منو
X

تصویر
دکتر مریم شکور شهابی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر مریم شکور شهابی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان می باشم. بنده تحصیلات دانشگاهی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندم. بنده در کنار امر طباطبت به امر آموزش و پژوهش نیز در دانشگاه می پردازم.
در حال حاضر در زمانه ای زندگی می کنیم که زیبایی تمام بخش ها و جنبه های زندگی ما را احاطه کرده است و این موضوع در بخش پزشکی و دندانپزشکی نیز مسیر خود را پیدا کرده است. لبته که داشتن لبخند زیبا و ایده آل می تواند حس اعتماد به نفس و حضور موثر تری در جامعه برای فرد رقم بزند و از این منظر نیز عملکرد بهتری در اجتماع خود داشته باشیم. چون دندان ها و لبخند زیبا سهم بخصوصی در مقدار زیبایی و داشتن احساس اعتماد به نفس در یک افراد بازی می کند. در حال حاضر که با توجه به پیشرفت روز به روز در تکنولوژی و نیز در علم دندان پزشکی به وجود آوردن لبخند زیبا و اصلاح بد فرمی در دندان و لثه ها کاری ممکن تلقی می شود و این امر بدون هیچ گونه آسیب به دندان ها می تواند زیبایی و لبخند زیبا را برای همگان به ارمغان آورد.
همان طور که خود بر آمده از جامعه هستیم و با توجه به ذات انسانی مان همه چیز و همه کس در جستجوی زیبایی هستند واین زیبایی شامل ، تقارن ، توازن و هماهنگی می باشد. در واقع تراز و یکدست بودن دندان ها این زیبایی خاص را در ظاهر دو چندان می کند. دندان پزشکان متخصص ترمیمی و زیبایی طی سپری کردن دوره تخصص خود و آشنایی با مهارت های لازم می توانند توانیی این عمل را بدست آورند. پس می توان این گونه نتیجه گرفت که دندانپزشکی زیبایی در عین این که کاری علمی و طبی است می تواند هنری نیز باشد. در واقع دندانپزشکی زیبایی در وهله اول بر زیبایی شناسی دندان در رنگ ، موقعیت ، شکل ، اندازه ، تراز و ظاهر کلی لبخند متمرکز است اما در کنار این موارد بر عمکلرد دندان نیز تاکید اساسی دارد.
اعمال روش های زیبایی بر دندان های بیماران یک امری انتخابی است و نه اضطراری اما در بعضی از موارد درمانی سود هایی در راستای ترمیم دندان وجود دارد. بیمه به طور معمول رویه هایی را که از منظر پزشکی ضروری هستند پرداخت می کند. موارد انتخابی معمولاً قابل پرداخت نیستند. رایج ترین ترین کار های استفاده شده در دندانپزشکی زیبایی نیاز مراقبت چندن ندارد و در ضمن بدون در د می باشد. اما روش هایی نیز می باشند که به مراقبت های پیچیده تر و تخصصی تری نیاز دارند.
من در مطب شخصی خود با تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در جهت انتخاب بهترین طرح درمان ترمیمی برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهتر شدن خنده آن ها و زیبایی چهره کمک می کند، در اختیار مراجعان قرار می هد. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. بنده همچنین با بیمه های بانک صادرات و بیمه ایران طرف قرار داد دارم و شما عزیزان می توانید از طریق یکی از راه های زیر با مطب بنده در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر مریم شکور شهابی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
قرار ملاقات
روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 16 الی 20
تصویر
دکتر مریم شکور شهابی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر