منو
X

تصویر
دکتر فریدا عابسی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فریدا عابسی متخصص رادیولوژی دهان،فک و صورت می باشم. بنده پس از اتمام دوره متوسطه خود با قبولی در کنکور سراسری رشته دندان پزشکی را برای خود برگزیدم. من دکتری دندانپزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۷۷ از دانشکده دندانپزشکی تبریز با موفقیت به اتمام رسانیدم و پس از وقفه ای کوتاه وارد دوره تخصص در رشته رادیولوژی دهان،فک و صورت شدم و در سال ۱۳۸۲رتبه اول بورد تخصصی در رشته رادیولوژی دهان،فک و صورت از دانشگاه تهران اخد کردم. بنده همواره در تلاش برای یادگیری جدیدترین و به ورز ترین تکنولوژی ها در زمینه کاری خود بوده و هستم و از این رهگذر در سال ۱۳۸۴ مدرک C.E.S مواد دندانی خودرا از دانشگاه پاریس دریافت کردم و نیز مدرک فلوشیپ لیزر خود را در سال ۱۳۹۶ از دانشگاه جنوا ایتالیا اخذ نمودم. بنده کلینیک خصوصی خود را در سال ۱۳۸۶ دایر نموده ام و از آن تاریخ در خدمت هموطنان و مراجعین محترم می باشم و همواره سعی کرده ام خدمات کلینیک خود را با هدف افزایش سطح خدمات سلامت و بهداشت هم میهنانم و راحتی در ارتباط بیماران و مراجعین با پزشکان و ارتقای دانش مراجعه کنندگان از خدمات پزشکی، ایجاد نمایم. بنده در وب سایت کلینیک نیز خدماتی را برای مراجعه کنندگان فراهم آورده ام. این خدمات مشمول معرفی دندان پزشکان و رزومه کاری آنها و نیز اشنایی پیدا کردن با خدماتی که توسط دندان پزشکان ارائه می شود و نیز یاری رساندن به آن ها در انتخاب دندان پزشک منتخب خود و نیز گالری تصاویر در ارتباط با دندان پزشکان می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق نوبت دهی به صورت آنلاین نیز در وب سایت کلینیک اقدام نمایید و از این طریق راه را برای شما عزیزان آسان نموده ایم. از مهم ترین ویژگی کیلینیک ما استفاده از پزشکان متخصص و نوبت دهی به صورت آنلاین و پوشش دهی بیمه برای مراجعه کنندگان نیز می باشد.
جهت ارزشیابی سلامت و بهداشت دهان و دندان از رادیو گرافی دندان استفاده می نمایند. جهت تصویربرداری وضعیت دندان و لثه ها از پرتو ایکس استفاده می شود منتها میزان این پرتو ها با دوز پایین صورت می گیرد. تصویریرداری از دهان و دندان به دندان پزشک کمک می کند تا بتواند مشکلات کلی دهان و دندان همچون حفره‌ها، پوسیدگی دندان و دندان ‌های آسیب‌ دیده را شناسایی کند و برای درمان آن ها اهتمام ورزد. تصویربرداری دندان با اشعه ایکس به طور معمول به صورت سالانه با مراجعه به دندانپزشک صورت می‌گیرد. این تصویربرداری ‌ها هر چند امکان دارد در سال چند بار در جهت درمان های دیگر دندان پزشکی به دفعات انجام گیرد. عواملی که بر تصویر برداری دندان پزشکی با استفاده از اشعه ایکس تاثیر می‌گذارند شامل: سن، سلامت فعلی دهان و دندان، نشانه‌ های بیماری دهانی، سابقه بیماری ‌های لثه و یا پوسیدگی دندان می باشند. اگر به عنوان بیمار جدید معرفی می شوید تحت پرتو نگاری قرار می گیرید تا بدین وسیله دندان پزشک جدید شما بتواند تصویری درست و شفاف از میزان سلامت دهان و دندان های شما به دست آورد.
با توجه به این اکه در تصویر برداری دهان و دندان از اشعه ایکس استفاده می شود اما به دلیل دوز پایین این اشعه برای کودکان و بزرگسالان این اشعه صدمات خود را ندارد. اگر دندان پزشک از تصویربرداری دیجیتال استفاده نماید میزان خطرات نشات گرفته از پرتو گرافی بسیار کاهش می یابد و ایمن محسوب می شود. ابتدا جهت انجام تصویر برداری پیش بندی را بر روی قفسه سینه، شکم و لگن قرار می دهند تا با این کار از پرتوگیری به اندام های دیگر بدن اجتناب ورزند. نیز محافظ تیروئید بر روی غده تیروئید قرار می دهند. اما برای کودکان و نیز زنانی که باردار می باشند از پیش بندی سربی محافظ برای آن ها استفاده می نمایند. زنان باردار دارای شرایط ویژه ای می باشند زیرا آن ها باید از دریافت هر گونه اشعه ایکس خودداری نمایند زیرا این پرتو ها برای رشد جنین بسیار مضر می باشد. آمادگی های لازم برای انجام رادیوگرافی دندان این تصویربرداری به هیچ نوع آمادگی خاصی نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام شود، مسواک زدن قبل از مراجعه به بخش تصویربرداری است. جهت انجام این تصویر برداری به هیچ گونه آمادگی از قبل نیازی نیست. تصویر برداری دهان به دو دسته تصویر برداری داخل دهانی و تصویر برداری خارج دهانی تقسیم می شود. البته رایج ترین نوع تصویر برداری، تصویر برداری داخل دهانی می باشد که با اشعه ایکس می باشد که وجوه مختلف تصویر از دهان را نشان می دهد. تصویربرداری خارج دهانی نیز برای تشخیص مشکلات دندانی فک و جمجمه کاربرد دارد.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی فریدا عابسی قندی حامد متخصص دندانپزشکی رادیولوژی دهان، فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم د شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، اندانرتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی پروتز و ایمپلنت های دهان، متخصص رادیولوژی دهان، فک و صورت.  
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 لغایت 20
تصویر
دکتر فریدا عابسی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر