منو
X

تصویر
دکتر سهراب آصفی
ارتودنسی
(0)
آمار این متخصص
(0) رای
0%

دقت

0%

مفید بودن

0%

دانش و مهارت

0%

رفتار بالینی

0%

وقت شناسی

0%

هزینه اقتصادی

توضیحات پروفایل
  

بنده دکتر سهراب اصفی متولد سال ۱۳۶۷ در تهران می باشم. بنده پس از اتمام دوره متوسطه خود در سال ۱۳۸۴ با معدل عالی و با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشتم و در سال ۱۳۸۵ با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۸۵ در گروه تجربی با رتبه ۳۲۹ کشوری و قبولی در رشته دندنپزشکی عمومی دانشگاه تهران مهم ترین تصمیم و انگیزه زندگی خود راعملی ساختم. بنده در دوره تحصیلات خود رتبه اول در میان دانشجویان ورودی و رتبه سوم کشوری در امتحان جامع علوم پایه کسب نمودم. سپس بنده رتبه اول را در میان شش سال تحصیلات حرفه ای خود در میان هم ورودی های خود بدست آوردم و در سال۱۳۹۱ از این داشنگاه فارغ التحصیل شدم. در سال ۱۳۹۱ در آزمون دستیاری دندانپزشکی رتبه ۲۵ را کسب نمودم و با توجه به سهمیه استعداد های درخشان از خدمت سربازی معاف شدم. بنده در سال ۱۳۹۴ با قبولی در دوره تخصصی ارتودنسی در دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدم و رتبه برتر بورد تخصصی ارتودنسی را از دانشگاه شهید بهشتی کسب کردم. بنده دارای دو اختراع در زمینه : فرآیند انتخاب سیم ارتئدنسی مناسب به کمک محاسبات ریاضی بر اساس Root Mean Aqure در سال ۱۱۳۹۳ به ثبت رساندم و دیگر اختراع خود با عنوان فرآیند تولید حامل زیست سازگار برای مکمل های آب گریز مناسب برای درمان ارتودنسی (در مالکیت ۴۵% ) را در سال ۱۳۹۵ به ثبت رساندم.
ارتودنسی فقط درمانی اختصاص یافته به دوران کودکی و نوجوانی نیست و تعداد زیادی از بزرگسالان نیز حتی در سنین بالا می توانند از این درمان استفاده کنند. بنابراین بهتر است در ابتدا مقداری در ارتباط با دندان ها توضیح دهیم. دندان ها در خیلی از افراد در زاویه درست و فاصله مناسب از یکدیگر رشد نمی کند. در تعدادی از افراد دندان ها امکان دارد بسیار نزدیک به هم یا بر روی هم رشد پیدا کنند و بدین ترتیب به صورت نا مرتب و نا منظم رشد کند.
ارتودنسی علم بهبود کردن رابطه نا مناسب فک و دندان و منظم و ردیف کردن دندان های نا مرتب است. در نهایت، با انجام ارتودنسی مشکلات مربوط به نظم، ترتیب و قرارگیری دندان ها در فک درست می شود و فرد می تواند با کیفیت بهتری غذا بجود و علاوه بر آن از زیبایی بیشتری در زمان حرف زدن و لبخند زدن برخوردار باشد و با اعتماد به نفس بهتری و بیشتری در میان جمع لبخند بزند

مشخصات
  • جنسیت مذکر
  • وابسته به کلینیک خصوصی
  • تجارب / مهارت ها متخصص اندودونتیست
  • دانشگاه
  • رشته تحصیلی دندانپزشکی
  • گواهینامه ها
  • پست های مدیریتی
  • مقطع تحصیلی بورد تخصصی دکتری
  • کلمات کلیدی دکتر سهراب آصفی ، دندانپزشک، دکتر سهراب آصفی متخصص اندودنتیست درمان ریشه دندان (عصب کشی) ، ترمیم و زیبایی دندان ، سفید کردن دندان، ساییدگی دندان، تغییر اندازه دندان، روکش دندان، ترمیم دندان شکسته، مرتب کردن داندان، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان با بهترین متریال کلیه خدمات ترمیم و پر کردن دندان ها، جایگذاری ایمپلنت دندانی و لمینیت، ارتوسرجری، ناهنجاری دهان و دندان، عصب کشی، بلچینگ، لمینت، منظم کردن دندان ها، خدمات دندانپزشکی زیبایی، آموزش بهداشت دهان و دندان، اصلاح طرح لبخند و بستن فضا های بین دندانی، ارتودنسي بزرگسالان، ارتودنسي شفاف، ارتودنسی براکت شفاف، ارتودنسی ثابت و متحرک ، ارتودنسی دیمون ، ارتودنسی نامرئی ،درمان مال اکلوژن پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی ثابت و متحرک، ترمیم دندان با اشعه، جرم گیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی دندان های نهفته، عقل، جراحی لثه در مطب دندانپزشکی، جراح و دندانپزشک، دکتر سهراب آصفی استاد دانشگاه، دکتر سهراب آصفی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر سهراب آصفی متخصص اندودونتیست.
تخصص ها
  • دندانپزشک
  • ارتودنسی
تصویر
دکتر سهراب آصفی
ارتودنسی
(0)

E-Teb.com © Copyright 2016 دندانپزشکان. تمامی حقوق محفوظ است.

دکتر - مشاوره خانواده - پزشک - مشاوره آنلاین - شماره دکتر