منو
X

تصویر
دکتر سید جلال پورهاشمی
دندانپزشک
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سید جلال پورهاشمی متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان و دارای بورد تخصصی این رشته می باشم. بنده در حال حاضر به عنوان استاد داشنگاه علوم پزشکی در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران مشغول به تدریس و پرورش دانشجویان رشته دندان پزشکی می باشم و دارای مرتبه علمی دانشیاری در این رشته می باشم. در اینجا قصد دارم جهت آشنایی والدین توضیحاتی در ارتباط با دندان در آوردن نوزادان در دندان پزشکی کودکان به والدین گرامی ارائه دهم.
دندان در آوردن نوزادان: علائم و نشانه ها : نوزادان در حین تولد از دندان برخوردار نیستند و اولین دندان ها و نشانه های رویش دندان در سن ۶ ماهگی برای کودکان دیده می شود. در کمتر از سه یا خود سه سالگی بیست دندان شیری در دهان کودکان رویش پیدا می کند. اکثر کودکان کلیه بیست دندان شیری را در دهان خود تا همان سن سه سالگی خواهند داشت. زمانی که اولین دندان شیری برای کودک شروع به رشد کردن می کند کودک به حالت هایی نگران کننده برای والدین از جمله بهانه جویی، بی خوابی تحریک پذیری و … دچار می شود، همچنین اشتهای خود رااز دست می دهند و بیش از حد معمول هم بزاق از دهانشان خارج می شود. بعضی از علائم مانند اسهال، نواحی قرمز بر روی پوست و تب داشتن در زمان دندان درآوردنبرای کودکان امری طبیعی نمی باشند. در صورتی که نوزادی در زمان رشد دندان هایش دچار تب یا اسهال شده و یا نا خوشی و تحریک پذیری نوزاد ادامه پیدا کند، حتما به پزشک کودکان مراجعه کنید. زمانی که دندان شروع به رشد کردن می کند امکان دارد یک کیست رویشی بر روی لثه بوجود آید که البته در انتها دندان، این کیست را پاره می کند و خود از میان لثه شروع به رشد کردن می کند. این کیست های رویشی در بسیاری از موارد بدون خطر می باشند و می بایست اجازه داده شود که دندان با رویش خود این کیست را از میان ببرد. لثه بعضی از نوزادان در زمانی رشد دندان هایشان امکان دارد دردناک باشد. در این صورت با ماساژ دادن لثه نوزاد بوسیله انگشت تمیز و یا با یک قاشق سرد یا توسط گاز یا حوله ای تمیز و مرطوب می تواند برای کودک بسیار آرامش بخش باشد. گاز گرفتن حلقه های مخصوص دندان در آوردن نوزادان هم می تواند در این موارد بسیار یاری رسان باشد. دندان پزشک کودکان یا پزشک کودکان امکان دارد که به استفاده از پستانک، حلقه های مخصوص دندان درآوردن و یا مواد مخصوص بی حس کننده لثه توصیه نماید. زمانی که دندان ها شروع به درآوردن نماید آن ها را با مسواکی که سر آن کوچک باشد و دارای مو های نرمی نیز باشد با آب مسواک بزنید تا از پوسیده شدن دندان های نوزاد جلوگیری کنید. تا زمانی که کودک به سن دو سالگی نرسیده باشد مگر با توصیه دندان پزشک، از استفاده کردن از خمیر دندان اجتناب کنید. زمانی که از خمیر دندان به خصوص خمیر دندان های دارای فلوراید استفاده می نمایید مواظب باشد که کودک خمیر را نبلعد. بلافاصله از هنگام رویش اولین دندان برای کودک خود معاینات دندان پزشکی را برای کودک خود آغاز نمایید و پیشگیری های لازم و مراقبت های لازم را انجام دهید. در صورت تمایل به ارتباط با من و بهره مندی از خدماتم در زمینه های اشاره شده می توانید با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق راه های ارتباطی ثبت شده (آدرس مطب، شماره تماس) اقدام کنید.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص دندان پزشکی کودکان و نوجوانان
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکترا
  • کلمات کلیدی دکتر سید جلال پورهاشمی متخصص دندانپزشکی کودکان (دارای بورد تخصصی)، درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، فلوشیپ و مسترشیپ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندان پزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند، بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، جراحی سینوس فک، درمان فاصله های بین دندان، درمان چرخش و نا مرتبی دندان ها، ورم دندان، ارتودنسی نامرئی ، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، پروتز ثابت و متحرک، جراحی دندان های نهفته، درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، طراحی لبخند، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندان پزشکی، متخصص ارتودنسی، متخصص دندان پزشکی کودکان.
تخصص ها
  • دندانپزشک کودک
تصویر
دکتر سید جلال پورهاشمی
دندانپزشک
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر