منو
X

تصویر
دکتر فاطمه اسمی
دندانپزشک
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فاطمه اسمی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده در سال ۱۳۷۷ با پایان یافتن دوره متوسطه خود و شرکت در آزمون سراسری توانستم در رشته دندان پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی گبلان پذیرفته شوم و سپس با سپری کردن شش سال از این دوره دکترای عمومی دندان پزشکی را اخذ نمودم. سپس بنا به علاقه خود به تخصص ترمیمی و زیبایی بعد از وقفه ای سه ساله در دانشگاه شاهد در دوره بورد تخصص ترمیمی و زیبایی پذیرفته شدم و این دوره را در سال ۱۳۸۹ با موفقیت به اتمام رسانیدم. در تخصص خود بنده حائز ثبت اختراع می باشم و برنده جایزه ویژه نخبگان ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۹ نیز می باشم. بنده در کلینیک های متعدد دندان پزشکی فعالیت کردم و تجربه بسیاری در این زمینه بدست آوردم و نیز مدتی در دانشگاه پس از اتمام تحصیلات خود در دانشگاه به عنوان استادیار و عضو هیأت علمی در دانشکده دندانپزشکی بابل استخدام شدم و هم اکنون به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه تهران فعالیت دارم. بنده در حال حاضر عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی ایران می باشم و در کنگره ها و سمینار ها به عنوان سخنران نیز حضور داشته ام و مقالات متعدد در مجلات مختلف ارائه داده ام. بنده همیشه تلاش خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. امیدوارم با کمک و همیاری سایر اعضا و همکاران کلینیک ارائه دهنده ی بهترین خدمات بوده و لبخند زیبایی را برایتان به ارمغان آوریم. در اینجا قصد دارم در ارتباط با هدف از زیبایی دندان توضیحاتی ارائه دهم.
زیبایی دندان با چه هدفی انجام می گردد؟ همان طور که می دانید از درمان های زیبایی دندان پزشکی، اصلاح طرح لبخند است و این درمان سبب زیبایی طاهری در فرد می شود و به این دلیل است که بسیار رایج نیز می باشد. وجود بی نظمی در دندان ها به شکل کجی در دندان ها، بد شکلی، چرخش دندانی از علل کم شدن میزان زیبایی در دندان ها است و ای مشکلات با درمان ارتودنسی و دیگر درمان های طیبایی به خوبی قابل اصلاح می باشد. بیماری های لثه به ویژه بیماری های پریودنتال یکی از دیگر از دلایل مراجعه بیمارن به مطب دندان پزشکی جهت درمان و بهبود زیبایی آن می باشند. رنگ دندان ها هم بسیار نقش مهمی روی زیبایی دندان ها دارند و سفید بودن و روشن بودن رنگ دندان ها بر سلامت و زیبایی و جوان نشان دادن فرد تاثیر بسزایی دارد و به همین دلایل بهبود وضعیت رنگ دندان ها از دلایل دیگر در درمان زیبایی دندان است چرا که میزان و درجه سفیدی و روشنایی دندان ها ارتباط مستقیمی با نور منعکس شده از سطح دندان دارد. هر مقدار سفیدی دندان بیشتر باشد زیبایی دندان ها نیز بیشتر می باشد. از دیگر اهداف درمان زیبایی، ایجاد ترتیبی کامل از دندان ها، کاهش فاصله ما بین دندان ها، رفع کجی لبخند، رفع نقص مینای دندان، ترمیم بلندی طول دندان (در صورتی که دندان کوتاه باشد باعث مسن نشان دادن فرد می شود و چنانچه ارتفاع تاج دندان بیشتر باشد، صورت فرد زیبا تر و جوان تر می نمایاند)، ردیف کردن و منظم کردن دندان ها ( با استفاده از درمان های زیبایی مانند ارتودنسی و …)، ترمیم کردن دندان های شکسته، ترمیم کردن دندان های آسیاب، بوجود آوردن لبخند لثه ای و زیبایی لثه (ایجاد تناسب میان لثه ها و دندان ها در زمان لبخند زدن) است. درمان های زیبایی به وسیله تکنیک های خاص دندان پزشکی صورت گرفته و با پیشرفت روز افزون علم دندان پزشکی و تجهیزات مرتبط به آن این کار با سهولت هر چه بیشتر انجام می شود. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر فاطمه اسمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه صبح ها از ساعت 9:30 الی 13 بعدازظهر و عصر ها از ساعت 19-15
تصویر
دکتر فاطمه اسمی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر