منو
X

تصویر
دکتر محمد بیات
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر محمد بیات ساکن در شهر تهران دارای بورد تخصصی جراحی دهان و فک و صورت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش گروه جراحی دهان و فک و صورت و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم. بنده هم چون سایر همکاارانم در حوزه داندانپزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
سوابق و رزومه اینجانب به صورت زیر است:
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران رئیس هیئت مدیره انجمن جراحان دهان فک و صورت ایران رئیس مرکز تحقیقات جمجمه فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران رئیس بخش جراحی دهان ،فک وصورت بیمارستان شریعتی آموزش -دکترای دندانپزشکی -دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۶۷ -تخصص جراحی دهان، فک وصورت -دانشگاه علوم پزشکی تهران-بیمارستان شریعتی ۱۳۷۳ فلوشیپ جراحی ترمیمی (زیبایی) فک و صورت -دوره سلامت دهان OPH هلسینکی فنلاند ۱۹۹۶ -فلوشیپ تروماتولوژی دهان ، فک و صورت ۲۰۰۳ -دوره های مختلف ایمپلنتولوژی از سیستم های معتبر Branemark-ITI-XIVE

جراحی دهان و فک و صورت در حقیقت نزدیک ‌ترین رشته به پزشکی در بین علوم دندانپزشکی است. در این رشته به صورت بسیار تخصصی در حوزه درمان ناهنجاری های ناحیه فک و صورت متمرکز می شود. حذف کانون ‌های عفونی فعال و مزمن، خارج کردن دندان‌ های نهفته و یا اضافی، کمک به رویش دندان ‌ها از طریق حذف موانع بافتی و اصلاح روابط استخوانی فک بالا و پایین در کنار جراحی بافت ‌های سرطانی از جمله موارد قابل انجام توسط جراحان فک و صورت است.
رشته جراحی فک و صورت از این جهت با سایر رشته ها متمایز است که در واقع پیوند بین پزشکی و دندانپزشکی می باشد. جراحی روی ناحیه فک و صورت از یک طرف نیاز به دانش در مورد اکلوژن و روابط دندانی و فکی و از طرف دیگر نیاز به دانش پزشکی و آشنایی با علوم بیمارستانی دارد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی دهان و فک و صورت
  • دانشگاه تهران
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران رئیس هیئت مدیره انجمن جراحان دهان فک و صورت ایران رئیس مرکز تحقیقات جمجمه فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران رئیس بخش جراحی دهان ،فک وصورت بیمارستان شریعتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر محمد بیات ، دندانپزشک، دکتر محمد بیات متخصص جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر محمد بیات استاد دانشگاه، دکتر محمد بیات استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرمگیری دندان ها و سفید کردن دندانها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر محمد بیات متخصص جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
قرار ملاقات
روزهای شنبه،دوشنبه،سه شنبه،-4تا 8 عصردر مطب در حال فعالیت می باشم.
تصویر
دکتر محمد بیات
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر