منو
X

تصویر
دکتر مهرداد فلاح
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر مهرداد فلاح در سال ۱۳۷۸ از دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی شدم، در سال ۱۳۸۰ وارد دوره رزیدنتی دندانپزشکی ترمیمی شده و در سال ۱۳۸۲ دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی گردیدم. بنده به طور مستمر در کنفرانس های علمی و در چندین پژوهش شرکت نموده و موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی گردیده. اینجانب هم اکنون عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD می باشم.

کسانی که این رشته تخصصی را برای ادامه تحصیل و کار و فعالیت خود انتخاب می کنند تنها به ترمیم دندان ها و بازسازی آن ها کمک نمی کنند بلکه آن ها بهترین تکنیک ها در جهت بهبود زیبایی دندان های شما به کار می برند تا لبخند زیبا تری بر لب هایتان بنشیند. روش ‌ها و گزینه‌ های بسیار زیادی برای درمان دندان ‌هایی که دچار تغییر رنگ، شکستگی یا کجی شده و یا حتی افتاده باشد، وجود دارد.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی روشی برای زیبا کردن و بهبود وضعیت دندان‌ ها، لثه ‌ها و لبخند است. اکثر دندان پزشکان زیبایی به دلیل آموزش گسترده، فعالیت و تجربه در زمینه بهبود ظاهر دندان ‌ها و لبخند بیمار از اعتبار و تجربه فراوانی برخوردار هستند.درمان‌ های دندانپزشک زیبایی با دندانپزشکی ترمیمی یا عمومی تفاوت دارد، چرا که درمان‌ های زیبایی انتخابی و درمان ‌های ترمیمی لازم و ضروری هستند. بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی با درآمیختن هنر و دانش و علم خود در زمینه تخصص زیبایی کمک می کند تا به طور هم زمان بیمار و مراجعه کننده هم سلامت دندان های خود را محق بخشد و نیز از لبخندی زیبا بر لب های خود برخودار گردد.
موادی مانند پرسلین یا کامپوزیت از نظر ظاهری شباهت بسیاری به دندان طبیعی دارند و با استفاده از آن ها می‌توان نقص‌ های دندان ‌ها را به روشی طبیعی پوشاند. دندانپزشکی زیبایی در زمینه بهره‌گیری از تکنیک ‌های با حداقل تهاجم و حفظ کننده ساختار طبیعی دندان نیز به پیشرفت‌هایی دست یافته است و بهترین دندانپزشک زیبایی نهایت سعی خود را می‌کند تا ساختار طبیعی دندان را حتی الامکان حفظ کند.
اهم کارهایی که بنده در مطب خود انجام می دهم شامل:
تغییر اندازه، شکل و نظم دندان ‌ها
بستن فاصله بین دندان ‌ها
بهبود یا اصلاح بایت
روشن یا سفید کردن دندان ‌های زرد و بد رنگ شده
ترمیم پوسیدگی، شکستگی، ترک یا لب‌ پر شدن دندان ‌ها
جایگزینی دندان غائب
جایگزینی درمان ‌ها و ترمیم ‌های قدیمی و نا زیبا

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ترمیم و زیبایی دندان
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر مهرداد فلاح ، دندانپزشک، دکتر مهرداد فلاح متخصص ترمیمی و زیبایی ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر مهرداد فلاح استاد دانشگاه، دکتر مهرداد فلاح استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر مهرداد فلاح متخصص ترمیمی و زیبایی.  
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه از ٨ تا ٢٠ و پنجشنبه ها از ٨ تا ١٨
تصویر
دکتر مهرداد فلاح
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر