منو
X

تصویر
دکتر مجید حیدرپور
ارتودنسی
(16)
No comments found.
آمار این متخصص
(16) رای
42%

دقت

60%

مفید بودن

60%

دانش و مهارت

60%

رفتار بالینی

60%

وقت شناسی

60%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر مجید حیدرپور متخصص ارتودنسی و ارتوپدی ماگزیلو فاسیال می باشم. بنده پس از فارغ التحصیلی از دوره متوسطه بنا بر علاقه شخص خود به رشته دندانپزشکی با جدیت تمام در کنکور سراسری شرکت نمودم و موفق شدم دوره عمومی دندانپزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبول شوم و پس از اتمام این دوره با موفقیت تمام با علاقه به تخصص ارتودنسی در سال ۱۳۸۷ با قبولی در تخصص ارتودنسی در دانشگاه شهید بهشتی مدرک تخصصی خود را در سال ۱۳۹۰ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودم. پس از اخذ مدرک تخصصی، فلوشیپ ارتودنسی لینگوال از دانشگاه پاریس را دریافت کردم و در اقامت خود در پاریس در طی زمان تحصیل به عنوان همکار در این دانشگاه مشغول به فعالیت بودم. با توجه به علاقه شخصی خود به پژوهش و تحقیق در زمینه دندانپزشکی تلاش کردم در کنار کار طباطبت به این مهم نیز بپردازم و از اطلاعات به روز و جدید ترین متد های مطرح شده در این تخصص اطلاع یابم. بنده استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بین سال های ۱۳۹۰- ۱۳۹۵ بودم. همچنین در بین سال های استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ۱۳۹۵- ۱۳۹۷ تیز بودم. در طول فعالیت های خود چاپ مقالات متعدد در زمینه ارتودنسی را د رکارنامه علمی خود داردم و نیز به اختراع دستگاه ساخت براکت های لینگوال اهتمام ورزیدم.
با توجه به تبلیغات اشتباهی که در ارتباط با ارتودنسی در سطح شهر و فضاهای ارتباطی دیگر مبنی بر ارتودنسی بدون کشیدن دندان و ارتودنسی سریع ، می بینیم باید خاطر نشان کرد عدم نظارت های موجود بر این تبلیغات نادرست سبب شده است که برخی بیماران متاثر از این گونه تبلیغات اشتباه قرار بگیرند و این درمان بوسیله افرادی انجام می شود که صلاحیت انجام این کار و تخصص لازمه در این رشته را ندارند و گاهی انجام این اعمال با عوارضی غیر قابل جبران انجام می گیرد. همان طور که می دانید ارتودنسی عملی است که بسیار بر زیبایی صورت و عملکرد بهتر دهان و دندان اثرات مفید می گذارد. به داین دلایل تشخیص و درمان در این حوزه تخصصی نیاز به متخصص و دانش کافی و لازم در این رشته تخصصی دارد. بنابراین ما از دستگاه های ذیربط درخواست نظارت لازم بر عدم این تبلیغات و انجام این اعمال سودجویانه را داریم به خصوص در حوزه ارتودنسی این نظارت ها بسیار ضروری تر می نماید. در رشته ارتودنسی افراد با آموزش در طی سه الی چهار سال آموزش های لازم در جهت رفع نا هنجاری های فک و دندان را زر نظر اساتید مجرب می بینند. اما متاسفانه در سالهای اخیر تعدادی از دندانپزشکان که تخصص لازم را در این خصوص ندارند به آموزش های کوتاه مدت افراد در دوره هایی می پردازند و ان ها کسانی هستند که به این اعمال دامن می زنند. این آموزش ها در صورتی که در حدود چند ماه به طول می انجامد اما تخصص ارتودنسی اموزشی در طی سه الی چهار سال را می طلبد و این عمل به صورت علمی با اخرین متد های روز دنیا زیر نظر اساتید مجرب صورت می گیرد. تفاوت دندانپزشکان متخصص ارتودنسی از دندانپزشکان فاقد تخصص در این است که بهترین روش توجه به عناوین به کار رفته در تابلو مرتبط با نام دندانپزشک و نیز مهر دندانپزشکان است.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر مجید حیدرپور ، دندانپزشک، دکتر مجید حیدرپور متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، جراحی دندان های نهفته، دندان عقل، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر مجید حیدرپور استاد دانشگاه، دکتر مجید حیدرپور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر مجید حیدرپور متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه دوشنبه چهار شنبه 16 - 19 چهار شنبه 12/30-10
تصویر
دکتر مجید حیدرپور
ارتودنسی
(16)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر