منو
X

تصویر
دکتر فرشته ناصر علوی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فرشته ناصر علوی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی در رشته دندان پزشکی پذیرفته شدم و توانستم دکترای حرفه ای خود را در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی دریافت کنم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود در رشته تخصص ترمیمی و زیبایی پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. در حال حاضر به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مشغول به کار درمان هستم و در حال حاضر در سمت استادیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. من در کسوت هیئت علمی پروژه های تحقیقاتی را به سرانجام رسانیده ام و توانسته ام مقالات مختلف در مجلات معتبر داخلی و خارجی را ارائه کنم و با شرکت در سمینار ها و کنفرانس های دندان پزشکی با آخرین متد های دانش روز اشنا گردم و علاوه بر انتقال این دانش به دانشجویان خود در کار درمانی خود نیز این دانش را ارائه می دهم. بنده با ارائه مقالات و شرکت در کنگره و منفرانس ها با مطالعات روز در دنیای علم دندان پزشکی آشنا می گردم و همواره تلاش خود را در ارائه این نوآوری ها در درمان خود نیز به کار می بندم. همان گونه که می دانید کاربرد تکنولوژی در حال حاضر امری اجتناب پذیر در درمان بیماری هاست و در صورتی که دندان پزشکی از این امر مستثنی باشد کار درمانی را تا درصدی نمی تواند آن گونه که شایسته است انجام دهد از این منظر بنده با به کار گیری تکنولوژی روز در درمان بیماری های دندان و دهان تمامی سعی و تلاش خود را در این راستا انجام می دهیم. همان طور که می دانید تکنولوژی در درمان های زیبایی و ترمیمی نقش بسزایی ایفا می کند و در برخی از درمانی ها در صورت نبود به کار گیری تجهیزات مدرن و به روز کار درمانی میسر نمی باشد. بنابراین در کار درمانی دندان پزشکی به کار گیری تجهیزات و تکنولوژی امری واجب و ضروری می باشد. در برخی از درمان های دندان پزشکی حتی به عنوان عاملی در پیشبرنده در درمان بیماری ها نقش بسزایی ایفا می کند و گاه در نبود تکنولوژی های جدید امکان درمان دقیق برخی از بیماری ها دیگر میسر نمی شود. من در مطب خود به همراهی کلیه همکاران خود تمامی انرژی و تلاش خود را بر ان داشته ای تا کار درمانی شما را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و رضایت خاطر شما را بدست آوریم. آرزوی من و کادر درمانی ام سلامتی و تندرستی شما عزیزان می باشد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت برای شما بزرگواران ارائه دهم.
جایگزینی دندان های از دست رفته با ایمپلنت: باید بسیار خوشحال باشیم که برای از دست رفتن دندان ها دائمی که دیگر هرگز رشد نمی کنند. ایمپلنت دندانی راهکاری دائمی و قابل اطمینان می باشد که برای دندان های از دست رفته کمک شایان توجهی می کند و کاشت ایمپلنت در مکان دندان از دست رفته یاری رسان بسیار قابل توجه در بیمران می باشد تا بتوانند مشکل بی دندانی خود را حل نمایند. این درمان شامل دو مرحله می باشد: مرحله اول جراحی می باشد: در زمان جراحی فلزی از جنس تیتانیوم که به عنوان ریشه دندان محسوب می شود و به صورت پیچی می باشد در درون استخوان فک جای داده می شود این وضعیت بستگی به سلامت لثه ها و سالم بودن استخوان زیر دندان مورد ایمچلنت میزان آن به طول می انجامد. در صورتی که استخوان زیر دندان از دست رفته از میان رفته باشد و به تحلیل رفته باشد دندان پزشک مجبور است تا با پیوند استخوان ای موضوع را جبران نماید. در فاصله زمانی قرار دادن پیچ فلزی استخوان شروع به ایجاد کردن اطراف ایمپلنت کرده و به طور کامل آن را در بر می گیرد. قسمت دوم درمان ایمپلنت و کاشت ایمپلنت دندانی گذاشتن روکش می باشد: بعد از آن که پیچ فلزی در استخوان فک جوش خورد و استخوان جدید در اطراف و مجاور ایمپلنت تشکیل شد روکش ایمپلنت ساخته می شود. به طور معموا درمان ایمپلنت بوسیله دو متخصص انجام می گیرد بخش اول بوسیله جراح و متخصص لثه یا جراح فک و صورت و بخش دوم بوسیله متخصص ترمیمی یا پروتز صورت می گیرد. به این صورت است که احتمال شکست و لق شدن ایمپلنت به کمترین میزان خود رسیده و طول عمر آن نیز بیشتر می شود.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر فرشته ناصر علوی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
تصویر
دکتر فرشته ناصر علوی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر