منو
X

تصویر
دکتر شیدا فضل علیزاده
ایمپلنت
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر شیدا فضل علیزاده متخصص جراحی لثه و ایمپلنت و دارای بورد تخصصی در این رشته می باشم. بنده تحصیلات خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به اتمام رسانیدم. در حال حاضر علاوه بر کار طبابت عضو هیئت علمی دانشگاه نیز می باشم و در کنار امر درمان به امر آموزش و پژوهش نیز مشغول به کار هستم.
در اینجا می خواهم توضیحاتی در ارتباط با جراحی لثه و اینکه چه زمانی ما به این جراحی نیاز داریم برای شما عزیزان بیان نمایم. هنگامی که فردی به بیماری لثه دچار می شود در وهله اول به درمان کردن و ترمیم هایی که نیاز به جراحی ندارند و ریسک کمتری در آن ها وجود دارد رجوع می کنند و در مرحله آخر به سمت جراحی لثه می روند. اگر درمان لثه و بیماری های مرتبط به آن به تاخیر بیافتد و هیچ گونه اقدام و عملی برای آن انجام نشود بیماری لثه پیشرفت پیدا می کند و در این صورت دندان پزشک در مرحله اول جراحی لثه را پیشنهاد می کند. هر چند تجویز جراحی لثه به شرایط بیمار نیز بستگی دارد. ابتد دندان پزشک بیمار را به طور دقیق مورد معاینه قرار می دهد و التهابات و عفونت های لثه را مورد معاینه قرار می دهد تا میزان پیشرفت بیماری را متوجه شود. بعد از این که دندان پزشک بیمار را به طور دقیق معاینه نمود کار درمانی را شروع و به بیمار خود ارائه و توضیح می دهد و بر اساس آن کار درمان را آغاز می کند.
عواملی در ایجاد بیماری های لثه دخیل می باشند اما یکی از آن ها مصرف دخانیات می باشد که افرادی که دخانیان مصرف می کنند نسبت به دیگر افراد ۳ برابر بیشتر به بیماری لثه دچار می شوند. دلیل دیگر از ابتلا به بیماری های لثه رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان می باشد. از دلایل دیگر به مشکلات ژنتیکی و مادر زادی بر می گردد که می تواند زمینه بیماری لثه را ایجاد کند. دلیل عمده دیگر رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان است. برای مثال از مشکلات ژنتیکی که می توان نام برد همان عقب زدگی در لثه است و یا این که لثه ها در فردی ضعیف باشند این در زمینه های ابتلا به بیماری لثه بسیار موثر می باشند. حتی گاهی وسواس بیش از حد در مسواک زدن زمینه های ابتلا به این بیماری را افزایش می دهد بخصوص در افرادی که به مسواک زدن و زیاد از حد دندن های خود عادت دارند.
اما چگونه درمان لثه ها را آغاز می کنیم. درمان بیماری های لثه به این صورت است که ابتدا دندان های بیمار مخصوصا ریشه ان ها را تمیز می کنیم. تمیز نمودن ریشه دندان یکی از اساسی تری نوع درمان ها در درمان های دندان پزشکی می باشد و در بسیاری از درمان ها علاوه بر درمان بیماری های لثه نیز کاربرد دارد. بر اساس عمق لثه بیمار و میزان پیشرفت بیماری، دندان پزشک ترمیم لثه بیمار را مشخص می کند. به این صورت که یک نمودار پیشرفت میلی متری برای بیمار منظور می گردد. اما دندان پزشک بر اساس این نمودار است که انواع مختلف دارو ها و آنتی بیوتیک ها را برای بیمار در نظر می گیرد تا از افزایش بیشتر بیماری لثه جلوگیری شود. این درمان تا اینجای کار برای بیمارانی است که نیازی به جراحی لثه ندارند و بیماری لثه آن ها بسیار شدید نمی باشد اما می بایست بهداشت دهان و دندان رعایت شود و کلیه نکاتی که دندان پزشک به بیمار ارائه داده رعایت نمایند. استفاده کردن از دهانشویه و مسواک خوب برای این بیماران توصیه می شود. اگر در ای مرحله از میزان بیماری کاسته نشد و حال بیمار نیز بهبود پیدا نکرده باشد دندان پزشک برای جراحی لثه تصمیم خود را می گیرد. نیز اگر در صورتی که اطراف دندان ها را کیسه تشکیل دهد و فشار و اسیب به دندان ها وارد شود دندان پزشک به طور حتم جراحی لثه را پیشنهاد می دهد.
در یک کلام کلی زمانی که فرد به بیماری لثه در خود متوجه شد و اگر بیماری پیشرفت پیدا کرد و با درمان های انجام شده بیماری بهبود پیدا نکرد دندان پزشک جراحی لثه را پیشنهاد می دهد. در هر دو شکل یعنی اگر درمان به شکل معمولی و درمان به شکل جراحی لثه باشد اگر نکاتی که توسط دندان پزشک ارائه شود رعایت گردد به ترمیم بهتر و سریع تر آن ها کمک می نماید.
شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مطب بنده در تماس باشید بنده و تمامی همکارانم نهایت سعی خود را می نماییم تا بهترین نتیجه درمانی را برای شما عزیزان رقم بزنیم. مطب بنده با بیمه های بانک ها و بیمه ها طرف قرار داد دارد. نوبت گیری در مطب بنده همه روزه به صورت حضوری از ساعت ۱۷ الی ۲۱ و از طریق تلفن همه روزه صبح ها و عصر ها انجام می شود.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندانپزشکی جراح لثه و ایمپلنت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر شیدا فضل علیزاده متخصص دندانپزشکی جراحی لثه و ایمپلنت (دارای بورد تخصصی) ، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندانپزشکی جراح لثه و ایمپلنت.  
تخصص ها
قرار ملاقات
یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 17 الی 21، پنج شنبه ها از ساعت 14 الی 20.
تصویر
دکتر شیدا فضل علیزاده
ایمپلنت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر