منو
X

تصویر
دکتر نرگس پناهنده
دندانپزشک
(2)
No comments found.
آمار این متخصص
(2) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

50%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر نرگس پناهنده ساکن در شهر تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش گروه ترمیمی و زیبایی هستم. من در سال ۱۳۹۱ به عنوان استادیار بخش ترمیمی و زیبایی فعالیت خود را آغاز نمودم و هم اکنون معاون آموزشی گروه دندانپزشکی ترمیمی دانشگاه شهید بهشتی می باشم. بنده هم چون سایر همکاارانم در حوزه داندانپزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
دندان ‌پزشکی که در زمینه تخصصی ترمیمی و زیبایی آموزش می‌بیند می‌تواند کار های مربوط به زیبایی را با مهارت بیشتری انجام دهد. با علم و مهارتی که دندان ‌پزشک ترمیمی بعد از دندان ‌پزشکی پیدا می‌کند می‌تواند پیچیدگی‌ های بیشتر دندانی را حل کند.
دندانپزشک متخصص ترمیمی، مسئول حذف پوسیدگی ها، جبران شکستگی ها، رفع نواحی بد رنگ و یا بد شکل در تاج دندان ها می باشد. تاج دندان ها می توانند با مواد همرنگ یا ” کامپوزیت“ و یا مواد فلزی یا ”آمالگام“ ترمیم شوند.به ترمیم تاج دندان در اصطلاح عامه مردم ” پر کردن“نیز گفته می شود.
درمان‌ های دندانپزشکی زیبایی به منظور اصلاح هر مشکلی از نقص‌ های جزیی لبخند گرفته تا زردی و بد رنگی شدید دندان‌ ها، دندان غائب و فاصله ‌دار بودن دندان‌ها کاربرد دارد.
درمان ‌های دندانپزشک زیبایی با دندانپزشکی ترمیمی یا عمومی تفاوت دارد، چرا که درمان ‌های زیبایی انتخابی و درمان‌ های ترمیمی لازم و ضروری هستند. بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی با درآمیختن هنر و دانش و علم خود در زمینه تخصص زیبایی کمک می کند تا به طور هم زمان بیمار و مراجعه کننده هم سلامت دندان های خود را محق بخشد و نیز از لبخندی زیبا بر لب های خود برخودار گردد. در سال ‌های اخیر پیشرفت ‌های زیادی در درمان ‌های دندان حاصل شده است و ممکن است دندانپزشک شما توصیه کند پس از درمان ترمیمی، برای زیبایی بیشتر دندان‌ ها و لبخند درمان‌ های زیبایی نیز انجام دهید.
برای درمان دندانپزشکی بسته به نوع درمان ممکن است نیاز به استفاده از بی ‌حسی وجود داشته باشد تا در حین درمان دردی احساس نکنید.
در مطب بنده با تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان ترمیمی برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند.

اهم کار هایی که بنده در مطب دندانپزشکی خود انجام می دهم شامل:
مرتب کردن و نظم دادن به دندان ‌ها
ترمیم دندان ‌های شکسته
سفید کردن دندان
روکش
تعویض آمالگام با کامپوزیت
تغییر در اندازه دندان
ساییدگی دندان

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استادیار دانشگاه
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر نرگس پناهنده ، دندانپزشک، دکتر نرگس پناهنده متخصص ترمیمی و زیبایی ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جراح و دندانپزشک، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر نرگس پناهنده استاد دانشگاه، دکتر نرگس پناهنده استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر نرگس پناهنده متخصص ترمیمی.
تخصص ها
تصویر
دکتر نرگس پناهنده
دندانپزشک
(2)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر