منو
X

تصویر
دکتر مهدیس مسعود راد
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر مهدیس مسعود راد متخصص دندانپزشکی جراحی دهان و فک و صورت دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده پس از اتمام دوران متوسطه با کسب رتبه عالی از کنکور علوم تجربی توانستم در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوم و در رشته دندان پزشکی عمومی پذیرفته شدم سپس بنا بر علاقه شخصی خود دوره بورد تخصص خود را در رشته جراحی دهان و فک و صورت سپری کردم. بنده در حال حاضر به عنوان استادیار دانشگاه جندی شاپور اهواز مشغول به فعالیت می باشم و در تلاش هستم تا در کنار امر درمان به عنوان حرفه اصلی خود با قرار گرفتن در فضای آکادمیک بتوانم پژوهش های علمی خود را در تخصص خود همراه با دانشجویان عزیز ادامه دهم تا قدمی موثر در امر جراحی دهان و فک در علم دندان پزشکی بردارم. از این طریق بنده با شرکت در سمینار ها و کنفرانس ها و ارائه مقالات متعدد در مجلات معتبر و سایت های علمی بتوانم با آخرین متد های روز دنیا اشنا گردم و آن را در تخصص خود و کار درمان و طبابت به کار بندم. من با به کار گیری دستگاه ها و تجهیزات نوین علاوه بر دانشش نوین سعی در ارائه بهترین خدمات به مراجعین خود دارم و از طریق همیشه لبخند رضایت را بر لبان مراجعین خود داشته ام. بنده عضو انجمن دندان پزشکان ایران نیز می باشم. در مطب دندانپزشکی بنده به مراجعین خود جهت انتخاب کردن بهترین روش ‌های درمان برای دست یابی به و زیبا و لبخندی با آرامش کمک می کنم. خدمات دندان پزشکی بنده شامل: جراحی دندان های عقل و نیش نهفته، جراحی ایمپلنت های دندانی جراحی زیبایی فک، جراحی چانه، جراحی پیوند استخوان به فک، جراحی سینوس فک بالا، درمان شکستگی های فک و صورت، جراحی کیست و تومور های فک و صورت، درمان مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و … می باشد. در واقع بنده همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده به مراجعین خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت شما انجام می دهیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان عقب ماندگی فکین توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
عقب ماندگی فک پایین: این ناهنجاری با عقب بودن فک پایین مشخص می شود. در چنین وضعیتی فک پایین کمتر رشد کرده است و فک بالا چون رشد خود را کامل کرده است به صورت جلو زده در صورت ظاهر می گردد. از نظر ظاهری فک بیمار به سمت بیرون است و کلیت ظاهر صورت محدب است و زمانی که دهان بسته است، میان فک بالا و پایین فاصله ای بیشتر از ۲ میلی متر وجود دارد. زمانی که فک پایین دچار عقب ماندگی شود تنها مشکل فقط در ظاهر نا زیبایی که ایجاد می کند نیست بلکه در این صورت در اکثر موارد دندان های جلویی فک بالا فرد می شکند و این مشکل بسیار بزرگی برای شخص ایجاد می کند. در درمان عقب ماندگی فک پایین، نخست می بایست دلیل این عدم رشد را تشخیص داد و سپس نسبت به درمان اقدام نمود. برای درمان نیز عواملی مانند شدت و میزان ناهنجاری و نیز سن بیمار بسیار حائز اهمیت است. درمان عقب کاندگی فک پایین باید قبل از بلوغ انجام شود. چون در سنین رشد (۱۱-۱۰ سالگی در دختر ها و ۱۲-۱۱ سالگی در پسر ها), بسیار دقیق تر و بهتر می توان به درمان عقب ماندگی فک و اصلاح دندان ها کمک کرد و رشد فک را نیز در راه صحیح خود برگرداند. درمان در سنین رشد: در سنین رشد فرد درمان عقب ماندگی فک پایین با کمک ارتودنسی و یا با استفاده از دستگاه ارتوپدی یا به اصطلاح فانکشنال انجام می شود. دستگاه های ارتوپدی به دو صورت خارج دهانی و داخل دهانی هستند. عقب ماندگی فک بالا: در این صورت فک بالا عقب تر است و یا فک پایین جلو تر است و این به دلیل رشد ناکافی فک بالا می باشد. عقب ماندگی فک بالا علاوه بر این که باعث تاثیر گذاری بسزایی که در زیبایی ظاهر دارد اختلالاتی در تکلم و جویدن غذا نیز ایجاد می کند و بدین شکل در سلامت جسمی بیمار تاثیرات بسیار مستقیمی دارد. در این شرایط نیمرخ صورت فرد به صورت مقعر به نظر می رسد و دندان های فک پایین جهت جبران کردن شرایط به سمت عقب متمایل می شوند. در عقب ماندگی فک بالا دندن هایی کهدر فک پایین قرار دارند به عارضه شلوغی دندان ها مبتلا می شوند. در عقب ماندگی فک بالا، فک پایین جلو تر از دندان های ردیف بالا واقع می شود. درمان عقب ماندگی فک بالا: درمان عقب ماندگی فک بالا می بایست بسیار سریع انجام شود و بهترین سن جهت درمان این عارضه در سن ۸ سالگی می باشد. اگر این عارضه خفیف و کم باشد با کمک درمان به روش ارتودنسی می توان رشد فک را با دیگر قسمت های صورت هماهنگ نمود و از ناهنجاری های دائمی فک جلوگیری نمود. در بیمارانی که نا بالغ هستند از دستگاه های خارج دهانی ارتودنسی و یا حتی با استفاده از دستگاه های کوچک داخل دهانی می توان فک بالا را به سمت جلو هدایت و به حرکت در آورد. از دستگاه های خارج دهانی می توان به هدگیر کششی معکوس، دستگاه اکسپنشن فک بالا، چین کپ یا چانه بند اشاره کرد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی جراحی دهان و فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر مهدیس مسعود راد دندانپزشک متخصص دندانپزشکی جراحی دهان و فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی دهان و فک و صورت.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۲۱
تصویر
دکتر مهدیس مسعود راد
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر