منو
X

تصویر
دکتر شیرین مدبر نیا
آسیب شناسی دهان، فک و صورت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر شیرین مدبر نیا متخصص دندانپزشکی آسیب شناسی فک، دهان و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم و توانستم با موفقیت تحصیلات خود را به اتمام برسانم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود در رشته تخصص آسیب شناسی فک، دهان و صورت پذیرفته شدم و موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. در حال حاضر در سمت استادیاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گروه جراحی دهان، فک و صورت مشغول به فعالیت می باشم. قرار گرفتن در فضای دانشگاه برای هر متخصص علاقه مند به پژوهش و تحقیق فایده ها و مزیت های بسیاری با خود به همراه دارد. از یک طرف من با بودن در این فضا تجربه بسیار شیرین معلمی را با دانشجویان خود به برای خود به ارمغان می آورم و از طرف دیگر همیشه در تلاش بوده ام که تحقیقات و پژوهش های بسیاری در حوزه تخصصی خود داشته باشم. در این راستا پژوهش ها را در مجلات معتبر داخلی و خارجی به چاپ رسانیده ام و یا در کنفرانس های علمی دندان پزشکی ارائه نموده ام. هم چنین با شرکت در کنفرانس و سمینار های تخصصی حوزه دندان پزشکی با آخرین تکنولوژی و روش های درمانی مناسب در ارتباط با هر بیماری راهکار های ارائه شده را مورد مطالعه قرار می دهم. چه بسا در این فضا ها در ارتباط با تکنولوژی های روز در علم دندان پزشکی نیز صحبت به میان می آید و با آشنایی با آخرین متد ها و ابزار های درمانی نیز آشنا خواهم شد و در تلاش در جهت تهیه این ابزار ها و تکنولوژی ها نیز می باشم. زیرا همان گونه که می دانید در دنیای امروز بدون تکنولوژی های نوین و روز دنیا بعضی از درمان ها امکان پذیر نمی باشد و نیز حتی به درستی نمی توان آن را تشخیص و در صدد درمان آن ها بر آمد. بنده نهایت سعی خود را برای فراهم کردن این تکنولوژی ها و اشنایی دانشجویان خود نیز با این موضوعات دارم. من در مطب خود به همراهی کلیه همکاران خود تمامی انرژی و تلاش خود را بر ان داشته ای تا کار درمانی شما را به بهترین وجه ممکن انجام دهیم و رضایت خاطر شما را بدست آوریم. آرزوی من و کادر درمانی ام سلامتی و تندرستی شما عزیزان و گرامیان می باشد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با بررسی اهمیت علت آفت دهان برای شما بزرگواران ارائه دهم.
بررسی اهمیت علت آفت دهان: به طو رحتم همگی ما با اسم آفت دهان آشنا شده ایم و برای یک بار هم شده این اسم به گوشمان بر خورده است و برای بسیاری از افرا این مشکلی بزرگی به حساب می آید و باعث می شود آرامش و آسایش روانی آن ها را دچار اختلال کند. آشنایی با علت آفت دهان باعث می گردد تا با دانش و آگاهی کاملی از این معضل اطلاع یابیم و ریشه مشکل را بشناسیم و از این روش طول دوره درمان نیز کمتر شود. برای آن که با علت و دلیل آفت دهان به صورت دقیق آشنا گردیم صحیح تر آن است که در گام نخست با تعریف ان آشنا شویم و تعریفی کلی از آن را در بدانیم و انواع آفت دهان را شناسایی کنیم. آفت دهان در واقع به زخم سطحی و ریزی گفته می شود که در وضعیت کلی، زخمی خوش خیم می باشد و در بافت های نرمی در دهان، لب، زبان دیده می شود. آفت دهان یا زخم افتی، امکان دارد بر روی غشا لثه هم به شکل تاول های بیضی شکل، سفید یا زرد رنگ مشاهده گردد. به این موضوع توجه کنید که که آفت به طور کامل با تاول دارای تفاوت می باشد و دلیل آفت دهان همچون تاول به بیماری سرماخوردگی، مرتبط نمی شود. در واقع تاول به علت تب زیاد بوجود می آید و حتی امکان متقل کردن آن نیز به دیگری وجود دارد ولی در آفت دهان، هیچ کدام از این مورد ها دیده نمی شود. آفت دهان به سه دسته تقسیم می گردد: آفتی با نام آفت های مینور: این نوع از آفت ها که در اشخاص زیادی رایج می باشد، به شکل کوچک و دایره ای فرم است و در حدود میان ۷_۱۴روز بدون باقی گذاشتن زخم و یا آسیبی جدی از میان می روند. نوع دیگر افت های ماژور: این آفت ها به نسبت آفت های مینور، دارای اندازه ی بزرگتری می باشد و امکان دارد طول مدت زمان درمان آن هم قدری طولانی تر از آفت مینور باشد. ۳_افت های هرپتی: انواع گوناگون آفت ها به علت های گوناگونی بوجود می آیند که شناسایی دلیل آفت دهان در گونه هرپتی بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا که این گونه از آفت ها در یک زمان و به عدد های گوناگونی بر روی بخشی از غشا و بافت زبان، لثه، دهان بوجود می اید که امکان دارد در مدت زمان طولانی هم تاثیراتی همانند اسکار و زخم را به همراه داشته باشند. شما عزیزان در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدمات بنده در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها آسیب شناسی فک، دهان و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر شیرین مدبر نیا متخصص دندانپزشکی آسیب شناسی فک، دهان و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی آسیب شناسی فک، دهان و صورت.
تخصص ها
قرار ملاقات
یکشنبه و سه شنبه
تصویر
دکتر شیرین مدبر نیا
آسیب شناسی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر