منو
X

تصویر
دکتر سید مهدی هاشمی
ارتودنسی
(0)
No comments found.
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سید مهدی هاشمی هستم که پس از پایان تحصیلات دبیرستان خود با توجه به علاقه وافری که به ذشته دندانپزشکی داشتم سعی و تلاش خود را کردم تا در کنکور سراسری علوم تجربی این رشته را قبول شوم و توانستم در آزمون سال ۱۳۷۳ با رتبه عالی پذیرفته شوم و در رشته دکترای حرفه ای دندانپزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران چذیرفته شوم. سپس دکترای عمومی خود را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کردم و با توجه به علاقه خود و مطالعات خود در زمینه تخصص ارتودنسی در امتحان بورد تخصصی این رشته را برگزینم و بلافاصله در این رشته در دانشگاه شیراز پذیرفته شوم و در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دکترای تخصصی ارتودنسی را دریافت نمایم. سپس به مدت حدود پنج سال به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مشغول به امر تدریس بودم و هدایت ۱۰ تز دانشجویی و ۴ طرح تحقیقاتی مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را در ان دانشگاه انجام دادم. از دیگر فعالیت های اینجانب: ایراد چندین سخنرانی تخصصی در کنگره های عمومی و تخصصی دارای ۳ مقاله در مجلات داخلی و ۲ مقاله در مجلات آمریکا و انگلستان، سخنران اصلی سه Post Congress Course در دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی شیراز و مشهد در خصوص Micro Implants in Orthodontics و مشاور هفته نامه سلامت.
از مهمترین رشته های تخصصی دندانپزشکی ارتودنسی می باشد. نیز ارتودنسی به عنوان اولین تخصص معرفی شده در رشته تخصصی دندان پزشکی معرفی گردید. کار اصلی که در تخصص ارتودنسی صورت می گیرد بیشتر تصحیح یا جفت شدن نامناسب دندان ها است. این کار می تواند به علت موقعیت غیر صحیح دندان ها و یا فکین نسبت به همدیگر باشد و یا امکان دارد هر دو مورد در یک فرد یک جا وجود داشته باشد. درمان های ارتودنسی این امکان را دارد که فقط بر بهبود موقعیت دندان ها و یا تغییر الگوی آن ها و نیز جهت رشد دو فک و قرار دادن آن ها در موقعیت مناسباشان متمرکز باشد. درمان های ارتودنسی به درمان با دستگاه های ثابت و متحرک تقسیم می شوند. دستگاه های ثابت دستگاه هایی هستند که در طول درمان امکان خارج کردن آن ها از دندان بیمار وجود ندارد و اجزای اصلی تشکیل دهنده ی آنها براکت هایی است که به دندان می پسبد که هر کدام از این براکت ها توسط سین هایی به همدیگر متصل می شوند. خود این براکت ها با چسب مخصوصی به هر دندان می پسبند و سپس توسط یک سیم به هم متصل می شوند. اصطلاح سیم کشی دندان در میان مردم هم به این موضوع اشاره می کند. اما دستگاه های متحرک انواعی هستند که بیمار می تواند در هر موقع در طول درمان آنها را از دهانش خارج کند، هر چند این خارج کردن این امکان را دارد که بنا بر تجویز دندانپزشک به زمان هایی خاص چون غذا خوردن و یا مسواک زدن محدود باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دنداپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر سید مهدی هاشمی ، دندانپزشک، دکتر سید مهدی هاشمی متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر سید مهدی هاشمی استاد دانشگاه، دکتر سید مهدی هاشمی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر سید مهدی هاشمی متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
تصویر
دکتر سید مهدی هاشمی
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر