منو
X

تصویر
دکتر محمد سعید کاظمی
ارتودنسی
(6)
No comments found.
آمار این متخصص
(6) رای
20%

دقت

70%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

100%

وقت شناسی

100%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر محمد سعید کاظمی متخصص ارتودنسی هستم. بنده پس از دریافت دوره دندانپزشکی عمومی خود از دانشگاه شیراز وارد دوره تخصص ارتودنسی از دانشگاه شیراز و مستر و فلوشیپ ارتودنسی و ارتوپدیک فک و دهان و دندان از کشور آمریکا شدم. من حدودا از سال ۱۳۷۶ تا به الان بیشتر از ۸۰۰۰ بیمار را درمان کردم که با توجه بهنتیجه کارهایی که پس از درمان دریافت نموده ام به عنوان یکی از ارتودنتیست های موفق ایران مظرح شده ام و تا کنون نا هنجاری های بسیار پیشرفته فک و دهان و دندان و نیز بیمار های زیادی به صورت واضح درمان نموده ام.
همان ظور که عرض شد بنده تخصص ارتودنسی خود را از دانشگاه شیراز و مستر و فلوشیپ ارتودنسی و ارتوپدیک فک و دهان و دندان را از آمریکا (AOS) ، فلوشیپ ایمپلنت از دانشگاه مونستر آلمان (DGZI) – (GBOI) فلوشیپ کاربرد لیزر در دندانپزشکی (FLD) از دانشگاه جنوا ایتالیا و دانشگاه شهید بهشتی و دوره دکترای عمومی دندانپزشکی را از دانشگاه شیراز “ کسب کردم. بنده در حال حاضر عضو جامعه بین المللی ارتودنسی ، عضو انجمن ارتودنتیست های ایران و عضو انجمن ایمپلنتولوژیست های آلمان می باشم.
خدماتی که من در مطب شخصی خود در باب تخصص ارتودنسی انجام می دهم شامل : ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامریی، شکاف کام و لب، جراحی فک، زاویه دار کردن فک، شلوغی و نامرتبی دندان ها و ناهنجاری های فک می باشد.
بسیاری از مردم نگران طول دوره درمان ارتودنسی می باشند. باید این توضیح را ارئه بدهم که درمان به طور معمول در حدود یک سال و نیم تا ۲سال و نیم طول به طول می انجامد، هر چند این دوره به میزان سن بیمار، شدت ناهنجاری فک ها و … بستگی دارد. درمان های ارتودنسی به ۲صورت: ۱. متحرک ۲. ثابت صورت می گیرد. روش متحرک به طور معمول برای دختران از ۹ تا ۱۰ سالگی اناجم می شود و برای پسران از ۱۰ تا ۱۱ سالگی متناسب است. نیز درمان با روش ثابت برای دختران ۱۲ تا ۱۳ سالگی (به بعد) و برای پسران ۱۲ تا ۱۴ سالگی (به بعد) صورت می گیرد. در ارتودنسی متحرک با قالب گیری از فک بالا و پایین بیمار پلاک بالا و پایین ساخته می شود. مزیت های ارتودنسی متحرک از این منظر است که زمانی که بیمار در حال غذا خوردن است می تواند آن را از دهان خود خارج سازد و نیز در زمان مسواک زدن و نخ دندان کشیدن نیز می تواند این عمل را انجام دهد و دوباره در دهانش بگذارد. البته این نوع ارتودنسی مخصوص افرادی است که سن پایین تری دارند و برای آن ها بهتر است زیرا علاوه بر مشکلات دندانی، می تواند نا هنجاری های استخوانی فک ها را نیز رفع کند اما در انجام دادن حرکات دندانی محدودیت دارد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر محمد سعید کاظمی ، دندانپزشک، دکتر محمد سعید کاظمی متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر محمد سعید کاظمی استاد دانشگاه، دکتر محمد سعید کاظمی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر محمد سعید کاظمی متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
تصویر
دکتر محمد سعید کاظمی
ارتودنسی
(6)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر