منو
X

تصویر
دکتر محمد احمدی کلته
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر محمد احمدی کلته جراح و دندان پزشک می باشم. من همواره تلاش کرده ام با ارتقای سطح دانش و علم خود در زمینه فیل کاریو بتوانم از بهترین دندانپزشکان در گرگان و استان گلستان باشم . بنده ایمپلنت و پروتز دندان را بصورت تخصصی در گرگان و استان گلستان و شمال کشور انجام می دهم که کاشت دندان یا ایمپلنت را صورت تخصصی و با بهترین برند های معتبر اروپایی و به صورت کاملا تضمینی انجام می دهم.
در اینجا می خواهم توضیحاتی را در باب ایمپلنت دندانی برای شما عزیزان بدهم. ایمپلنت دندانی به قطعه ای از فلز تیتانیوم است که این قطعه به عنوان ریشه دندان عمل می کند و در داخل استخوان فک قرار داده می شود. هدف از قرار گیری این فلز در ایمپلنت به این دلیل است تا پروتز دندان که به عنوان تاج دندان عمل می کند بر روی آن قرار بگیرد و در واقع بازسازی دندان توسط این بخش فلزی که در داخل استخوان فک قار داده می شود مقدور است. کسانی که به دلایل مختلف دنان های خود را از ریشه از دست داده اند، ایمپلنت بهترین گزینه جهت بازسازی دندان از دست رفته آن ها می باشد. در اینجا بر خلاف پروتز ثابت که جهت بازسازی دندان از دست رفته می باست دندان های مجاور حتما به عنوان پایه پروتز استفاده می شد دیگر نیازی به این امر نیست و پیچ فلزی تیتانیوم خود به عنوان پایه فلزی دندان عمل می کند. ایمپلنت با قرار گرفتن در استخوان فک روکش بر پایه همان پیچ فزی قرار داده می شود و دیگر نیازی به دندان های مجاور نمی باشد. در ارتباط با کسانی که تعداد زیادی دندان از دست داده باشند دندان پزشمک با قرار دادن چند ایمپلنت در فک آن ها و با استفاده از آن ها به عنوان پایه دندان پروتز اما با اتکا بر ایمپلنت دندانی ساخته می شود. اما کسانی که که کاملا دندان های خود را از دست داده اند می توان با استفاده از قرار دادن دو ایمپلنت در هر کدام از فکین بیمار پروتز را با اتکا به امپلنت ها ساخت و به صورت محکم و ثابت در دندان جای می گیرند. حتی در مورد بیماران بی دندان که در حال استفاده از پروتز متحرک هستند می توان با قرار دادن دو پایه ایمپلنت در فک آنها همان پروتز را با کمترین هزینه کاملأ محکم و باثبات کرد. ایمپلنت ها دندان از جنس های مختلف سرامیکی و فلزی می باشند اما اغلب و به طور معمول از جنس تیتانیوم ساخته می شوند. ایمپلنت های دندانی از دو قسمت و بخش اصلی تشکیل شده اند : فیکسچر و اباتمنت. فیکسچر ایمپلنت در درون استخوان فک قرار داده می شوند و اباتمنت نیز بر روی این بخش قرار می گیرد و در آخر روکش چینی روی این بخش قرار داده می شوند.
کاشت ایمپلنت می بایست بوسیله دندان پزشکی با تجربه و کسی که در این کار ورزیده شده است صورت بگیرد این عمل با بی حسی موضعی انجام می گیرد. دندان پزشک برای کم کردن درد و نیز جلوگیری از عفونت دندان در حین کاشت و بعد از آن داروهائی تجویز می کند که می بایست توسط بیمار استفاده شود. مدت زمان جراحی بیمار از نیم ساعت تا دو ساعت به طول می انجامد که این کار و طولانی بودن میزان جراحی به شرایط بیمار و نوع استخوان فکی وی بستگی اارد و نیز به تعداد ایمپلنت ها نیز بستگی دارد. در یکسری موارد به علت تحلیل استخوان فک نیاز به پیوند استخوان می باشد که در این صورت میزان کات و مدت زمان آن افزایش می یابد. از زمان کاشت دندان تا قرار گیری پروتز دندان زمانی در حدود ۶ هفته الی ۳ ماه طول می کشد تا ایمپلنت دندانی با شرایطی خوب بدون تکان و لرزش به استخوان فک بیمار جش بخورد و ایمپلنت دندانی در جای خود محکم شود و در این حالت است که دندان پزشک به قرار دادن پروتز بر روی دندان اهتمام می ورزد. هر چند در مواردی بنا بر کمیت و کیفی خوب استخوان فک بیمار و البته با توجه به ایمپانت خاصی که دندان پزشک استفاده می کند می توان بدون وقفه و بلافاصله عمل پروتز دندانن را روی آن انجام داد. بعد از این که جراحی ایمپلنت انجام شد در محل جراحی درد تورم بوجود می آید که این خود بستگی به کیفیت استخوان و واکنش بیمار نیز دارد که دندان پزشک می بایست با دادن دارو به بیمار خود این واکنش و موضوع را به کمترین میزان خود برساند. استخوان فک علاوه بر این که در زیبایی ظاهری افراد بسیار موثر واقع می شود محافظی قوی برای ریشه دندان ها محسوب می شود. با انجام ایمپلنت های دندانی در محل هایی که دندان از دست رفته اس می تواند به کیفیت استخوان فک بیافزاید و حجم استخوان فک را حفظ کند باعث بهتر شدن عمکلرد سیستم دهانی افراد شود. بنده در مطب شدخصی خود با کادری مجرب و دلسوز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم امید است در این رهگذر با موفقیت کار خود را انجام دهیم و نتایج مثمر ثمری برای شما عزیزان به بار بیاوریم. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مطب شخصی بنده در ارتباط باشید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها جراح و دندان پزشک
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر محمد احمدی کلته جراح و دندان پزشک (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، جراح و دندان پزشک.
تخصص ها
قرار ملاقات
8 الی 14 - 17 الی 20
تصویر
دکتر محمد احمدی کلته
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر