منو
X

تصویر
دکتر شکوفه جمشیدی
آسیب شناسی دهان، فک و صورت
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر شکوفه جمشیدی متخصص دندانپزشکی آسیب شناسی دهان، فک و صورت دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشم. من در سال ۱۳۷۷ در کنکور سراسری تجربی پذیرفته شدم و توانستم در رشته مورد علاقه خود دندان پزشکی عمومی پذیرفته شوم. در سال ۱۳۸۳ تحصیلات خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان واحد خوراسگان به اتمام رسانیدم و به کار درمانی مشغول شدم. بعد از اتمام تحصیلات دوران عمومی خود پس از وقفه ای چند ساله در رشته تخصص آسیب شناسی دهان، فک و صورت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شدم و در سال ۱۳۸۷ موفق به دریافت بورد تخصص این رشته شدم. سپس به عنوان هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به کار شدم و در حال حاضر در سمت دانشیاری دانشگاه مشغول به کار می باشم. من همیشه به فعالیت کردن در فضای آکادمیک علاقه داشتم و از این رو تلاش کردم که در کنار کار تخصصی و حرفه ای خود از فضا و جو اکادمیک دانشگاه دور نشوم. از همین رو در زمان درمان بیماران به این نتیجه رسیدم که کار پژوهش و تدریس در دانشگاه به عنوان مسیری موازی و هم راستا با کار درمانی من دانش مرا به پیش خواهد برد و این دو در تضاد با یگدیگر قرار نمی گیرند. در دانشگاه پروژه های تحقیقاتی بسیاری را به ثمر رسانیده ام و آزمایشات و تحقیقات بسیاری را نیز چه به صورت انفرادی و چه به صورت همکار با دیگر همکاران پژوهشگر خود انجام داده ام و از این مسیر توانسته ام مقالات علمی بسیاری در مجلات معتبر داخلی و خارجی ارائه دهم و در کنفرانس ها و سمینار های علمی بسیاری نیز شرکت نموده ام. حاصل کلیه این تلاش ها رسیدن به دانش نوین و یافتن راهکار های بهتر جهت درمان بیماری های دهان و دندان است و از این مهم توانسته ام به آن دست یابم. البته پر واضح است که کار درمان در دندان پزشکی تنها به دانش نیازمند نیست بلکه یک دندان پزشک خوب در کنار دانش حرفه ای خود می بایست از ابزار و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند تا بتواند خدمات بهتر و دقیق تری را به بیماران خود ارائه دهد. شرکت در کنفرانس ها و مجمع های علمی بنده را با این تکنولوژی ها آشنا می کند و از این رهگذر در تلاش جهت دستیابی به درمان دقیق بیماران خود می باشم. بنده به عنوان مدیر گروه بخش پاتولوژی دهان، سرپرست تخصصی گروه آموزشی پاتولوژی دهان دانشگاه و عضو کمیته علمی ارتقا دندانپزشکی در رشته پاتولوژی دهان همدان فعالیت داشته ام. من در کلینیک خود در تلاش هستم تا بیمارانی که به کلینیک من مراجعه می کنند همواره در ارتباط با روش های درمان قابل استفاده برای خود اطلاعات لازم را ارائه می کنم و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ ها، به بیمار کمک می ‌شود تا بتواند بهترین روش درمانی را برگزیند و به هدف خود در این راه دست یابد. در این جا قصد دارم توضیحاتی در ارتباط با دلیل بوی بد دهان برای شما بزرگواران ارائه دهم.
دلیل بوی بد دهان: هالیتوسیس یا بوی بد دهان می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد همچون: عدم رعایت کردن بهداشت دهان و دندان: مرسوم ترین دلیل بوی بد دهان عامل رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان می باشد. باکتری هایی که بر دندان ها (بخصوص در قسمت های میان دندان)، لثه ها و زبان ایجاد می شوند، قادر هستند ایجاد گاز های بد بو کنند. این باکتری ها عامل مهم و اصلی در ایجاد پوسیدگی های دندان و همچنین بیماری های لثه می باشد. در صورتی که به شکل مکرر مسواک نزنید و یا از نخ دندان استفاده نکنیدو به طور کلی در رعایت بهداشت دهان و دندان خود اهمال کاری نمایید، غذاهایی که در میان دندان ها گیر کرده اند بوسیله باکتری ها ریز می گردند و این عامل سبب ایجاد بوی بد در دهان می شود. باکتری ها قادر هستند بر روی بخش زیر زبان هم به حیات خود ادامه دهند و به همین علت همچون مسواک زدن، تمیز کردن زبان نیز می تواند در کنترل نمودن بوی بد دهان یاری رسان باشد. می بایست به طور متداوم به دندان پزشکتان رجوع کنید تا در صورت ظهور هر ناراحتی برای دندان ها، فورا آن تشخیص و درمان گردد. می توانید درباره تاریخ ویزیت ها با پزشکتان مشورت کنید. بعضی از غذا ها و نوشیدنی ها و غذا هایی که حاوی بوی بسیار تندی می باشند هم چون پیاز، سیر و غذا های تند و نیز نوشیدنی هایی که بوی تندی دارند هم چون قهوه یا نوشیدنی های حاوی الکل قادر هستند که منجر به ایجاد بوی بد دهان گردند. هر چند که بوی دهان محصول خوردن این چنین خوراکی های موقت است و بسیار سریع از میان می رود. می توان جهت اجتناب از بوی بد دهان، خوردن این چنین غذا ها و نوشیدنی ها را به کمترین میزان خود رسانید. همچنین رعایت بهداشت دهان و دندان، در اثر گذاری این عامل بسیار تاثیر گذار می باشد. سیگارکشیدن از دیگر علل بوی بد دهان می باشد. کشیدن سیگار نه تنها باعث ایجاد بوی بد در دهان می شود بلکه منجر به لک شدن دندان ها، افتادگی لثه ها و کم شدن حس چشایی هم می شود. کشیدن سیگار نیز می تواند سبب بیماری های لثه گردد که از دیگر از علت های مهم در ایجاد بوی بد دهان می باشد. ترک کردن سیگار خطر مبتلا شدن به بیماری های لثه را به حداقل می رساند و از بوی بد دهان اجتناب می ورزد. رژیم های لاغری نا مناسب، روزه گرفتن و رژیم های غذایی با کربوهیدرات کم از دیگر علل و عوامل در بوود آمدن بوی بد دهان می باشند. این عوامل سبب شکسته شدن چربی در بدن می گردد که در این حین ماده ی شیمیایی به نام کتون آزاد می گردد که قادر است عاملی در ایجاد بوی بد دهان باشد. همچنین بعضی مصرف بعضی از داروها می تواند سبب بوی بد دهان گردد. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس ایمیل، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک دولتی
  • تجارب / مهارت ها متخصص آسیب شناسی دهان، فک و صورت
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر شکوفه جمشیدی متخصص دندانپزشکی آسیب شناسی دهان، فک و صورت (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودانتیکس، متخصص دندان پزشکی آسیب شناسی دهان، فک و صورت.
تخصص ها
  • جراحی دهان و دندان
قرار ملاقات
شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 21
تصویر
دکتر شکوفه جمشیدی
آسیب شناسی دهان، فک و صورت
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر