منو
X

تصویر
دکتر لیلا آذرنوش
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر لیلا آذرنوش متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. من در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شدم و دوران طرح دکترای عمومی خود را در بیمارستان مسیح دانشورى دار آباد تهران سپری کردم. همچنین پس از این دوره دو سال در بیمارستان توحید جم مشغول به امر درمان بودم. سپس در سال ١٣٨۶ کلینیک شبانه روزى پگاه را با همراهی همسر خود دکتر على فرجى در خیابان خواجه عبدالله بنا کردیم و از آن سال در آنجا به عنوان دندانپزشک کودکان به کار درمان کودکان مشغول شدم . در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با پیشگیری از ترس کودکان در دندان پزشکی کودکان به والدین گرامی ارائه دهم.
در این قسمت قصد دارم تا نکاتی در مورد پیشگیری از ترس کودکان از دندانپزشکی را برای شما عزیزان بیان کنم: در این مورد هیچ وقت در انتظار درد دندان برای کودکتان نباشید تا به دندان پزشکی مراجعه نمایید. زمانی که برای پیشگیری در انواع درمان های دندان پزشکی نزد دندان پزشک کودکان مراجعه می کنید بدون این که کودکتان دچار دندان شده باشد باعث می شود ترس کودک از دندان پزشکی از بین برود و وی در محیط دندان پزشکی همکاری بهتری از خود نشان دهد. این اجازه را به دندان پزشک کودک خود بدهید تا وی سوالات کودک را در مورد دندان هایش پاسخ دهد و نگرانی را از دل کودکتان برهاند زیرا وی با اعتماد به دندان پزشک بهتر این نتیجه را می پذیرد اما والدین با حس ترحم به فرزندشان بیشتر نگرانی را در دل کودک خود افزایش می دهند. به هیچ وجه از خاطرات تلخ در دندان پزشکی نزد کودکان خود صحبتی نکنید تا وی را دچار اضطراب درونی ننمایید. شما والدین می توانید با انرژی خوب به فرزندتان اضطراب های درونی وی را از دندان پزشکی کاهش دهید. فضایی را جهت درمان دندان پزشکی کودک خود در انتخاب نمایید که از استرس های روانی کودکتان بکاهد و مناسب با روحیه کودک شما طراحی شده باشد. هرگز کودک خود را به عنوان تنبیه و یا تشویق به دندان پزشکی کودکان نبرید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر لیلا آذرنوش متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.  
تخصص ها
تصویر
دکتر لیلا آذرنوش
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر