منو
X

تصویر
دکتر سولماز جلایر
ارتودنسی
(7)
No comments found.
آمار این متخصص
(7) رای
90%

دقت

60%

مفید بودن

80%

دانش و مهارت

60%

رفتار بالینی

80%

وقت شناسی

40%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

۱- دکتر سولماز جلایر
من دکتر سولماز جلایر هستم که از زمانی که دوران دوره راهنمایی،دبیرستان و پیش دانشگاهی در مدارس استعدادهای درخشان(تیزهوشان) با موفقیت و نیز با کسب رتبه ممتاز به اتمام رساندم، با تلاش بسیار توانستم در کنکور سراسری سال ۱۳۸۲ در رشته دندانپزشکی قبول شوم و سپس در سال ۱۳۸۸ دکترای عمومی رشته دندانپزشکی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان با موفقیت تمام کردم. سپس با یک وقفه ای چند ساله در سال ۱۳۹۱ توانستم در ازمون دستیاری دندانپزشکی، دوره تخصصی دندانپزشکی را در رشته ” ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت ” در دانشگاه علوم پزشکی قزوین شروع کردم و این دوره را نیز در حدود ۴ سال تحصیل توانستم دوره بورد تخصصی ارتودنسی را با موفقیت اخذ نمایم. در حال حاضر بنده در سال ۱۳۹۵ به عنوان استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منتخب و فعالیت علمی خود را آغاز نموم و علاوه بر کار علمی در این تخصص فعالیت عملی خود را در مطب شخصی خود در شهر اردبیل انجام می دهم و مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستم.
ارتودنسی شاخه ای در دندانپزشکی است که مربوط به برطرف کردن نواقص و ناهنجاری های فک و دندان است که در آن به صافی دندان ها منظم کردن دندان ها و قرار گیری فک ها در موقعیت مناسب خود مربوط می شود. این عمل در هر سنی قابلیت انجام گیری خود را دارد با این که بسیاری از افراد این تفکر را دارند که عمل ارتودنسی در سنین کودکی و نوجوانی انجام می پذیرد اما در هر سنی قابلیت انجاماین عمل وجود دارد و دوره درمان آ تا حدود ۲ سال به طول می انجام. طول دوره درمان بستگی به سن (اگر در سنین کودکی انجام گیرد طول درمان کاهش پیدا می کند)ف میزان رعایت کردن و همکاری منظم بیمار دارد، زیرا این کار به همکاری متقابل میان پزشک و بیمار بسیار بستگی دارد. انواع ارتودنسی شامل ارتودنسی ثابتف متحرکف نامرئئ و … است که آنچه در باور عموم هست این است که ارتودنسی را با براکت و سیم هایی بر دندان ها متصور می شویم اما نوعی از ارتودنسی به نام ارتودنسی نامریی هست که به صورت قالب در داخل دندان ها قرار می گیرد و وجود آن بر دندان ها مشخص نیست. در ارتودنسی ثابت براکت ها به ندان ها می چسبند و امکان درآوردن و حرکت آن ها وجود ندارد اما در ارتودنسی متحرک در زمان غذا خوردن یا مسواک زدن می توان راحت آن را از دندان ها جدا کرد و دوباره جایگری نمود.

مشخصات
  • جنسیت مونث
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی کلمات کلیدی: دکتر سولماز جلایر ، دندانپزشک، دکتر سولماز جلایر متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر سولماز جلایر استاد دانشگاه، دکتر هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر سولماز جلایر متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
قرار ملاقات
روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه : از ساعت 16 الی 21
تصویر
دکتر سولماز جلایر
ارتودنسی
(7)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر