منو
X

تصویر
دکتر نیما رهنمون
ارتودنسی
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر نیما رهنمون هستم که از زمانی که دوران دبیرستان را با کسب رتبه ممتاز به اتمام رساندم، با تلاش بسیار توانستم در کنکور سراسری سال ۱۳۸۱ در رشته دندانپزشکی قبول شوم و سپس در سال ۱۳۸۷ دکترای عمومی رشته دندانپزشکی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان با موفقیت به اتمام برسانم. سپس با یک وقفه ای چند ساله در سال ۱۳۹۰ توانستم در ازمون دستیاری دندانپزشکی، دوره تخصصی دندانپزشکی را در رشته ” ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ” در دانشگاه علوم پزشکی قزوین شروع کنم و این دوره را نیز در حدود ۴ سال تحصیل توانستم دوره بورد تخصصی ارتودنسی را با موفقیت اخذ نمایم. در حال حاضر بنده در سال ۱۳۹۵ به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان منتخب و فعالیت علمی خود را آغاز نموم و علاوه بر کار علمی در این تخصص فعالیت عملی خود را در مطب شخصی خود در شهر خرم آباد انجام می دهم و مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستم. بنده هم اکنون عضو انجمن انتودنتیست های آمریکا نیز می باشم.
ارتودنسی را به عنوان منظم کردن دندان و فک می شناسند. در این روش دندان ها اگر بر روی هم افتاده باشند یا به صورت نا منظم در موقعیت حاضر قرار گرفته باشند و یا اگر فکین به جلو یا عقب رانده شده باشند و در آن موقعیت ثابت باقی مانده باشند، ارتودنسی به کمک این کار می آید و هم ردیف کردن و قرار گیری مناسب فکین را در جایگاه اصلی خود ممکن می سازد. اگر فرد داراری مشکلات و ناهنجاری های فکی باشد و سن اش از سن رشد گذشته باشد، علاوه بر ارتودنسی، جراحی فک را نیز انجام می دهد. اما جراحی فک با ارتودنسی برای زمانی است که اوضاع فک بسیار وخیم تر از آن چیزی باشد که با ارتودنسی رفع شود. این نوع درمان (یعنی ارتودنسی و جراحی فک) را ارتوسرجری می گویند؛ و یکی از سخت ترین و پیچیده ترین درمان های فک می باشد و جهت انجام این کار به همکاری دو متخصص ارتودنسی و متخصص جراحی فک و دندان نیازمند است. بنده از تعداد محدود متخصصانی هستم که این دوره پیچیده و مشکل را گذرانه ام و این عمل را با همکاری تعدادی از جراحان فک و صورت به صورت گروهی انجام داده که در این مسیر بسیار موفق عمل کرده و بیماران بسیاری را با این روش با موفقیت مداوا نموده ایم.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه لرستان
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی هیئت علمی دانشگاه
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر نیما رهنمون ، دندانپزشک، دکتر نیما رهنمون متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر نیما رهنمون استاد دانشگاه، دکتر نیما رهنمون هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر نیما رهنمون متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
قرار ملاقات
روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 21
تصویر
دکتر نیما رهنمون
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر