منو
X

تصویر
دکتر شراره قاسمی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر شراره قاسمی متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. بنده دارای بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی می باشم. من دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز و در سال ۱۳۹۱ از دانشگاه علوم پزشکی قزوین مدرک دکترای عمومی دندان پزشکی خود را کسب کردم. سپس بنا به علاقه خود به حوزه تخصص ترمیمی و زیبایی توانستم در آزمون ورودی تخصصی دندان پزشکی در رشته ترمیمی و زیبایی پذیرفته شدم و در سال ۱۳۹۷ دوره بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی قزوین اخذ کردم و بورد تخصصی دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی را از این دانشگاه دریافت کردم. سپس به عنوان استادیار در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تدریس شدم. همچنین بنده مقالات متعدد در مجلات معتبر ارائه نموده ام و به عنوان سخنران در سمینار ها و کنفرانس های علمی مشارکت داشته ام. بنده در کلینیک خود انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. بنده همچنین کارگاه های علمی و تخصصی را در ارتباط با حوزه تخصص خود برگزار نموده ام و بر آن هستم تا قدمی مفید در راه علم دندان پزشکی کشور بردارم. بنده همیشه سعی خود را بر آن داشته ام که با استفاده از فضای مناسب و بسیار ارام در مطب شخصی خود و بر اساس دانش روز دنیا و با به کار بردن تکنولوژی های نوین روز آماده خدمات رسانی با کیفیت تخصصی به مراجعین عزیز کشور خود می باشم. بنده انواع خدمات درمانی ترمیمی و زیبایی مانند ترمیم و بازسازی تاج دندان ها، ترمیم های زیبایی، روکش های تمام سرامیک، لمینیت، بلیچینگ، ونیر های کامپوزیتی و … را انجام می دهم. امید دارم با یاری همکاران خود مطب بتوانم بهترین خدمات را با کیفیت هر چه بیشتر در اختیار شما عزیزان قرار دهم. در اینجا قصد دارم در ارتباط درمان باندینگ دندان توضیحاتی ارائه دهم.
باندینگ دندان: باندینگ دندان به بستن فاصله میان دندان ها اطلاق می شود و در این درمان فاصله میان دندان ها بوسیله مواد ترمیمی که همرنگ با دندان می باشد با استفاده از چسب های مخصوص به دندان ها اضافه می گردد و این در طبیعی نشان دادن کار بایدینگ بسیار تاثیر خوبی دارد. باندینگ دندان شامل ترمیمهای کامپوزیت وانواع ترمیمهای رزینی است. با باندینگ می توان دندانهای پوسیده را پر کرد یا شکستگی های دندانی را رفع کرد. دیگر کاربردهای باندینگ بستن فاصله بین دندانی واصلاح ارتفاع دندان و… را می توان نام برد. زیبایی لثه که بوسیله دندان پزشک متخصص زیبایی انجام می شود از مواردی می باشد که در آن طرح لبخند و زیبایی دندان بسیار قابل توجه می باشد، در طرح لبخند تناسب میان لثه ها با لب ها هنگام لبخند زدن نکته ای بسیار مهمی می باشد. در زمانی که فرد لبخند می زند نباید میزان زیادی از لثه ها اشکار شود این در حالی است که میزان دیده شدن لثه ها نباید از دو میلی متر بیشتر باشد زیرا زیبایی در لبخند را تحت تاثیر خود قرار می دهد و میزان زیبایی لبخند بسیار کاهش پیدا می کند. عدم زیبایی لثه: برای کاهش این مورد و رفع این نقص دندان پزشکان زیبایی درمان های زیبایی را توصیه می کنند. جهت کسب کردن تناسب میان لثه ها و لب ها در زمان لبخند زدن احتیاج به جراحی نیز در مواقعی ایجاب می کند و در این جراحی اصلا افراد نباید استرس و نگرانی داشته باشند زیرا درمانی بسیار ساده و قابل اجرا می باشد. نحوه جراحی لثه بستگی به تشخیص دندان پزشک بوده است که بر اساس آزمایشات پزشکی همچنین وضعیت بیمار انجام می گیرد. عدم تناسب فک بالا، پایین، تحرک بیش از حد لب بالا و … نیز مواردی هستند که بیمار در این نوع موارد احتیاج به جراحی دارد. سلامت لثه ها برای سلامت شخص عامل بسیار اساسی در سلامت فرد بازی می کند و فرد باید بهداشت دهان و دندان را جهت جلوگیری از مبتلا شده به بیماری های لثه رعایت کند. بیماری های لثه ملتهب بودن لثه است که به بیماری های پریودنتال مشهور هستند. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های نام برده می توانید با تعیین وقت قبلی به مطب اینجانب مراجعه فرمایید.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها تخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی شراره قاسمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
قرار ملاقات
شنبه تا چهارشنبه بعد از ظهر ها
تصویر
دکتر شراره قاسمی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر