منو
X

تصویر
دکتر غزال آرش راد
ایمپلنت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

دکتر غزال آرش راد با اتمام تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود در مدرسه فرزانگان ( سمپاد ) توانست در سال ۱۳۷۶ با قبولی در کنکور سراسری در رشته دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شود و در سال ۸۲ مدرک دکترای دندانپزشکی عمومی خود را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ نماید. وی همچنین تحصیلات تخصصیش خود را در رشته پروتزهای دندانی و ایمپلنت از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۸۹ به اتمام رساند و توانست بورد تخصصی خود را در این رشته با موفقیت اخذ نماید. وی همچنین مدتی را به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران به خدمت ادامه داد و در کنار امر طباطب به کار آموزش نیز مشغول بود. ایشان علاوه بر این در همایش ها و کنگره های مختلف علمی سخنرانی های مختلف و مقالات تحقیقی بسیاری در رحوزه رشته تخصصی خود ارائه داده اند.
بنده در مطب شخصی خود درمان های مربوط به تخصص پروتز از جمله زیبایی، ایمپلنت و درمان های بازسازی (از ساده ترین تا پیچیده ترین) اعمال می شود. ما بیمارانمان را یاری می دهیم تا طبیعی ترین لبخند را به همراه زیبایی، راحتی در صورت و عملکرد داشته باشند. درمان هایی که در مطب شخصی خود انجام می دهم به شرح زیر ارائه می شود: دندانپزشکی زیبایی شامل لمینیت، کامپوزیتی، سرامیکی و روکش زیرکونیایی یا تمام سرامیک انواع پروتز های ثابت متکی بر دندان (روکش ها) انجام ایمپلنت دندان از مرحله کاشت (جراحی) تا پروتز (روکش) از یک‌دندان تا بازسازی کامل کلیه دندان ها ترمیم یا پرکردن دندان ها جرم گیری انجام می گیرد. ما پذیرای مراجعه کنندگان عزیز می باشیم و این اطمیمنان را به آن ها می دهیم تا با خاطری جمع و آسوده کار درمانی خود را به ما بسپارند.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندانپزشکی پروتزهای دندانی و ایمپلنت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر غزال آرش راد ، دندانپزشک، دکتر غزال آرش راد متخصص دندانپزشکی پروتزهای دندانی و ایمپلنت ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، بوی دهان، جراحی سینوس فک، خمیر دندان، درمان فاصله های بین، درمان چرخش و نامرتبی دندانها دندان ها، ورم دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، جراحی دندان های نهفته، دندان عقل، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر غزال آرش راد استاد دانشگاه، دکتر غزال آرش راد ، هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر غزال آرش راد متخصص دندانپزشکی پروتزهای دندانی و ایمپلنت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ایمپلنت
تصویر
دکتر غزال آرش راد
ایمپلنت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر