فانکشال: در ارتودنسی فانکشنال از پلاک های فانکشنال بهره گرفته می شود. دستگاه های فانکشنال نوعی پلاک هستند که ناهنجاری های کلاس ۲ وکلاس ۳ را درست می کنند. اما ناهنجاری کلاس ۲ به ناهنجاری گفته می شود که قسمت فک بالایی دهان جلوتر از قسمت فک پایینی دهان است. این نوع پلاک می تواند هم متحرک و هم ثابت باشند که بیشتر در میان مردم نوع متحرک آن محبوبیت بیشتری داراست. معمول ترین ابزار های فانکشنال متحرک از قطعات بالا و پایین جداگانه ساخته می شوند که باعث می شود فک پایین در یک موقعیت مکانی درست تر و نیز جلو تر قرار بگیرد. همچنین انواع دیگری از ابزارهای فانکشنال موجود هستند که تنها از یک بخش ساخته شده است. هر چند امکان دارد توانایی انطباق کمتری با دندان ها داشته باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر هادی درویش پور ، دندانپزشک، دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر هادی درویش پور استاد دانشگاه، دکتر هادی درویش پور ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر هادی درویش پور
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر