منو
X

تصویر
دکتر ماهور قربانی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر ماهور قربانی متخصص ارتودنسی در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمدم پس از این که مقطع دبیرستان خود را در مدرسه مهدوی تهران این شهر طی نمودم در سال ۱۳۷۷ از این مقطع فارغ التحصیل شدم. من با کسب رتبه برتر توانستم در رشته دندانپزشکی عمومی وارد دانشگاه بابل شوم و با موفقیت این دوره تحصیلی را در سال ۱۳۸۴ به اتمام برسانم. بنده با شرکت کردن در آزمون تخصصی دندانپزشکی توانستم در رشته تخصص ترمیم و زیبایی دندانپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوم و بدین صورت وارد دوره تخصص ترمیم و زیبایی در دانشکده دندانپزشکی آزاد اسلامی شوم . و پس از فراغت از تحصیل ب درمان در مطب شخصی خود مشغول به کار هستم.
هدف اصلی یک متخصص و دندانپزشک ترمیم و زیبایی برای ترمیم کردن دندان های آسیب دیده و یا دندان های بد رنگ شده هستند. اضافه بر این موضوع، طرح لبخند که در این روز ها واژه ای است بسیار شنیدنی و دیدینی و در تبلیغات متخصصان بسیار دیده می شود و موضوع اصلی برای متخصصان به شمار می رود. زیبا ساختن طرح لبخند برای کسانی است که دندان های آن ها دچار پوسیدگی است یا این که دندان های جلویی ان ها دچار خرابی است و یا زمانی که می خندند بافت لثه آن ها به مقدار زیاد دیده می شود که این بخش هم در تخصص این متخصصان دندانپزشکی قرار دارد.
همیشه سعی کنیم پزشک مناسب را برای کار درمانی خود انتخاب نماییم و از کار و تخصص وی مطمئن باشیم و سپس کاره ای درمانی را شروع کنیم در واقع این اولین قدم در راه هر نوع درمان است. این نکته ای بسیار مهم است و یک دندانپزشک توانا بهترین انتخاب را برای ترمیم و زیبایی دندان به کار می برد. همچنین یک دندانپزشک خوب باید استرس و اضطراب بیمار در راستای کار را کم کرده و با اخلاق نیکوی خود بهترین تکنیک درمانی را با جزییات لازم و مزیت های خوب و بد درمان برای بیمار خود توصیف داده و همیشه در اولویت خود سلامت بیمار را در درجه اول مورد اهمیت قرار داده و دسترسی به وی به آسانی انجام شود و نظافت مطب شخصی وی و معلومات و نیز سابقه و مهارت وی نیز باید در اولویت انتخاب پزشک خود مطرح گردد.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ترمیم و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر ماهور قربانی ، دندانپزشک، دکتر ماهور قربانی متخصص ترمیم و زیبایی، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر ماهور قربانی استاد دانشگاه، دکتر ماهور قربانی، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر ماهور قربانی متخصص ترمیم و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر ماهور قربانی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر