منو
X

تصویر
دکتر محمد جعفریان
جراحی دهان، فک و صورت
(11)
آمار این متخصص
(11) رای
100%

دقت

40%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

32%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمد جعفریان ساکن در شهر تهران دارای بورد تخصصی جراحی دهان و فک و صورت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش گروه جراحی دهان و فک و صورت و هستم. من در سال ۱۳۷۰ به عنوان استادیار بخش جراحی دهان و فک و صورت فعالیت خود را آغاز نمودم و هم اکنون دانشیار گروه دندانپزشکی جراحی دهان و فک و صورت دانشگاه شهید بهشتی می باشم. بنده هم چون سایر همکاارانم در حوزه داندانپزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
سوابق و رزومه اینجانب به صورت زیر است:
دانشیار بخش جراحی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آدرس ایران ، تهران ، اوین دانشگاه شهید بهشتی
سمت های آموزشی و اجرائی – چندین دوره عضو و یا دبیر هیئت ممتحنه امتحانات بورد تخصصی جراحی دهان، فک و صورت – چندین دوره عضو و یا دبیر کمیته راهبردی تدوین و ارزشیابی رشته جراحی دهان، فک و صورت – دبیر کمیته راهبردی تدوین و ارزشیابی رشته جراحی دهان، فک و صورت
– چند دوره عضو هیئت مدیره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران و یا بازرس
– عضو شورای پژوهشی پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
– معاونت آموزشی ، پژوهشی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ معاونت آموزشی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی
مدرک تحصیلی : – دکترای عمومی دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۶۹
– بورد تخصصی جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۷۵ – فلوشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت ۱۳۸۸
جراحی دهان و فک و صورت در حقیقت نزدیک ‌ترین رشته به پزشکی در بین علوم دندانپزشکی است. در این رشته به صورت بسیار تخصصی در حوزه درمان ناهنجاری های ناحیه فک و صورت متمرکز می شود. حذف کانون ‌های عفونی فعال و مزمن، خارج کردن دندان ‌های نهفته و یا اضافی، کمک به رویش دندان‌ ها از طریق حذف موانع بافتی و اصلاح روابط استخوانی فک بالا و پایین در کنار جراحی بافت‌ های سرطانی از جمله موارد قابل انجام توسط جراحان فک و صورت است.
رشته جراحی فک و صورت از این جهت با سایر رشته ها متمایز است که در واقع پیوند بین پزشکی و دندانپزشکی می باشد. جراحی روی ناحیه فک و صورت از یک طرف نیاز به دانش در مورد اکلوژن و روابط دندانی و فکی و از طرف دیگر احتیاج به علم پزشکی و آشنایی با دانش بیمارستانی دارد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی دهان و فک و صورت
  • دانشگاه دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی چندین دوره عضو و یا دبیر هیئت ممتحنه امتحانات بورد تخصصی جراحی دهان، فک و صورت - چندین دوره عضو و یا دبیر کمیته راهبردی تدوین و ارزشیابی رشته جراحی دهان، فک و صورت - دبیر کمیته راهبردی تدوین و ارزشیابی رشته جراحی دهان، فک و صورت - چند دوره عضو هیئت مدیره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران و یا بازرس - عضو شورای پژوهشی پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - معاونت آموزشی ، پژوهشی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ معاونت آموزشی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر محمد جعفریان ، دندانپزشک، دکتر محمد جعفریان متخصص جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر محمد جعفریان استاد دانشگاه، دکتر محمد جعفریان استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرمگیری دندان ها و سفید کردن دندانها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر محمد جعفریان متخصص جراحی دهان و فک و صورت.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
تصویر
دکتر محمد جعفریان
جراحی دهان، فک و صورت
(11)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر