منو
X

تصویر
دکتر مراد هدایتی پناه
فوق تخصص جراحی لثه
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر مراد هدایتی پناه متخصص جراح لثه (پریودانتیکس) و دارای بورد تخصصی اندودانتیکس می باشم. بنده پس از اتمام تحصیلات متوسطه خود وارد دانشگاه شدم. من در سال ۱۳۷۵ با پذیرش در دانشگاه توانستم در رشته مورد علاقه خود یعنی دندان پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته شوم و سپس از این رشته را در سال ۱۳۸۱ با موفقیت فارغ التحصیل شدم و سپس به کار درمانی پرداختم و در سال ۱۳۹۱ با توجه به علاقه خود به تخصص پریودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی همدان پذیرفته شدم و بورد تخصص خود را از این رشته در سال ۱۳۹۴ دریافت کردم. بنده سپس بلافاصله پس از دریافت بورد تخصص خود به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه بو علی سینای همدان مشغول به کار شدم و تا هم اکنون در حال فعالیت و امر تدریس در آن دانشگاه می پردازم. در حال حاضر در مرتبه استادیاری به فعالیت و تدریس و پژوهش در دانشگاه مشغول می باشم. حاصل مدت زمان فعالیت تدریس و تلاش در این دانشگاه چاپ مقالات متعدد در مجلات علمی داخلی و خارجی و برگزاری سمینار ها و شرکت در کنفرانس های داخلی و خارجی و تالیف کتب می باشد و از این طریق همواره بر آن هستم تا بتوانم اطلاعات و دانش به روز را در اختیار دنشجویان خود قرار دهم. خدمات بنده در مطب دندان پزشکی خود شامل: درمان های جراحی: درمان های غیر جراحی، درمان های جراحی پریودنتال، درمان های لیزر پریودنتال، پروسه های زیبایی، جراحی افزایش طول تاج، ایمپلنت ‌های دندانی، مراقبت ها، می باشد. من عضو کمیته های اجرایی کنترل عفونت دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان می باشم. همچنین در طول این مدت به عنوان استاد راهنما پایان نامه هایی را با دانشجویان عزیز کار کرده ام و کارگاه های علمی و تخصصی را نیز برگزار کرده ام. با شناخت تجهیزات به روز در درمان ریشه دندان و شناخت آن ها بتوانم این تجهیزات را در امر درمان ریشه دندان تهیه و به کار بندم زیرا تجهیزات در ارائه کیفیت درمانی یکی از گزینه های موثر در درمان دندان پزشکی به خصوص درمان ریشه دندان می باشد. بنده عضو انجمن اندودتیکس های ایران نیز می باشم. همان گونه که می دانید کاربرد تکنولوژی در حال حاضر امری اجتناب پذیر در درمان بیماری هاست و در صورتی که دندان پزشکی از این امر مستثنی باشد کار درمانی را تا درصدی نمی تواند آن گونه که شایسته است انجام دهد از این منظر بنده با به کار گیری تکنولوژی روز در درمان بیماری های دندان و دهان تمامی سعی و تلاش خود را در جلب رضایت شما مراجعین عزیز می نمایم. من و تمام همکاران خود در مطب تمام تلاش خود را برا جلب رضایت کودکان دلبند شما می کنیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. در واقع بنده همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده به مراجعین خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت شما انجام می دهیم تا با درمانی بدون درد و در محیطی آرامش بخش توسط بنده و کادر مجرب و آموزش دیده ام رضایت خاطر شما را جلب نماییم، امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. شما عزیزان با مراجعه به اندودنتیکس می توانید دندان های سالم و زندکی سالمی را تجربه کنید. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان لبخند لثه ‌ای توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
درمان لبخند لثه ‌ای: دندان پزشک می ‌تواند تایید کند که لبخند روی لبان شما لبخند لثه ‌ای می باشد، دلیل قابل دیده شدن قسمت زیادی از لثه را مشخص می کند و در انتها، طرح درمان لبخند لثه ‌ای را بوجود می آورد تا مشکل آن را مرتفع سازد. در طول مراجعه به دندان پزشک، فرد مراجعه کنند زیر نظر پزشک و تحت معاینه قرار خواهد گرفت که امکان دارد تصویر برداری رادیو گرافی با اشعه‌ی ایکس نیز صورت گیرد تا دندان پزشک از این روش این توانایی را داشته باشد تا دید نزدیک ‌تر و دقیق ‌تری به دندان ‌ها و استخوان فک داشته باشد. در مورادی نیز احتمال دارد دندان پزشک از دندان ‌ها و لثه ‌ها نیز قالب تهیه کند. برای لبخند های لثه ‌ای متفاوت و خاص، درمان‌ های گوناگونی ارائه خواهد شد. متخصصان جراحی لثه (پریودنتیست) بهترین گزینه مناسب برای انتخاب دندان پزشک خود می باشد و جهت رفع مشکل لبخند لثه ‌ای خود می توانید با مشورت از میان این دندان پزشکان مشکل خود را رفع نمایید و برای کسانی که حجم زیادی از لثه ‌ی آن ها قابل رویت می باشد، می توانند فرایند های پیشرفته ‌ی درمان لبخند لثه ‌ای را انجام دهند. بسته به خصوصیت های لبخند لثه ‌ای در بیمار، درمان آن امکان دارد شامل یکی یا چند مورد از گزینه ‌های زیر باشد: درمان پریودنتال با بهره گیری از لیزر: تغییر وضعیت لب با کمک جراحی، بهره گرفتن از بریس ‌های ارتودنسی جهت جابجا نمودن دندان ‌ها به مکانی بهتر و صحیح تر، جراحی لبخند لثه ‌ای برای تراشیدن و شکل دهی خط بافت ‌های لثه و استخوان، جراحی فک و صورت برای تغییر شرایط استخوان. در هر کدام از این درمان‌ ها، که به عنوان فرایند بیشتر کردن طول تاج دندان شناسانده می ‌شوند، بافت لثه ‌ای که قابل رویت می ‌باشد را کم می کند تا در زمان لبخند زدن، تاج سفید دندان ‌ها بیشتر دیده شوند. اصلاح و درمان لبخند لثه ‌ای احساس آسودگی بیشتری به فرد می دهد و باعث بالا بردن اعتماد به نفس فرد در زمان لبخند زدن، غذا خوردن و صحبت کردن می باشد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی درمان ریشه (اندودانتیکس)
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر مراد هدایتی پناه متخصص دندانپزشکی درمان ریشه (اندودانتیکس) (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی درمان ریشه (اندودانتیکس).  
تخصص ها
  • جراح لثه
قرار ملاقات
یکشنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱ دوشنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱ سه‌شنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱ چهارشنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱ پنجشنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱ جمع بسته شنبه ۱۵:۴۵ تا ۲۱
تصویر
دکتر مراد هدایتی پناه
فوق تخصص جراحی لثه
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر