منو
X

تصویر
دکتر عبدالرضا جمیلیان
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر جمیلیان، متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) دارای فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشم. در حال حاضر بنده استاد تمام وقت بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دارای بورد تخصصی ایران و همچنین بورد تخصصی ارتودنسی اروپا (EBO)، عضو انجمن ارتودنتیست های ایران (IAO)، انجمن بین المللی ارتودنتیست ها (WFO)، انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO)، و عضو انجمن ارتودنتیست های اروپا (EOS) می باشم. در مطب با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای انتخاب بهترین طرح درمان برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می کند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی بیان می شود که سعی شود با جزییات لازم و کامل ارائه شود تا آن ها بهترین انتخاب را به عمل آوردند. در واقع در مطب بنده ضمن ارایه به روز ترین روش های ارتودنسی هدف ما کمک به شما در به دست آوردن لبخند زیبا و دندان های مرتبی است که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. ارتودنسی درمانی نیست که تنها به دوران نوجوانی اختصاص یابد بلکه حتی بسیاری از بزرگسالان نیز در سنین بالا می توانند توسط متخصص ارتودنسی از این درمان بهره مند شوند.
احتمال دارد گاهی بر ای شما نیز این مساله ایجاد شده باشد که زمانی که در جستجوی بهترین متخصص در اینترنت و یا هر گونه فضای مجازی یا در میان دوستان و اشنایان خود هستید این سوال در پس ذهنیت خود داشته باشید که اساسا بهترین متخصص کیست و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ خب با پاسخ های بسیاری مواجه می شوید اما مهم ترین مسأله را در تجره دندان پزشک و میزان معلومات وی می بینید و جستجو می کنید اما علاوه بر این ها عوامل دیگری چون صدق گفتار با بیمار به دین معنی ارائه درمان و بیان نکات مثبت و منفی هر درمان را با بیمار در میان گذاشتن نکته ای بسیار مهم است که اعتماد در بیمار را بوجود می آورد و دیگر نظافت مطب و کادر درمانی خوب و متخصص می تواند از ویژگی های یک متخصص خوب و کلینیک درمانی وی باشد.
به صورت کلی اولین نکته ای که می تواند در دیگران خاطر یک نفر را برجای بگذارد لبخند اوست. همین که دندان های دائمی رشد خود را آغاز می کنند می بایست شکل و نحوه رشد آن ها بررسی شود تا این اطمینان حاصل شود که دندان ها سالم رشد می کنند و در جهت مناسبی می رویند. بدین معنی اگر دندان ها به صورت کج رشد کنند از همان اوان کودکی زمانی بسیار مناسب در جهت رفع این نا همگونی و نا متناسبی آن هاست.
ارتودنسی را به بهبود کردن روابط میان فک و دندان و در واقع جفت کردن و ردیف کردن دندان هایی که نامنظم هستند گفته می شود. با انجام دادن ارتودنسی مشکلاتی که به نظم دندان و نیز ترتیب و قرارگیری دندان ها در فک مرتبط است، رفع می شود و شخص این امکان را در خود می بیند که کیفیت غذا خوردن او تغییر کرده و افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن دندان های وی از زیبایی بیشتری هنگام صحبت کردن ولبخند زدن و … برخوردار باشد. مزیت بسیار مهم دیگری که ارتودنسی دارد آن است که موجب طول عمر دندان ها می شود : در واقع مرتب کردن دندان ها قرار گرفتن آن ها در موقعیت مطلوب داخل فک را موجب می شود و نتیجه آناین است که نیرو در تمامی جهت های دنان و فک به صورت مساوی پخش می شود و فشار بر ریشه دندان ها کاهش می یابد. از طرف دیگر منظم شدن دندان ها به تمیز کردن آن ها نیز کمک خواهد کرد.
بسیاری از افراد زمانی که به آن ها گفته می شود که بایددندان هایشان تحت درمان ارتودنسی قرار بگیر د نگران می شوند و در ذهن خود سوالات بسیار جای می دهند. به همین جهت قبل از انجام درمان باید اطلاعات لازم را از دکتر یا اینترنت و سایت های معتبر کسب کنید و سپس درمان قطعی خود را شروع کنید تا اضطراب و نگرانی در این خصوص کاملا برطرف گردد. شاید اگر در سن های بالاتری قرار بگیرید اولین سوال در ارتباط با محدودیت سنی برای درمان ارتودنسی است. اما زمانی که به این درمان فکر می کنیم همیشه کودکان و به خصوص نوجوانان و دوران نوجوانی را بهترین زمان در جهت این درمان در نظر گرفته ایم فارغ از این که درمان ارتودنسی محدودیت سنی ندارد و بسیاری از افراد مسن و کودکان هم می توانند از مزایای این نوع درمان دندان پزشکی بهره مند گردند. اگرچه بهترین سن در سن پایین برای هر فرد است اما در راستای ایجاد لبخندی زیبا و دندان هایی مرتب در هر سنی می توان اقدامات لازم را به کار برد. اما برای بسیاری از ما شاید دلیل مهم در انجام این درمان دندان پزشکی را در داشتن دندان هایی زیبا و منظم می بینیم اما این علت اصلی درمان ارتودنسی نیست بلکه علت اصلی این درمان عملکرد درست و صحیح فکین و دندان هاست و در کل حفظ سلامت دهان و دندان ها می باشد. ارتودنسی کردن دندان ها می تواند بر قدرت افراد در جویدن، صحبت کردن، تنفس صحیح و … تأثیر خود را بگذارد و فکین و دندان ها را در موقعیت و جایگاه مناسب خود قرار دهد. دوره درمان ارتودنسی به طور کلی حدود دو سال به طول می انجامد که این طول درمان در افراد مختلف متفاوت است. با این که طول این دوره درمان طولانی به نظر می رسد اما طمانی معمول در جهت درمان دندان های هر فرد به شمار می آید هر چند همان طور گفته شد بستگی به شخص ممکن است طول این درمان کوتاه تر نیز باشد و یا حتی وجود ناهنجاری هایی در دهان ممکن است طول دوره درمان را به درازا بکشاند. و اگر چه در درمان ارتودنسی هم پزشک و هم خود بیمار بسیار موثر هستند در نتیجه توصیه های پزشک و انجام این توصیه ها توسط بیمار می تواند بر کاهش طول دوره درمان و اعمال صحیح ارتودنسی موثر واقع شود.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) و فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت
  • دانشگاه آزاداسلامی تهران
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی تهران
  • مقطع تحصیلی فوق تخصص
  • کلمات کلیدی دکتر عبدالرضا جمیلیان ، دندانپزشک، دکتر عبدالرضا جمیلیان ارتودنسی (ارتودنتیست) و فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت، متخصص جراحی دهان و فک و صورت ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر عبدالرضا جمیلیان استاد دانشگاه، دکتر عبدالرضا جمیلیان ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر عبدالرضا جمیلیان ارتودنسی (ارتودنتیست) و فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت، متخصص جراحی دهان و فک و صورت.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر عبدالرضا جمیلیان
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر