منو
X

تصویر
دکتر فاطمه احمدی
جراحی دهان، فک و صورت
(1)
آمار این متخصص
(1) رای
40%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر فاطمه احمدی متمایل متخصص دندانپزشکی بیماری های دهان، فک و صورت و دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم. در سال ۱۳۸۳ تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی همدان به اتمام رسانیدم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود بلافاصله در رشته تخصص بیماری های دهان، فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پذیرفته شدم و در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به کار شدم و تا هم اکنون در سمت استاد تمامی دانشگاه نیز مشغول به کار می باشم. بنده علاقه ی بسیاری به فعالیتدر فضای آکادمیک درکنار کار حرفه ای خود دارم و همواره تلاش کرده ام که این دو را موازی و هم جهت با همدیگری به پیش برم و از این مسیر توانستم نظر به پژوهش ها و پروژه های تحقیقاتی که انجام می دهم بتوانم مشکلی هر چند کوچک در مسیر درمان علم دندان پزشکی بردارم و آن را با همگان به اشتراک بگذارم و علاوه بر این با شرکت در کنفرانس ها و ارائه مقالات متعدد در مجلات داخلی و خارجی و شکرت در سمینار های علمی بتوانم از آخرین متد ها و روش های روز دندان پزشکی آگاه و آشنا شوم و این دانش و راه حل های نوین را با دانشجویان خود در میان بگذارم تا از این طریق دانشجویان آشنا با علم روز و اگاه را به جامعه درمانی کشور تحویل دهیم و این دانش را در کار درمانی خود نیز به کار بندم. اما دانش نوین در دندان پزشکی و درمان آن تنها بخشی از کار درمان است هرچند موضوعی بسیار مهم است اما در کنار همه این مسائل وجود تجهیزات جدید راه گشای بسیار خوبی در درمان می باشد و با به کار گیری ابزار ها و تجهیزات به روز و نوین در تلاش برای درمان بهتری برای دانشجویان خود می باشم. بنده در طول دوران تحصیل به عنوان دانشجوی نمونه کشوری از طرف ریاست جمهوری وقت انتخاب شده ام و نفر اول بورد تخصص بیماری های دهان، فک و صورت را در سال ۱۳۸۶ بدست آوردم. همچنین به عنوان بانوی نمونه وزارت بهداشت، استاد نمونه و پژوهشگر برتر نیز منتخب شده ام. من همواره تلاش خود را بر آن داشته ام که با بهره گرفتن از فضای خوب و کاملا آرام در کلینیک درمانی شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با استفاده از تکنولوژی های جدید روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. من همیشه توضیحات را در اولین دیدار و ملاقات با مراجعین و بیمار خود ارائه می دهم تا آن ها در مورد نحوه درمانی خود بهتر آشنا گردند و این به عنوان بخشی از روش درمانی من محسوب می شود. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با آفت دهان برای شما بزرگواران ارائه دهم.
علل اصلی بوی بد دهان: عادات بد در بهداشت دهان و دندان: امکان دارد غیر باور باشد، ولی بیشتر افراد حتی پیش از خواب نیز کار های مربوط به بهداشت دندان را انجام نمی دهند و دندان های خود را مسواک نمی زنند. نیز بیشتر آن ها، در طی روز تنها برای یک وعده غذایی و آن هم برای مدت چند ثانیه دندان های خود را مسواک می زنند. در حقیقت، ملزوم است که حداقل روزی به تعداد دفعات دو بار دندان های خود را به خوبی مسواک بزنید. پاکیزه نمودن میان دندان ها با نخ دندان و همچنین پاک نمودن سطح زبان با بهره گیری از مسواک و زبان ‌پاک‌ کن هم حتما توصیه می گردد. الباقی مواد غذایی که در میان دندان ها و بر روی زبان مانده است، نه فقط زمینه ساز بوی بد دهان‌ می شود، حتی این عامل باعث ایجاد ظهور عوامل بسیار جدی هم چون ایجاد پلاک دندان و بیماری های لثه و دندان می گردد. مشکلات دندان که درمان نشده اند: چنان چه که دندان ها و یا لثه های فردی دارای ناراحتی و مشکلی باشد، می بایست اولین اقدام وی مراجعه به دندان پزشک باشد و مشکلات را تصحیح بخشد. به صورت تقریبی هر ضایعه و ناراحتی دندانی، می تواند از عوامل زمینه ساز بوی بد دهان‌ در آینده شود. یک دندان عقل به صورت نیمه رشد کرده است و تمیز نمودن باقی مانده مواد غذایی از کناره های آن بسیار مشکل دارد و یا حتی آبسه ای ساده، خود می تواند در مدتی کوتاه به یکی از اصلی ترین علت های بوی بدن دهان در فرد مبدل شود. یکی از اصلی ترین علت های بوی بد در دهان‌ فردی می تواند وجود بیماری های لثه باشد. بیشتر افراد تا هنگامی که به موضوع وجود بوی بد دهان‌ خود آگاه نشوند، از اتفاق و مسئله ای که در لثه شان در حال اتفاق می باشد، اطلاع ندارند. رجوه به صورت تکرار و منظم وار در نزد دندان پزشک در فواصل زمانی معین ( برای مثال هر شش ماه یک بار)، سلامت دهان و دندان و پیشگیری از بوی بد دهان‌ ، را برای شما به هدیه می آورد. خشکی دهان: بزاق دهان، تاثیرات غذا های باقیمانده در دندان و دهان و نیز باکتری هایی که از هوا به دهان فرد ورود پیدا می کنند را پاک می کند. چنان چه که دهان فرد خشک باشد، در این هنگام است که پلاک ها به رشد کردن بر روی دندان ها آغاز می کنند. علاوه بر این، به تدریج مشکلات بیشتری نیز برای دندان های شما به وجود می آیند که نهایتاً بوی بد دهان‌ را نیز باعث می شود. تنفس، مصرف نمودن بعضی از دارو ها و بیماری های مربوط به غدد بزاقی، امکان دارد یکی دیگر از علت های خشکی دهان باشند. چنان چه خواهان دهانی خوشبو می باشید، می بایست از خشکی دهان خود مواظبت کنید. مصرف مایعات مخصوصاً بعد از خوردن غذا بسیار توصیه می گردد. چنان چه که حس می کنید، خشکی دهان شما غیر عادی می باشد، صحیح تر آن است که جهت معاینه به دندان پزشک خود رجوع کنید. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص بیماری های دهان، فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر فاطمه احمدی متمایل متخصص دندانپزشکی بیماری های دهان، فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی بیماری های دهان، فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • جراحی دهان و دندان
تصویر
دکتر فاطمه احمدی
جراحی دهان، فک و صورت
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر