منو
X

تصویر
دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی
ارتودنسی
(1)
No comments found.
آمار این متخصص
(1) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

100%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی هستم که بعد از سپری نممودن تحصیلات خود تا پایان دوره دبیرستان به عنوان شاگرد و دانش آموز نمونه با رتبه عالی در کنکور سراسری سال ۱۳۸۴ وارد دانشگاه شدم. بنده در رشته دندانپزشکی عمومی در دانشگاه شهید بهشتی تهران پس از طی مقطع تحصیلی دبیرستان و پیش دانشگاهی، به عنوان دانش آموز نمونه در کنکور سال ۱۳۸۴ با کسب رتبه برتر کنکور سراسری وارد مقطع دکترای دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی شدم و در سال ۱۳۸۹ از همان داشنگاه فارغ التحصیل شدم. پس از پایان دکترای عمومی در رشته دندانپزشکی عمومی، در همان سال دوره بورد تخصصی در رشته ارتودنسی را از دانشگاه تهران آغاز نمودم و همان سال توانستم بورد تخصصی ارتودنسی در دانشگاه تهران را اخذ نمایم. بنده از همان سال به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید صدوقی یزد مشغول به تدریس و کار علمی و پژوهشی کنم و همزمان مطب شخصی خود را نیز در شهر یزد دائر نمودم. و تا سال ۱۳۹۳ به تدریس در دانشگاه مشغول شوم. سپس بنده در سال ۱۳۹۶ وارد دوره فوق تخصصی ارتودنسی- جراحی (ارتوسرجری) در دانشگاه شهید بهشتی شدم و هم اکنون در مطب تخصصی خود به درمان های ارتودنسی بزرگسالان ، کودکان و هچنین جراحی ناهنجاری های فک و صورت مشغول می باشم.
جراحی فک یا ارتوگناتیک روشی است که از آن در جهت اصلاح ناهنجاری های فکی انجام می پذیرد . اصطلاح ارتوگناتیک از کلمه یونانی orthos به معنای صاف کردن و gnathic مشتق شده است و به معنی فک است. در نتیجه این اصطلاح به معنای اصلاح کردن و صاف نمودن فک می باشد. در حال حاضر این روش درمانی در جهت درمان ناهنجاریهای فک و عمل جراحی فک استفاده می شود. در این ناهنجاری ها برای مثال مواردی چون ناهماهنگ بودن دندان ها و فک است بدین معنی که در جراحی فک جلورفتگی و عقب رفتگی فک بهبود می یابد و فک در موقعیت صحیح خود قرار می گیرد. ااجم این عمل کار ساده ای نیست اما اعتقاد بر این است که ارزش انجام کار را دارد. اگر در سنین کودکی به اصلاح این ناهنجاری ها پرداخته شود ارتودنسی می توانند این ناهنجاری در فک ها را اصلاح نماید اما اگر مشکل بسیار شدید تر از ارتدونسی باشد باید مورد عمل جراحی قرار بگیرند و با ارتودنسی ب تنهایی نمی توان این مشکل را رفع نمود. و در این صورت است که جراحی ارتوسرجری انجام می پذیرد. ارتوسرجری درمانی ترکیبی از ارتودنسی و جراحی فک می باشد.

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها ارتودنسی- جراحی (ارتوسرجری)
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندان پزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد فوق تخصصی ارتودنسی- جراحی (ارتوسرجری)
  • کلمات کلیدی دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی ، دندانپزشک، دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر فاضل فیروزی استاد دانشگاه، دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
قرار ملاقات
یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه از ساعت 17 الی 21
تصویر
دکتر سید امیر رضا فتاحی میبدی
ارتودنسی
(1)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر