منو
X

تصویر
دکتر علی حسین مسگر زاده
جراحی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر علی حسین مسگر زاده متخصص دندانپزشکی جراحی دهان، فک و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود در رشته تخصص جراحی دهان، فک و صورت پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. در حال حاضر در سمت استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشغول به فعالیت می باشم. قرار گرفتن در فضای دانشگاه برای هر متخصص علاقه مند به پژوهش و تحقیق فایده ها و مزیت های بسیاری با خود به همراه دارد. از یک طرف من با بودن در این فضا تجربه بسیار شیرین معلمی را با دانشجویان خود به برای خود به ارمغان می آورم و از طرف دیگر همیشه در تلاش بوده ام که تحقیقات و پژوهش های بسیاری در حوزه تخصصی خود داشته باشم. در این راستا پژوهش ها را در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانیده ام و یا در کنفرانس های علمی دندان پزشکی ارائه نموده ام. هم چنین با شرکت در کنفرانس و سمینار های تخصصی حوزه دندان پزشکی با آخرین تکنولوژی و روش های درمانی مناسب در ارتباط با هر بیماری راهکار های ارائه شده را مورد مطالعه قرار می دهم. چه بسا در این فضا ها در ارتباط با تکنولوژی های روز در علم دندان پزشکی نیز صحبت به میان می آید و با آشنایی با آخرین متد ها و ابزار های درمانی نیز آشنا خواهم شد و در تلاش در جهت تهیه این ابزار ها و تکنولوژی ها نیز می باشم. زیرا همان گونه که می دانید در دنیای امروز بدون تکنولوژی های نوین و روز دنیا بعضی از درمان ها امکان پذیر نمی باشد و نیز حتی به درستی نمی توان آن را تشخیص و در صدد درمان آن ها بر آمد. بنده نهایت سعی خود را برای فراهم کردن این تکنولوژی ها و اشنایی دانشجویان خود نیز با این موضوعات دارم. من در مطب خود به همراهی کلیه همکاران خود تمامی انرژی و تلاش خود را بر ان داشته ای تا کار درمانی شما را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و رضایت خاطر شما را بدست آوریم. آرزوی من و کادر درمانی ام سلامتی و تندرستی شما عزیزان و گرامیان می باشد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با ارتودنسی همزمان با عمل جراحی بینی برای شما بزرگواران ارائه دهم.
ارتودنسی همزمان با عمل جراحی بینی: درمان ارتودنسی همزمان با انجام عمل جراحی بینی فقط یک فکر نا درست در درمان ناهنجاری فکی می باشد. به این علت که درمان ارتودنسی دندان محدودیت های ویژه ای را برای شما بوجود می آورد. مسائل ارتودنسی به صورت همزمان با انجام عمل جراحی بینی این پرسش برای بیشتر افرادی می باشد که قصد دارند که درمان ارتودنسی را به طور همزمان با عمل بینی خود انجام دهند. آنان قصد دارند بدانند که کدام درمان را پیش از دیگری انجام دهند و علل زود تر انجام دادن هر کدام نیز برای آن ها حائز اهمیت است. درمان ارتودنسی قادر است بر روی مورد هایی که ذکر می شود تاثیرات قابل ملاحظه ای بگذارد. موقعیت لب ها تعادل در میان لب و بینی، زاویه قرار گیری بینی و لب، اصلاح طرح لبخند، رابطه میان لب و حالت نهایی بینی به عنوان یکی از گزینه های بسیار تاثیر گذار و با اهمیتی می باشد که جراح زیبایی بینی شما آن را مورد نظر خود قرار می دهد. تغییر فرم لب بعد از درمان ارتودنسی: تغییر فرم لب پس از درمان ارتودنسی بهطور حتم بر تصمیم گیری جراح زیبایی بینی که کار درمان شما را انجام می دهد در مورد برنامه جراحی بینی تاثیر گذار می باشد. در نتیجه در حالت ایده آل شما این توانایی را دارید اصلاح دندان های خود را کامل کنید و بعد از آن جهت انجام دادن عمل جراحی زیبایی بینی اقدامات لازم را انجام دهید. بدون احتیاج داشتن به براکت های ارتودنسی شما قادر هستید تا عمل جراحی بینی مناسب و نتیجه بخشی داشته باشید. فاصله گذاری میان درمان ارتودنسی و جراحی بینی: دندان پزشکان پیشنهاد می کنند که در قدم اول نخست ابتدا درمان ارتودنسی را انجام دهند. بعد از اتمام کار ارتودنسی شما قادر هستید عمل جراحی بینی خود را به انجام برسانید. ولی در صورتی که شما صبر در انجام هر کدام ندارید بهتر آن است با متخصصان هر دو حوزه مشورت بطلبید. چنان چه هر دو متخصص انجام هر دو درمان را به صورت همزمان بدون مشکل برای شما دانستند در این لحظه می توانید به درمان قصد کنید. امکان دارد اگر جراحی بینی را پیش از اتمام ارتودنسی انجام دهید متخصص ارتودنسی شما به علت رعایت نمودن حال شما به محدودیت ها و دشواری کار ارتودنسی دچار شود. نیز امکان دارد در زمان انجام دادن تنظیمات براکت ها و عمل بر روی دندان های شما فشار هایی به صورت و بینی شما وارد آید. این فشار ها قادر است بخیه های جراحی شما را ناراحت کند. در نتیجه بهتر آن است با صبر و تحمل هر کعمل را به صورت جداگانه انجام دهید. شما عزیزان در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدمات بنده در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی جراحی دهان، فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر علی حسین مسگر زاده متخصص دندانپزشکی جراحی دهان، فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی جراحی دهان، فک و صورت.
تخصص ها
قرار ملاقات
16:30 الی 20
تصویر
دکتر علی حسین مسگر زاده
جراحی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر