منو
X

تصویر
دکتر فروزنده خیری
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

ما در حال حاضر در زمانه ای به سر می بریم که زیبایی تمام وجوه و بخش های زندگی ما را شامل می شود و این در بخش پزشکی و دندانپزشکی نیز مسیر خود را پیدا است. با داشتن لبخن زیبا و ایده آل می توان حس اعتماد به نفس و حضور موثر تر خود در اجتماع را ارتقا داد و از این جهت عملکرد بهتری نیز در جامعه خود داشته باشیم. زیرا دندان ها و لبخند زیبا سهم بسزایی در میزان زیبایی و داشتن نقش احساس اعتماد به نفس در شخص یک افراد ایفا می کند. بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی ، متخصصینی هستند که علاوه بر بازسازی و ترمیم عملکرد دندان‌ها، از تکنیک‌های مختلفی نیز برای افزایش زیبایی طرح لبخند شما استفاده می‌کنند. روش ‌ها و گزینه ‌های بسیار زیادی برای درمان دندان‌هایی که دچار تغییر رنگ، شکستگی یا کجی شده و یا حتی افتاده باشد، وجود دارد.
بهترین متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی روشی برای زیبا کردن و بهبود وضعیت دندان ‌ها، لثه‌ ها و لبخند است. اکثر دندانپزشکان زیبایی به دلیل آموزش وسیع، فعالیت و تجربه در زمینه بهبود ظاهر دندان‌ ها و لبخند بیمار از اعتبار و تجربه فراوانی برخوردار هستند. شاید به نظر در مان های زیبایی به اندازه ساید در مان ها در دندانپزشکی دارای اهمیت نباشند، اما نباید فراموش کنیم که درمان های ترمیمی هم به همان اندازه لازم و ضروری می باشند. متخصص ترمیم و زیبایی با هنرمندی و چیرگی که در تخصص خود دارد دانش و هنر خود را با هم تلفیق می کند و بیمار را هم از جهت سلامت دندان مورد حمایت قرار می دهد و هم از جهت زیبایی آن. زیرا داشتن لبخن زیبا رویای هر فردی در ظاهر زیبا است. در مطب بنده با تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان ترمیمی برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتابطی زیر با مطب بنده در ارتباط باشید. امید است بنده و سایر همکارانم در مطب بتوانیم بهترین نتیجه درمانی را برای شما به بار بیاوریم.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر مهدی روادگر متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر فروزنده خیری
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر