منو
X

تصویر
دکتر فرناز اسدی
ارتودنسی
(7)
آمار این متخصص
(7) رای
50%

دقت

100%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

100%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فرناز اسدی دارای بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و دهان می باشم و در طول فعالیت خود علاوه بر کار درمانی در تلاش برای انجام فعالیت های پژوهشی نیز می باشم و در نتیجه سعی کردم تا سابقه تدریس نیز در کارامه کاری خود داشته باشم.
ارتودنسی شاخه ای از علم دندانپزشکی است و به عنوان اولین تخصص در این رشته معرفی می شود و در این علم دندان ها به صورت منظم و هم ردیف با هم و فکین در موقعیت مناسب در خود قرار داده می شوند و اصلاح می شوند. به متخصص ارتودنسی ارتودنتیست گفته می شود. جهت دریافت تخصص در این رشته ارتودنتیست ها دو الی چهار سال را پس از دوره دندانپزشکی عمومی در دانشگاه می گذارنند.
اولین جلسه در مراجعه شما به دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی دندان ‌های شمارا معاینه و بررسی می کنند و پس از معاینه متخصص ارتودنتیست تشخیص می دهد که چه نوع عمل ارتودنسی را بر روی دندان های شما اعمال کند تا نتیجه بخش تر باشد. گرفتن رادیولوژی از تک‌تک دندان‌ها موجب می‌شود بتوان هر نوع مشکلی را که از قبل روی دندان‌های شما بوده برطرف گردد. در این زمان است که متخصص ارتودنسی می‌تواند نظر قطعی و اصلی خود را در مورد نوع درمان شما بدهد. هر چند متخصص ابتدا باید از سالم بودن لثه های شما اطمینان حاصل پیدا کند و سپس مراحل انجام رفع پوسیدگی‌ها و جرم‌گیری را طی می‌کند.
کلیه شاخه های درمانی علوم پزشکی پیشرفت های اخیر خود را به پیشرفت های روزافزون علوم مدیون هستند، علم ارتودنسی نیز همگام با سایر رشته از این امر جدا نیست و پیشرفت تکنولوژی بسیار در کیفیت نتیجه بخش کار تاثیر بسزایی گذاشته است. در درمان ارتودنسی مواد و تجهیزات لازم در آن بسیار هم راستا با پیشرفت های علوم و تکنولوژی هم راستا است و در این سال های اخیر نیز متد هار جدید با پیشرفت تکنولوژی به این علم وارد گشته است و کار ارتودنسی را برای ارتودنتیست ها راحت تر و اثر بخش تر کرده است. بنده به عنوان یک متخصص ارتودنسی بسیار علاقه مند به تکنولوژی و پیشرفت های علمی نوین دارم و به صورت مداوم سعی می کنم علم خود را به روز نگه دارم و با جمع آوری آخرین پیشرفت های تکنولوژی ارتودنسی در مطب تخصصی خود در کنار استفاده از روش های رایج درمان ارتودنسی، بالاترین سطح درمان را به متقاضیان درمان ارتودنسی ارائه کنم.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر فرناز اسدی ، دندانپزشک، دکتر فرناز اسدی متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، جراحی دندان های نهفته، دندان عقل، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر فرناز اسدی استاد دانشگاه، دکتر فرناز اسدی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر فرناز اسدی متخصص اندودونتیست.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر فرناز اسدی
ارتودنسی
(7)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر