منو
X

تصویر
دکتر محمود پور غزنین
ارتودنسی
(22)
آمار این متخصص
(22) رای
83%

دقت

97%

مفید بودن

93%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

100%

وقت شناسی

80%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمود پور غزنین متخصص دندانپزشکی ارتودنسی و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. ارتودنسی تخصصی است که علاوه بر دانش ارتودنتیست به تجهیزات نوین جهت درمان ارتودنسی نیاز مند می باشد. من با شرکت در کنفرانس ها و سمینار ها در خصوص رشته تخصصی خود قصد خود را بر ان داشته ام تا بتوانم دانش روز را در مورد ارتودنسی چه در علم و چه در تجهیزات نوین آن خود را آشنا نمایم و با مطالعات جدید در این زمینه آشنا گردم و بتوانم با تجهیزات نوینی که در دنیا وجود دارد و در درمان ارتودنسی نیز وجود تجهیزات جدید بسیار مهم است کار درمانی را برای مراجعان محترم انجام دهم. در مطب دندانپزشکی بنده به مراجعین خود جهت انتخاب کردن بهترین روش ‌های درمان برای دست یابی به و زیبا و لبخندی با آرامش کمک می کنم. خدمات دندان پزشکی بنده شامل: ارتودنسى و ردیف کردن دندان ها با جدید ترین روش ها در کمترین زمان ارتودنسى ازپشت دندان ها و ارتودنسى شفاف می باشد. در واقع بنده همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده به مراجعین خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. هدف من در مجموعه تخصصی دندان پزشکی خود دست یابی شما به لبخندی زیبا است و از این منظر با تامین لبخند جذاب تر سبب افزایش اعتماد به نفس شما در جامعه می شود. در دنیانی امروز، ارتودنسی نه فقط از منظر زیبایی به آن نگاه می شود بلکه از منظر درمانی نیز بسیار حائز اهمیت است. روابط قابل قبول دندانی- فکی به منظور عملکرد های درست دهانی مانند جویدن و توانایی در تکلم نیز حایز اهمیت است. بنده و کلیه همکاران خود در مطب تمام سعی خود را جهت جلب رضایت شما انجام می دهیم امید است همیشه سلامت و تندرست باشید. شما عزیزان با مراجعه به ارتودنتیست می توانید به مرور لبخند زیبایی را بر صورت خود داشته باشید. با مرتب سازی دندان ها و رفع نا هنجاری های دندان ها و فکین تناسب و توازن در صورت و لبخند خود را بدست خواهید آورد و می توانید اعتماد به نفس خود را بازیافته و حضور موثر تری در جامه داشته باشید. در اینجا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با درمان ارتودنسی توضیحاتی کوتاه ارائه دهم.
ارتودنسی: یکی از تخصص ‌های رشته دندان پزشکی ارتودنسی است. ارتودنسی به عنوان اولین تخصص در علم دندان پزشکی مطرح شده است. ارتودنسی را به بهبود کردن روابط میان فک و دندان و در واقع جفت کردن و ردیف کردن دندان هایی که نامنظم هستند گفته می شود. هدف درمان ارتودنسی تصحیح مشکلات دندان و فکین است به طوری که در درمان ارتودنسی نا مرتبی دندان های نا منظم به صورت تخصصی ردیف می گردند. ارتودنسی به صورت تخصصی به مشخص کردن و درمان نا منظم و غیر هم ردیف بودن در دندان ها و نا هنجاری های فک و صورت می پردازد. وجود دندان های نا منظم و نا هنجار و جلو آمده در دندان های شخص نه تنها ظاهر فرد را تغییر و تحت تاثیر قرار می دهد بلکه بر روی زندگی حرفه ای و اعتماد به نفس افراد تاثیر گذار است و از جنبه سلامت نیز روی تکلم و جویدن غذا هم موثر واقع می شود که این عامل گوارش را با خطر جدی مواجه می کند. مزیت بسیار مهم دیگری که ارتودنسی دارد آن است که موجب طول عمر دندان ها می شود، در واقع مرتب کردن دندان ها قرار گرفتن آن ها در موقعیت مطلوب داخل فک را موجب می شود و نتیجه آن این است که نیرو در تمامی جهت های دندان و فک به صورت مساوی پخش می شود و فشار بر ریشه دندان ها کاهش می یابد. زمانی که دندان های فردی نا منظم و نا مرتب باشد غذا به شکل صحیح خود جویده نمی شود و این موضوع سبب می شود غذا به درستی جذب بدن نشود و باعث بیماری های گوارشی و دیگر مشکلات در فرد می شود. نا منظمی دندان ها سبب پوسیدگی در دندان ها و ایجاد بیماری های لثه نیز می شود. پس از درمان ارتودنسی بیمار کیفیت جویدن و غذا خوردنش بسیار بهتر خواهد شد و این موضوع در کیفیت زندگی کردن فرد نیز تاثیرات قابل توجهی خواهد گذاشت و فرد از زیبایی بسیار زیادی در زمان صحبت کردن و لبخند زدن برخوردار می باشد. در نتیجه ارتودنسی نه تنها به عنوان درمانی مناسب برای سلامت بدن و دهان شما محسوب می شود بلکه سبب حفظ زیبایی و باز گرفتن زیبایی شما نیز خواهد شد. رعایت کردن بهداشت دهان و دندان در افرادی که دارای دندان های مرتب و منظمی می باشند بسیار راحت و ساده می باشد و این موضوع پوسیدگی و بیماری های لثه و صدمه رسیدن به مفصل گیجگاهی را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. تصحیح نا هنجاری‌ های دندانی و فکی می‌ تواند طرح لبخند را بهبود و تصحیح نماید و به ظاهر فرد زیبایی و نیز سلامت عمومی بخشد. هنگامی که فک بالا و فک پایین در فردی دارای نا هنجاری باشد و یا دو فک با یکدیگر دچار عدم توازن و هماهگی باشد به بیانی دیگر فک بالا جلو تر از فک پایین باشد و یا فک بالا عقب تر ازفک پایین و یا ترکیبی از این موارد وجود داشته باشد. به این نوع از مشکلات مال اکلوژن یا نا هنجاری دندان گفته می ‌شود. درمان نا هنجاری های فک و صورت به دو دسته بزرگ تقسیم می گردد. یکی درمان مشکلات فکی است که اصطلاحا به ان درمان ارتوپدی فک و صورت یا ارتودنسی فک می گویند. و دیگری تصحیح دندان های نا منظم است که به آن ارتودنسی دندان می گویند. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر محمود پور غزنین متخصص دندانپزشکی ارتودنسی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی ارتودنسی.
تخصص ها
قرار ملاقات
یکشنبه دوشنبه و سه شنبه از ساعت شانزده الی بیست و سی
تصویر
دکتر محمود پور غزنین
ارتودنسی
(22)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر