منو
X

تصویر
دکتر محمد باصفا
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر محمد باصفا متخصص ارتودنسی از آمریکا و استاد دانشگاه، مفتخر به عضویت در سازمان ها و انجمن ها و اخذ مدارج زیر می باشم :عضو انجمن دندانپزشکی ایران، انجمن دندانپزشکان عمومی و انـجمن ارتـودنتیست های ایـران، عضو برجسته انجمن بین المللی دندانپزشکان (FICD)، برنده جایزه بنیاد فرهنگی البرز، جایزه جشنواره خوارزمی و جایزه جشنواره شهید دکتر احمد هدایت، فارغ التحصیل دوره دکترای در سال ۱۳۵۶ از دانشگاه تهران، رتبه اول دوره دکتری و دریافت بورس تحصیلی آمریکا برای تحصیل در رشته ارتودنسی، دانش‌ آموخته برگزیده از بین رتبه‌های اول دوره دکتری دندانپزشکی در سطح کشور و دریافت جایزه بنیاد فرهنگی البرز، اخذ تخصص در رشته ارتدنسی از دانشگاه کلمبیای نیویورک در سال ۱۳۵۹، بنده بنیانگذار ارتودنسی ثابت به شیوه آمریکایی در مشهد هستم و استاد گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی مشهد با رتبه علمی استاد تمام در رشته ارتودنسی می باشم. بنده امیدوارم با تجربیات بسیاری که در این زمینه بدست آورده ام بتوانم خدمات ارتودنسی شایسته و قابل توجه برای لبخندی زیبا در صورت شما ارجمندان به ارمغان بیاورم. در مطب دندانپزشکی اینجانب با تخصص دندانپزشکی ارتودنسی به افراد برای انتخاب بهترین روش ‌های درمان جهت دست یابی به دندان هایی ایده‌آل و دندان های زیبا کمک می‌شود. بنده با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. در واقع در مطب بنده ضمن ارایه به روز ترین روش های ارتودنسی هدف ما کمک به شما در به دست آوردن لبخند زیبا و دندان های مرتبی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. ارتودنسی درمانی نیست که تنها به دوران نوجوانی اختصاص یابد بلکه حتی بسیاری از بزرگسالان نیز در سنین بالا می توانند توسط متخصص ارتودنسی از این درمان بهره مند شوند.
ممکن است شما گرانقدران آشنایی بسیاری با ارتودنسی نداشته باشیدف ارتودنسی روشی درمانی در جهت اصلاح نا منظمی های موجود در دندان ها و فکین است. این رویکرد درمانی از دو وجه زیبایی و سلامتی بسیار موثر واقع می شود. این رویکرد درمانی برای کسانی است که فک هایی کوچه اما دندان هایی شلوغ و روی هم افتاده دارند و یا فک های ان ها به عقب یا جلو امده است در واقع نحوه قرارگیری دندان‌های آن‌ها در دهان به خاطر کوچک بودن فک نامناسب است و دندان‌ها به صورت صحیح قرار نگرفته اند و به همین دلیل بیمار در هنگام غذا خوردن و جویدن با مشکل برخورد می کند و بر عمل گوارش و هضم بیمار نیز موثر واقع می شود. بنابراین روشی درمانی مهم برای بعضی از افراد است.
دارا بودن دندان های مرتب و ردیف شده بسیار در ظاهر و ایجاد لبخندی خوب موثر است اما برعکس آن داشتن دندان های نا مرتب و بهم ریخته ظاهر فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث می شود توجه نگاه ها به این سمت از ظاهر معطوف گردد و دیدن سایر زیبایی های صورت را تحت الشعاع خود قرار دهد. همچنین بهداشت و تمیز کردن دندان های نا مرتب بسیار مشکل است و گاهی انجام نشدنی و این خود باعث خرابی زود به هنگام آن ها نیز می شود. به علاوه ایجاد لبخندی زیبا را از شخص محروم می کند و گاهی حس اعتماد به نق=فس را د رافراد سلب می کند. برای داشتن لبخنی زیبا کافیست دندان هایی مرتب و ردیف شده داشته باشیم که این مهم با انجام عمل ارتودنسی به سادگی و البته با صبوری شخص ممکن می شود. زمانی که سخن از عمل ارتودنسی به میان می اید بدون تردید همان سیم ها و نگین هایی که بر روی دندان های بسیاری از افراد دیده ایمو نیز نحوه قرار گیری آن ها در دندان به ذهنمان متبادر می و بیشتر این مراجعه کنندگان نگران ظاهر خود و تاثیر این سیم ها بر زیبایی خود را دارند. اگر چه تخصص ارتودنسی فراتر از این سیم ها و براکت ها می باشد فواید آن بسیار مهم و چه بسا گاهی الزامی نیز می باشد. متخصصان ارتودنسی نیز نگرانی هایی مانند موقعیت دندان ها در دهان بیمار ، استفاده از بهترین روش در راستای قرار گیری دندان ها در موقعیت مکانی درست دارند و آن ها همیشه سعی می کنند راه درست و اصولی را د رجهت این درمان به کار بگیرند.
بهترین سن برای ارتودنسی : انجمن متخصصین ارتودنسی امریکا سن هفت سالگی را بهترین سن برای انجام کار ارتودنسی عنوان کرده است. زیرا در این سن است که بیشتر دندان های شیری رویش پیدا کرده اند و حال دندان های دائمی جایگزین آن ها می شوند و در اینجا است که متخصص ارتودنسیت ارزیابی دقیق و بهتری از فک ها پیدا می کند و در نتیجه می تواند ارزشیابی دقیقی از وضعیت کلی دندان پیدا کند. اما این نکته بسیار مهم است که در این سن فقط تعدادی از این ناهنجاری ها را مورد معالجه قرار می دهند و برای بخش دیگر بیماران در آینده طرح درمانی از سوی ارتودنتیست تدوین می گردد. اما در صورتی که بیمار فقط دندان هایشان نا منظم باشد در هر سنی می توانند کار ارتودنسی را انجام دهند البته در صورتی که مشکلات لثه ای نداشته باشند.. اما اگر فرد در دوران بزرگسالی برای درمان ناهنجاری های فکی به ارتودنتیست مراجعه نماید نیاز به درمان های مشترک ارتودنسی و جراحی فک وجود دارد. در چنین مواردی روند معالجه به این صورت است که بیمار یک دوره حدود ۱۲-۶ ماهه تحت درمان ارتودنسی به روش ثابت قرار می گیرد. طی این درمان دندان ها مرتب گردیده و شرایط برای انجام جراحی فک آماده می شود. پس از آن یک متخصص جراحی فک و صورت عمل جراحی فک را انجام می دهد. در گذشته این گونه بود که محدودیت درمان برای ارتودنسی وجود داشت و فقط به کودکان و نوجاونان اختصاص می یافت اما این واقعیت وجود دارد که دندان ها در هر سنی می توانند حرکت کنند و شیوه حرکت دندان ها در هر سنی ممکن است. بنابراین درمان ارتودنسی در بزرگسالان و سنین بالا نیز امکان پذیر است البته با توجه به این که درمان در بزرگسالی محدودیت هایی دارد که ارتودنیست آن ها را می تواند به خوبی تشخیص دهد. اما زمان مناسب برای انجام کار ارتودنسی وقتی است که دندان های شیری افتاده باشند و دنان های دائمی فرد در آمده باشد و این به سن حدودی ۱۲ سال مربوط می شود.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و دهان
  • دانشگاه فردوسی مشهد
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استاد تمام دانشکده دندانپزشکی مشهد
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر محمد باصفا ، دندانپزشک، دکتر محمد باصفا متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و دهان ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه ، دکتر محمد باصفا استاد دانشگاه، دکتر محمد باصفا ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر محمد باصفا متخصص جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و دندان.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه 16:00 الی 20:00 پنجشنبه (صبح) 9:00 الی 11:30 جمعه تعطیل تعطیلات رسمی تعطیل
تصویر
دکتر محمد باصفا
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر