منو
X

تصویر
دکتر محدثه شکری پور
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر محدثه شکری پور متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کسب کردم. سپس بنا به علاقه خود به حوزه تخصص ترمیمی و زیبایی توانستم در آزمون ورودی تخصصی دندان پزشکی در رشته ترمیمی و زیبایی پذیرفته شوم و در سال ۱۳۹۲ دوره بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی همدان اخذ کردم و بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی را از این دانشگاه دریافت کردم. سپس به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تدریس شدم. همچنین بنده مقالات متعدد در مجلات معتبر ارائه نموده ام و به عنوان سخنران در سمینار ها و کنفرانس های علمی مشارکت داشته ام. امید دارم با برداشتن قدم هایی هر چند کوچک بتوانم در هموار کردن مسیر علم دندان پزشکی در ایران مثمر ثمر باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با درمان زیبایی لمینیت دندان توضیحاتی ارائه دهم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. امید دارم با یاری همکاران خود مطب بتوانم بهترین خدمات را با کیفیت هر چه بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار دهم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با درمان جراحی زیبایی لثه توضیحاتی ارائه دهم.
جراحی زیبایی لثه: یکی از روش های طراحی لبخند جراحی زیبایی لثه است. از شیوه های زیبایی و بدست آوردن این امر مهم در چهره افراد که بوسیله دندان پزشک انجام می گیرد درمان زیبایی لثه می باشد. لثه ای که طبیعی و سالم می باشد به رنگ صورتی است. در حین لبخند زدن تناسب میان لثه و لب ها بسیار مهم و قابل اهمیت و از نشانه های زیبایی در چهره نیز می باشد. زمانی که فرد لبخند می زند آشکار شدن میزانی از لثه قابل قبول و چه بسا زیبا نیز می باشد اما اگر این میزان بیشتر از مقدار خود باشد و از حد طبیعی خود خارج شود به کاهش زیبایی دندان منجر خواهد شد. در طراحی لبخند و در زیبایی دندان ها میزان بیشتر از دو میلی متر دیده شدن لثه وجود ندارد. درمان زیبایی لثه سایش دندان ها بر روی همدیگر، نبود تناسب فک بالا و پایین دهان، لب بالای کوتاه و تحرک بیش از حد لب بالا از عوامل بسیار مهمی در عدم نبود زیبایی دهان و دندان و طرح لبخند نا متناسب می باشد. بیماری های لثه به دلیل عدم رعایت نکردن بهداشت دندان و در نتیجه نفوذ میکروب ها به بافت لثه اتفاق می افتد و در اثر شدت بیماری سبب تخریب و تحلیل استخوان و در نهایت باعث از دست رفتن دندان ها می گردد و یا به دلیل فشار بیش از حد فکی عضلانی روی دندان ها که می تواند در خواب یا بیداری رخ دهد اتفاق می افتد. درمان زیبایی لثه: جراحی لثه برای زیبایی لبخند لثه ای است که در لبخند عمیق می بایست نهایتا تا حدود ۲ میلیمتر دیده شود تا زیبایی لثه ایجاد شود. دندان پزشک بر اساس چنین اصولی درمان هیا مرتبط با جراحی های زیبایی لثه را انجام می دهد. التهاب در دندان ها به عنوان یکی از بیماری های لثه به حساب می آید. بیماری پریودنتال از بیماری های مربوط به لثه است که در اثر درمان دیدر از موعد آن سبب از میان رفتن دندان می شود. این بیماری با ملتهب شدن لثه ها شروع می شود. دقت کردن در حین مسواک زدن و نخ دندان کشیدن می تواند به مقدار زیادی از التهابات لثه بکاهد. درمان زیبایی لثه در صورت نبود تناسب اجزای لب ها و دندان ها شیوه جراحی صورت جهت از میان بردن عیوب و بدست آوردن زیبایی رایج است. هر چند که درمان کردن زیبایی دندان ها نیز در بدست اوردن زیبایی و تناسب بسیار مهم و مفید خواهد بود. خط لبخند به عنوان یک خط فرضی می باشد که در حین خندیدن آشکار می گردد. این خط موازی لب ها می باشد و هر چقدر تناسب در میان خط لب ها و نیز خط لبخند بیشتر باشد در نتیجه زیبایی بیشتر بوجود می آید. در تناسب میان دندانی می بایست عرض دندان حدود ۸۰ درصد نسبت به طول دندان باشد در نتیجه جهت دستیابی زیبایی می بایست این نسبت ها رعایت گردد. در نهایت زیبایی جراحی لثه برای اصلاح این نسبت ها و بدست اوردن لبخند زیبا و ایده آل بسیار حائز اهمیت می باشد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی محدثه شکری پور متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر محدثه شکری پور
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر