منو
X

تصویر
دکتر عبدالمحمد گچ کوبان
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

من دکتر متخصص ارتودنسی و ارتوپدی فک و صورت می باشم. بنده با تحصیل دوره دندانپزشکی عمومی و سپس دکترای تخصصی ارتودنسی و با توجه به علاقه شخصی خود وارد این رشته شدم. در حال حاضر بنده استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز ، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه بین الملل اروند آبادان می باشم و در کنار امر طباطبت امر پژوهش و تحقیق را همیشه سرلوحه کار خود قرار داده ام و از این رهگذر با به روز ترین و پیشرفتهترین متدهای مربوط به تخصص و درمان حوزه ارتودنسی آشنا می شود و آن را در امر طبابت خود به کار می گیرم. بنده دارای بورد تخصصی ناسیونال، عضو انجمن بین المللی ارتودنسی، عضو انجمن ارتودنتیست های ایران و ریاست شاخه خوزستان انجمن می باشم.
ارتودنسی، درمانی است طولانی مدت ظرفیت های زیادی را دارا می باشد که لازمه آن بدست آوردن مهارت های علمی و عملی چندین ساله در طول دوره دانشگاه می باشد. در زمان دوره دندانپزشکی عمومی آموزش و یادگیری درمان های ارتودنسی ثابت به دانشجویان دندانپزشکی ممکن نیست. بنابراین ایجاد رشته تخصصی ارتودنسی و تربیت کردن دانشجویانی که در آینده متخصصین در این رشته باشند امری ضروری محسوب می شود. مراحل گرفتن تخصص ارتودنسی: شامل گرفتن دکترای عمومی دندان پزشکی و سپس پذیرش در امتحان دستیاری تخصصی ارتودنسی و یادگیری تخصص ارتودنسی در طول دوره ۳ الی ۴ ساله در دانشگاه می باشد.
اگر تنها از منظر ظاهری و زیبایی به ارتودنسی نگاه کنیم می بینیم که تاثیرات آن بر زیبایی صورت غیر قابل انکار است جدا از این که شما در چه رنج سنی هستید حال کودک، نوجوان و یا بزرگسال باشید، شما خود را شایسته یک لبخند زیبا و دوست داشتنی می بینید و در نتیجه ارتودنسی روشی است هم درمانی هم وجهی زیبایی دارد که این خواسته شما را با صبر و حوصله شما محق می بخشد. آرمان ما یاری به شما گرانقدران در راستای رسیدن به این هدف زیباست. بدون شک هر بیمار نیاز های درمانی خاص خود را دارد و ما خود را پایبند به نگاه کردن به این تنوع و گوناگونی ها جهت انتخاب بهترین متد درمان و رسیدن به بهترین نتیجه می ‌دانیم. انجام دادن بهترین شیوه درمانی در یک فضای آرام شاخص ترین آرزوی ماست و بهره گیری از تازه ترین دستاورد ها در شاخه ارتودنسی رسیدن به این آرزو را ممکن می‌سازد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر عبدالمحمد گچ کوبان ، دندانپزشک، دکتر عبدالمحمد گچ کوبان متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر عبدالمحمد گچ کوبان استاد دانشگاه، دکتر عبدالمحمد گچ کوبان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر عبدالمحمد گچ کوبان متخصص اندودونتیست.  
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
قرار ملاقات
ساعات ملاقات: شنبه15 الی 20 یکشنبه15 الی 20 دوشنبه15 الی 20 سه شنبه۱۵:30 الی ۱۹ چهارشنبه15 الی 20 پنجشنبه9 الی 13
تصویر
دکتر عبدالمحمد گچ کوبان
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر