منو
X

تصویر
دکتر سید منوچهر هاشمی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سید منوچهر هاشمی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و ساکن شهر تهران می باشم. من دوره دندانپزشکی عمومی را در دانشگاه تهران به پایان رسانده و وارد دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی شدم و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی از کشور آمریکا گردیدم.
در مطب بنده با تخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی با مشاوره های لازم به افراد و مراجعه کنندگان حاضر کمک ها و مشورت های لازم در راستای اینتخاب بهترین طرح درمان ترمیمی برای دندان های خود و یا استفاده از هر کدام از تکنیک های دندانی که به بهبود خنده آن ها و زیبایی متاثر از خنده بر چهره کمک می گند، صحبت های لازم به عمل می آید. این توضیحات تا جایی که سعی می شود با جزییات لازم و کامل ارائه می شود تا آن ها بهترینانتخاب را به عمل آوردند.
هم اکنون قصد دارم توضیحاتی در مورد تخصص ترمیمی و زیبایی ارائه نمایم:
ما در حال حاضر در دوره ای به سر می بریم که زیبایی تمام جنبه ها و وجوه زندگی مان را در برگرفته است و این در حوزه پزشکی و دندانپزشکی نیز راه یافته است. با داشتن لبخن زیبا و ایده آل می توان حس اعتماد به نفس و حضور موثر تر خود در اجتماع را ارتقا داد و از این جهت عملکرد بهتری نیز در جامعه خود داشته باشیم. زیرا دندان ها و لبخند زیبا سهم بسزایی در میزان زیبایی و داشتن نقش احساس اعتماد به نفس در شخص یت افراد ایفا می کند. البته هم اکنون در دنیای حاضر که با پیشرفت روز به روز در تکنولوژی مواجه هستیم ایجاد لبخند زیبا و اصلاح بد فرمی در دندان و لثه ها امری اجتناب پذیر و ممکن است و بدون هیچ گونه آسیب به دندان ها می توان این زیبایی و لبخند زیبا را حفظ و ایجاد کرد.
دندان‌پزشکی زیبایی یکی از شاخه های دندان‌پزشکی می باشدکه همان طور که از نام آن بر می آید به ظاهر و زیبایی دندان ها متمرکز است اما علاوه بر این موارد در این رشته تخصصی به اصلاح و نیز بهبود عملکرد در کارکرد دندان و لثه کمک شایان توجهی می کند. به صورت کلی زیبایی دندان ‌ها در رنگ، شکل، اندازه، صاف بودن و لبخند فرد خود را نشان می دهد. دندان ‌پزشکی که در زمینه تخصصی ترمیمی و زیبایی آموزش دیده است این توانایی را داردکه کار های مرتبط با زیبایی را با توانایی و مهارت بسیار بالایی انجام دهد. با علم و مهارتی که دندان ‌پزشک ترمیمی بعد از دندان ‌پزشکی پیدا می‌کند می‌تواند پیچیدگی‌ های بیشتر دندانی را نیز حل کند.
در متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی علاوه بر کارهای روتین و معمولی که هر دندانپزشکی انجام می دهد تخصصی در زمینه اصلاح شکل دندان ‌های شما ، اصلاح فاصله میان دندان‌ ها و همچنین ترمیم رفع و ساییدگی یا کوتاهی دندان‌ ها و یا تغییر طول دندان ‌ها از وظایف و کار های یک متخصص ترمیم و زیبایی محسوب می شود. اما اگر دندان های شما چنین اشکلاتی را در خود ندارد شما می توانید آن ها را جذاب تر نشان دهید و آن با سفید کردن و یکدست کردن آن ها می باشد، با این کار شما لبخند بسیار زیبا و دلنشینی خواهید داشت که چشم های بسیاری را به خود جذب می کند.
با پیشرفت تکنولوژی و با بهره گیری از بهترین مواد در خصوص لوازم و مواد دندانپزشکی، امکان استفاده این نوع مواد را در جهت دوام بیشتر فراهم می کند و در نتیجه لبخند گیرا تری را موجب می شود. دندانپزشکان زیبایی دوره آموزشی تخصصی را پشت سر می ‌گذارند تا توانایی تلفیق هنر و دانش را برای خلق لبخندی زیبا و سالم بیابند.دندانپزشک متخصص ترمیمی، مسئول حذف پوسیدگی ها، جبران شکستگی ها، رفع نواحی بد رنگ و یا بد شکل در تاج دندان ها می باشد. تاج دندان ها می توانند با مواد همرنگ یا ” کامپوزیت“ و یا مواد فلزی یا ”آمالگام“ ترمیم شوند. به ترمیم تاج دندان در اصطلاح عامه مردم ” پر کردن“نیز گفته می شود.

اهم کار هایی که بنده در مطب دندانپزشکی خود انجام می دهم شامل:
مرتب کردن و نظم دادن به دندان ‌ها
ترمیم دندان ‌های شکسته
سفید کردن دندان
روکش
تعویض آمالگام با کامپوزیت
تغییر در اندازه دندان
ساییدگی دندان

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص ترمیمی و زیبایی
  • دانشگاه دانشگاه تهران
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی کلمات کلیدی: دکتر سید منوچهر هاشمی ، دندانپزشک، دکتر سید منوچهر هاشمی متخصص ترمیمی و زیبایی ، جراحی دهان و فک و صورت ، جراح و دندانپزشک، جراحی کاشت دندان (ایمپلنت)، جراحی شکستگی فک و صورت، جراحی شکاف و لب و کام در تهران، جراحی کیست و تومور فک و صورت، جراحی زیبایی فک و چانه در تهران، دکتر سید منوچهر هاشمی استاد دانشگاه، دکتر سید منوچهر هاشمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، دکتر سید منوچهر هاشمی متخصص ترمیمی و زیبایی.
تخصص ها
  • دندانپزشک
تصویر
دکتر سید منوچهر هاشمی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر