منو
X

تصویر
دکتر فرنوش فلاحی زاده
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فرنوش فلاحی زاده متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۷۳ آغاز و در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک دکترای عمومی دندان پزشکی خود را کسب کردم. با توجه به علاقه خود به تخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی توانستم در آزمون ورودی تخصصی دندان پزشکی در رشته ترمیمی و زیبایی پذیرفته شدم و در سال ۱۳۸۴ دوره بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران اخذ کردم و بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی را از این دانشگاه دریافت کردم. سپس به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشغول به تدریس شدم. بنده مقالات متعدد در مجلات معتبر ارائه نموده ام و به عنوان سخنران در سمینار ها و کنفرانس های علمی مشارکت داشته ام. علاوه بر این به عنوان داور در سمینار ها و مجلات علمی و طرح های تحقیقاتی فعالیت داشته ام و طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های بسیاری را با دانشجویان خود به ثمر رسانیده ام. بنده عضو انجمن دندانپشکان ترمیمی و زیبایی ایران نیز می باشم. من در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. بنده همچنین کارگاه های علمی و تخصصی را در ارتباط با حوزه تخصص خود برگزار نموده ام و بر آن هستم تا قدمی مفید در راه علم دندان پزشکی کشور بردارم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با روکش دندان توضیحاتی ارائه دهم.
روکش دندان: روکش دندان درمانی مناسب بوده و کارکرد های بسیاری در علم دندان پزشکی دارد. در دندان پزشکی انواع گوناگونی از روکش ها ساخته می شوند و رایج شده اند و با پیشرفت های روز افزون در روش های ساختن روکش های دندانی، روکش ها روز به روز با کیفیت بهتر و زیباتری برای بیماران ساخته می شود. در دندان هایی که به پوسیدگی دچار شده اند، پس از این که دندان را ترمیم و پر کرد به علت حساس شدن دندان و خطر شکستگی در این دندان ها نیاز به تهیه روکش دندان دارند تا مقاومت و استحکام دندان بالا برود. این تنها یکی از موارد جهت استفاده از روکش دندان می باشد و روکش دندان علی الخصوص در دندان پزشکی زیبایی دارای کاربرد های بسیاری می باشد. دندان پزشک متخصص زیبایی با روکش های سرامیکی یا روکش زیرکونیا و… لبخند زیبا را برای بیمار به ارمغان می آورد. اما این نکته را فراموش نکنید که دندانی که برای آن روکش ساخته شده است نیاز به مراقبت دارد. دقت داشته باشید که اطراف و کناره های دندان روکش شده به عنوان محل و مرکزی جهت جمع شدن میکروب ها و پلاک ها تلقی می شود و در هنگامی که فرد بهداشت دهان و دندان مانند مسواک زدن را رعایت نکند پوسیدگی های بعدی را پیش خواهد آورد. فرآیند روکش دندان: به طور معمول فرآیند روکش گزاری دندان در دو مرحله انجام می شود، می بایست در ابتدا دندان برای کار روکش گزاری آماده شود و سپس پس از ان روکش گزاری دندان انجام گیرد. در این مرحله دندان پزشک دندانی که ترمیم شده را قالب گیری می نماید و روکش دندان بر روی دندان مورد نظر قرار داده می شود. روکش های دندن به دو شکل روکش موقت و روکش دائمی مورد استفاده واقع می گردد. دندان پزشک در ابتدای کار بر روی دندان ترمیم شده روکش موقت را قرار می دهد، پس از این مرحله روکش دائمی ساخته شده روی دندان تعبیه می شود. برای انتخاب نوع روکش وو جنس آن بیمار می بایست مشورت های لازم را با دندان پزشک خود انجام دهد. این مشورت ها شامل نوع روکش از منظر جنس ان و میزان قیمتی که بیمار در نظر دارد می باشد و دندان پزشک با بررسی صحبت های انجام شده بهترین روکش را بنا به محدودیت ها بیمار در نظر می گیرد و پیشنهاد می دهد. اما بهترین نوع روکش ها در حال حاضر روکش های سرامیکی و روکش های زیرکونیا است که هر یک مزیت های مخصوص به خود را دارا هستند. با این روکش ها می توان زیبایی و لبخندی زیبا را برای افراد به ارمغان آورد. تنها نوع روکش دارای اهمیت نمی باشد بلکه مرکزی که روکش از ان تهیه می شود نیز بسیار مهم است. نوع فناوری مورد استفاده نیز مهم است. با فناوری های دیجیتال نظیر کد کم بهترین روکش ها را می توان ساخت. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.
آدرس مطب:
تلفن تماس:
روز های کاری:
وابستگی به کلینیک: خصوصی
رشته تحصیلی: دکترای تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
مقطع تحصیلی : متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی ، دکتری دارای بورد تخصصی.
کلمات کلیدی:

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی فرنوش فلاحی زاده متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر فرنوش فلاحی زاده
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر