منو
X

تصویر
دکتر فرزین سرکارات
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فرزین سرکارات متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود در رشته تخصص جراحی فک و صورت در دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مشغول به کار شدم و در حال حاضر در سمت دانشیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. بنده همیشه به فضای آکادمیک و فعالیت در دانشگاه علاقمند بودم و تلاش خود را بر آن داشته ام تا این مسیر را با جدیت بیشتر ادامه دهم این روی با وارد شدن در این فضا در طول دوران فعالیت پژوهشی خود داوری مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی را بر عهده داشته ام و بار ها عضو هیئت داوره کنگره و کنفرانس های متعدد بوده ام. همچنین بنده دارای مدرک فلوشیپ، مستر شیپ و دیپلمات ICOI از آمریکا می باشم. همان گونه که می دانید کاربرد تکنولوژی در حال حاضر امری اجتناب پذیر در درمان بیماری هاست و در صورتی که دندان پزشکی از این امر مستثنی باشد کار درمانی را تا درصدی نمی تواند آن گونه که شایسته است انجام دهد بخصوص در تخصص جراحی که بسیار مهم و درمان بدون به کار گیری ابزار های مدرن و به روز ممکن نمی شود. زیرا اوقاتی در تحقیقات جدیدی که برای درمان برخی بیماری های انجام می شود با به کار بستن تکنولوژی ها جدید این امر بسیار خود را بیشتر نشان می دهد. از این منظر بنده با به کار گیری تکنولوژی روز در درمان بیماری های دندان و دهان تمامی سعی و تلاش خود را در جلب رضایت شما مراجعین عزیز می نمایم. من به عنوان مدیر گروه بخش جراحی فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی تهران، رئیس بخش جراحی فک و صورت بیمارستان بو علی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و بنیانگذار این بخش در سال ۱۳۸۷، رئیس تحقیقات جراحی فک و صورت دانشگاه آزاد اسلامی تهران ، رییس مرکز تحقیقات جمجمه، فک و صورت ایران هستم. بنده عضو انجمن جراحان فک و صورت آمریکا و عضو انجمن بین المللی جراحان فک و صورت می باشم. من همواره تلاش خود را بر آن داشته ام که با بهره گرفتن از فضای خوب و کاملا آرام در کلینیک درمانی شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با استفاده از تکنولوژی های جدید روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با روش های جراحی ایمپلنت برای شما بزرگواران ارائه دهم.
روش های جراحی ایمپلنت یک مرحله ای: نوع جراحی ایمپلنت به شیوه تک مرحله ای بدین شکل است که کاشت دندان در یک مرحله و در یک جلسه اجام می شود و فقط با یک برش در طی جراحی انجام می پذیرد. در این طریق برش در لثه بوجود آمده و ایمپلنت در دندان واقع می شود. در این روش آن بخشی که در درون لثه واقع می شود بلندتر البته در حدود چند میلی متر از دیگر روش های ایمپلنت می باشد به گونه ای که قسمتی از آن از لثه بیرون می زند. تکه ای که در لثه واقع می شود بلند تر ( حدود چند میلیمتر) از سایر روش های ایمپلنت می باشد به طوری که قسمتی از آن از لثه بیرون زده می شود. ایمپلنت ‌هایی به نام ساب پریوستئال مرسوم ترین نوع از ایمپلنت‌ های یک ‌مرحله ‌ای می باشد که به ‌عنوان پایه و ریشه دندان برای واقع شدن روکش یا همان تاج دندانی ایمپلنت می باشد و کاربرد دارد. اینگونه از ایمپلنت یاد شده بسیار گران قیمت می باشد چون به علت کمبود فضای فضای استخوان فک می بایست به شکل سفارش و مخصوص آن شخص ساخته شود. روش های جراحی ایمپلن دو مرحله ای: از مزیت های این درمان غیر قابلیت در دسترس بودن ایمپلنت دندانی در فضای درون دهانی که امکان دارد در نزدیکی با آلودگی های محیطی واقع شوند به این شکل که ایمپلنت دندانی در واقع پایه آن در درون استخوان فک واقع می شود و لثه بر روی آن بخیه زده می شود. در نتیجه پس از عمل جراحی، ایمپلنت دندانی درون دهان دیده نمی شود. در این شکل ایمپلنت ها در زیر لثه واقع می شوند تا متاثر از هیچ گونه فشاری واقع نشوند. این طریقه در جراحی ایمپلنت دندانی دو مرحله ای در مقایسه با ایمپلنت تک مرحله ای هزینه کمتری دارند ولی این گونه ایمپلنت برای تمامی افراد کاربرد ندارد. در حقیقت، کاشت ایمپلنت دندانی به مواظبت زیاد تری در مقایسه با دندان طبیعی نیاز دارد و در صورت رعایت نکردن نکات ملزوم امکان دارد نتیجه بدست آمده از کاشت ایمپلنت دندان با رضایت همراه نباشد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر فرزین سرکارات متخصص دندانپزشکی جراحی فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی فک و صورت.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه - چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۸ شب
تصویر
دکتر فرزین سرکارات
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر