منو
X

تصویر
دکتر مازیار اسمعیلی مقدم
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر مازیار اسمعیلی مقدم متخصص ارتودنسی و جراحی فک و صورت می باشم. بنده تحصیلات دندانپزشکی عمومی خود را از دانشگاه تبریز و تحصیلات دوره تبورد تخصص ارتودنسی و جراحی و فک و صورت خود را از دانشگاه تهران اخذ نمودم. در اینجا قصد دارم تا توضیحاتی در ارتباط با فایده ارتودنسی و لزوم انجام دادن آن برای شما عزیزان شرح دهم: ارتودنسی بهبود رابطه میان فک و دندان و در واقع جفت کردن و ردیف کردن دندان هایی است که نامنظم می باشند. با انجام دادن ارتودنسی مشکلاتی که به نظم دندان و نیز ترتیب و قرارگیری دندان ها در فک مرتبط است، رفع می شود و شخص این امکان را در خود می بیند که کیفیت غذا خوردن او تغییر کرده و افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن دندان های وی از زیبایی بیشتری هنگام صحبت کردن ولبخند زدن و … برخوردار باشد. مزیت بسیار مهم دیگری که ارتودنسی دارد آن است که موجب طول عمر دندان ها می شود. در واقع مرتب کردن دندان ها قرار گرفتن آن ها در موقعیت مطلوب داخل فک را موجب می شود و نتیجه آن این است که نیرو در تمامی جهت های دندان و فک به صورت مساوی پخش می شود و فشار بر ریشه دندان ها کاهش می یابد. از طرف دیگر منظم شدن دندان ها به تمیز کردن آن ها نیز کمک خواهد کرد.
زمانی که کودکان در دوران رشد خود بع سر می برند فک آن ها به صورتی است که الگوی متناسب فکی لازم را ندارد و در این زمان است که می توان از الگوی جهش رشد فک آن ها استفاده کرد و در اینجا از رشد کند یک فک و رشد سریع فک دیگر اجتناب ورزید تا الگوی رشد فکین متناسب و دکنار هم اتفاق بیفتند. در این نوع درمان ها استخوان های فک دچار بیشترین تمرکز درمانی و مقداری نیز دندان ها درگیر می شوند و این باعث می شود تا فرد در آینده از ظاهری زیباتر بهره مند گردد و علاوه بر این بر سلامت دهان و دندان ها نیز تا حدی تاثیر گذار خواهد بود. و البته اگر در دوران کودکی این عمل انجام شود هم متحمل هزینه های کمتری خواهد شد و هم طول دوره درمان کمتری نیاز است و نیز نیازمند جراحی نیز نخواهد شد. بنده در مطب خود به درمان شکاف کام و لب سندروم های فک و صورت ناهنجاری های فک و دندان ها نیز می پردازم. جهت اطلاع دقیق تر از زمان حضور بنده در مطب می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی و جراحی فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر مازیار اسمعیلی مقدم متخصص ارتودنسی و جراحی فک و صورت ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نامرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی.  
تخصص ها
قرار ملاقات
همه روزه بجز پنجشنبه و ایام تعطیل از ساعت 16 الی 21
تصویر
دکتر مازیار اسمعیلی مقدم
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر