منو
X

تصویر
دکتر فاطمه لطیفی
جراحی دهان، فک و صورت
(5)
آمار این متخصص
(5) رای
53%

دقت

100%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

20%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر فاطمه لطیفی متولد ۱۳۶۲ ساکن در شهر تهران دارای بورد تخصصی جراحی دهان و فک و صورت و ایمپلنت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بخش گروه جراحی دهان و فک و صورت و هستم. من در سال ۱۳۹۱ به عنوان استادیار بخش جراحی دهان و فک و صورت فعالیت خود را آغاز نمودم و هم اکنون استادیار گروه دندانپزشکی جراحی دهان و فک و صورت دانشگاه شهید بهشتی می باشم. بنده هم چون سایر همکاارانم در حوزه داندانپزشکی کلیه معاینات مربوط به این حوزه و درمان در این خصوص را انجام می دهم.
جراحی دهان و فک و صورت در حقیقت رشته ای است بسیار نزدیک به رشته و تخصص پزشکی در میان علوم دندانپزشکی. رشته ای که به صورت تخصصی در زمینه درمان ناهنجاری های ناحیه فک و صورت فعالیت و متمرکز است. حذف کانون‌ های عفونی فعال و مزمن، خارج کردن دندان‌ های نهفته و یا اضافی، کمک به رویش دندان‌ ها از طریق حذف موانع بافتی و اصلاح روابط استخوانی فک بالا و پایین در کنار جراحی بافت ‌های سرطانی مواردی است که در تخصص جراحان فک و صورت جای می گیرد.
رشته جراحی فک و صورت از این جهت با سایر رشته ها متمایز است که در واقع پیوند بین پزشکی و دندانپزشکی می باشد.
علاوه بر این عوامل ژنتیکی، نقایص مادرزادی، آسیب های وارده به فک و صورت و جراحی ها و… ممکن است اشکال های حرکتی، جویدنی و تکلمی ایجاد کند یا تقارن نسبی صورت را نامتقارن و طول و عرض آن را از حد متعادل خارج کند و این موراد می تواند اثرات بسیار منفی بر عملکرد و زیبایی این قسمت مهم از بدن بگذارد. در نتیجه جراح فک و صورت می تواند با تخصص خود اختلالات وارده بر این نواحی را از میان بردارد و در اصلاحات آن تلاش نماید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص جراحی دهان و فک و صورت
  • دانشگاه شهید بهشتی
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استادیار دانشگاه
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر فاطمه لطیفی ، دندانپزشک، دکتر مجید نعمتی متخصص جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر فاطمه لطیفی استاد دانشگاه، دکتر فاطمه لطیفی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر فاطمه لطیفی متخصص جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
تصویر
دکتر فاطمه لطیفی
جراحی دهان، فک و صورت
(5)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر